PS3 Media Server

Data: 2010-06-02 17:35:26
Autor: Street Fighter
PS3 Media Server
Wlasnie wpadlem na pomysl, zeby sobie zripowac VIDEO_TS z niektórych DVD, zgrac na HDD i udostepnic przez PS3MS - no i jest tylko jedno ale - na konsolce leci dzwiek polski i napisy polskie i... nie mam mozliwosci zmiany jezyka ani napisow. Ktos wie gdzie co zrobić, aby miec mozliwosc zmiany jezyka? Wiem ze Serverze mozna ustawic kolejnosc jezykow, ale to na sztywno...

Data: 2010-06-03 09:27:56
Autor: Katanka
PS3 Media Server
Street Fighter" <"street.fighter wrote:
[...]

Z tego co próbowałem to niestety nie da się :(

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-03 11:13:18
Autor: Street Fighter
PS3 Media Server
Użytkownik Katanka napisał:
[...]

Hehe, mam jeszcze jedno spostrzezenie. Nie da sie wylaczyc napisow odtwarzajac DVD w napedzie PSka. Z BR nie ma problemow. Dziwne :)

No nic, bede dalej eksperymentowal ;) W sumie fajnie jest miec kolekcje swoich DVD na media-pc i ogladac to sobie on-demand bez zonglerki plytami ;) NAjwyzej poripuje dwie wersje - angielski i polskie napisy, oraz lektor ;);)

Data: 2010-06-04 08:07:27
Autor: odk
PS3 Media Server
W dniu 2010-06-03 11:13, Street Fighter pisze:

Hehe, mam jeszcze jedno spostrzezenie. Nie da sie wylaczyc napisow
odtwarzajac DVD w napedzie PSka. Z BR nie ma problemow. Dziwne :)

W mojej się da :) Klikam na pilocie aż będzie "off".

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2010-06-04 09:47:38
Autor: Street Fighter
PS3 Media Server
Użytkownik odk napisał:
[...]

Kurde, czym klikasz? :)

Data: 2010-06-04 09:59:55
Autor: Katanka
PS3 Media Server
Użytkownik odk napisał:
[...]

U mnie się da, klikam subtitles na pilocie od Ps3 :) Na DVD i BR dZiała tak samo.

Data: 2010-06-04 12:42:07
Autor: Street Fighter
PS3 Media Server
Użytkownik odk napisał:
[...]