PS3 - Grubas 80GB lub slim 250GB

Data: 2009-12-09 16:25:36
Autor: Moltisanti
PS3 - Grubas 80GB lub slim 250GB

Użytkownik <baranina123.WYTNIJ@gazeta.pl> :

Kupuję PS3,
1. Którą wybrać? Bardziej wizualnie podoba mi się stara,

Jezeli bardziej Ci sie podoba i kierujesz sie wygladem
to nad czym sie zastanawiac,
dla mnie nowa wyglada jak bubel, takie byle co bez polotu,
synonim obecnego kryzysu - takie mam skojarzenia.
Dla wielu osob wyglad konsoli jest rownie wazny co zawartosc :)
Do "starej" dodatkowo mozesz zakupic piekne podstawki.

M.

Data: 2009-12-09 16:33:48
Autor: torq314
PS3 - Grubas 80GB lub slim 250GB
dla mnie nowa wyglada jak bubel, takie byle co bez polotu,
synonim obecnego kryzysu - takie mam skojarzenia.

to subiektywne - mam dokładnie odwrotne wrażenie.

stare PS3 było obrzydliwe, jak grube, spasione babsko.
nowe jest śliczne i zgrabne, jak tylko się pojawiło zaraz kupiłem.

Dla wielu osob wyglad konsoli jest rownie wazny co zawartosc :)

właśnie dlatego kupiłem slimkę ;)

torq314

Data: 2009-12-09 22:04:34
Autor: Arku

Użytkownik "torq314" <torq314@onet.eu> napisał w wiadomości news:hfog5h$nk5$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

popieram, stara PS3 też nie odpowiadała mi wyglądem, od dwóch dni jestem bardzo zadowolonym posiadaczem slim

Data: 2009-12-10 13:24:34
Autor: torq314
PS3 - Grubas 80GB lub slim 250GB
popieram, stara PS3 też nie odpowiadała mi wyglądem, od dwóch dni jestem bardzo zadowolonym posiadaczem slim

witam w klubie, moja slimka ma już prawie 2 miesiące i wszystko jest ok.

co ciekawe, pierwszy kontakt był nieudany - okazało się, że kabel (markowy!) HDMI się przegrzewa i traci obraz i dźwięk.
po wymianie kabla na zwykły za 29.90 z Reala wszystko działa od 2 miesięcy bez problemów.

nie mam też żadnych problemów z wifi i dostępem do sieci poza trapiącym mnie 80022A07, uniemożliwiającym synchronizację trofeów. przeczytałem już wszystkie możliwe porady i żadna nie działa - nie próbowałem tylko synchronizować się w środku nocy (jedna z porad).

torq314

PS3 - Grubas 80GB lub slim 250GB