PS3 + HDMI

Data: 2009-10-10 23:04:46
Autor: news.gazeta.pl
PS3 + HDMI
Witam !

Od niedawna pojawił się pewien problem - przy uruchomianiu konsoli PS3, połączonej do LCD kablem HDMI słyszę dźwięk, ale nie ma obrazu. Restart konsoli powoduje, że włącza się ekran z informacją, iż konsola znalazła połączenie HDMI, później je testuje i włącza 1080p. Trochę to uciążliwe, bo włącza się to dosyć często, ale nie cały czas...dziwne. Co może być powodem ? Może ktoś coś takiego już przerabiał ? W ustawieniach wyświetlania wszystko ok, jest ustawione pod HDMI, robiłem upgrade do najnowszego softu i znów to samo :( help. Odbiera mi to ochotę do grania :((

Pozdrawiam !

Data: 2009-10-11 00:06:05
Autor: Dentarg
PS3 + HDMI
On Oct 10, 11:04 pm, "news.gazeta.pl" <kuzan...@at.interia.pl> wrote:
Witam !

Od niedawna pojawił się pewien problem - przy uruchomianiu konsoli PS3,

Jaki TV?

U mnie raz się tak zrobiło po najnowszym update (3.0 bodaj).
Ale po jednym przeklikaniu ustawiania połączenia zostało na dobre.

A wcześniej miałem taki problem ale to była wina kabla, który nie
obsługiwał HDCP, po wymianie problem zniknął.

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-10-17 13:47:10
Autor: news.gazeta.pl
PS3 + HDMI

Jaki TV?

LG 475000 (bodajże w tej kolejności cyferki), full hd. Wprawdzie kabel HDMI to jakis tani shit, ale wczesniej nie bylo tego problemu. Prawdopodobnie wlasnie po jakims update systemu...

U mnie raz się tak zrobiło po najnowszym update (3.0 bodaj).
Ale po jednym przeklikaniu ustawiania połączenia zostało na dobre.

Troche to dziwne u mnie, bo raz sie to przydarza, innym razem jest spokoj.

A wcześniej miałem taki problem ale to była wina kabla, który nie
obsługiwał HDCP, po wymianie problem zniknął.

Polecisz jakis tani produkt tego typu ? W sumie nie przywiazywalem wczesniej uwagi do kabla (ceny)... Rozumiem, ze nalezaloby te zle przyzwyczajenie zmienic...

pzdr,
Dentarg

pozdr

Data: 2009-10-17 10:07:29
Autor: Dentarg
PS3 + HDMI
On 17 Paź, 13:47, "news.gazeta.pl" <kuzan...@at.interia.pl> wrote:
> Jaki TV?

LG 475000 (bodajże w tej kolejności cyferki), full hd. Wprawdzie kabel
Troche to dziwne u mnie, bo raz sie to przydarza, innym razem jest spokoj..
Miałem to samo, zależnie od gry czasem obraz znikał i były problemy..
Też LG, ale starszy model. O tym problemie z TV LG czytałem na necie,
jakiegoś
sensownego rozwiązania nie było.

Polecisz jakis tani produkt tego typu ? W sumie nie przywiazywalem
wczesniej uwagi do kabla (ceny)... Rozumiem, ze nalezaloby te zle
przyzwyczajenie zmienic...
Z KDLem PS3 działa mi na kablu za 13 PLN świetnie.
A z moim LG PS3 zadziałał dopiero z kablem sony za ponad 100PLN, a
sprawdziłem wcześniej 3 czy 4 inne tańsze. Ale to afaik nie chodzi o
cenę tylko prawidłowe wsparcie HDCP przez kabel (cokolwiek to znaczy).

pzdr,
Dentarg

PS3 + HDMI