PS3 Media server

Data: 2010-09-26 16:24:20
Autor: konieczko
PS3 Media server
W dniu 2010-09-26 15:56, Kapsel pisze:

Chcę obejrzeć film w HD (1080).
Mam 2 pecety, ale desktop ma procek AMD ~2Ghz (trochę kręcony) i nie daje
rady (może kwestia kodeków, nic tu nie wymyśliłem :( maks 17 klatek
wyciągałem).
Laptop już mocniejszy, ale tu mam jakieś problemy z linuksami i w ogóle
wszystko się tnie...

Wyczytałem że PS3 może robić za kino, zdobyłem więc program PS3 media
server i próbuję coś podziałaś. Windowsowej wersji na desktopie (po kablu)
konsola nie widzi wcale, linuksową z laptopa (po wifi) widzi i komunikuje
się sprawnie.

Ale próba wyświetlenia lub skopiowania filmu się nie udaje.
Odtworzenie filmu kończy się komunikatem "The data is corrupted" zaś próba
pobrania podaje mi że brakuje wolnego miejsca (ponoć potrzebne jest
dodatkowe 12GB, a mam wolnego ponad 100GB, zaś sam film ma 1,7GB :]).
Dałem teraz wyświetlenie informacji o pliku i podaje tu bzdurę że liczy
94GB, więc bez sensu.

Jak to skomunikować?

Nagraj na plyte i odtworz na konsoli.

PS3 Media server