PS3 Pady

Data: 2010-06-17 14:17:59
Autor: Axel
PS3 Pady
Sorry ze tak ostatnio walkowane sa te tematy, a ja zakladam nowy. Kilka pytan odnosnie padow
1. Czy sa dostepne pady innych firm niz Sony ktore da sie podlaczyc do konsoli bez specjalnego odbiornika ? (chodzi mi o takie cos jak maja oryginalne pady)
2. Czy kazda ps3 posiada bluetootha ? o ile w ogole ma i czy daloby sie cos wyslac na ps3 np z telefonu ?
3. Jak włączyć/wyłączyć bluetootha ? i jak w ogole z niego korzystac ?

Data: 2010-06-17 14:21:40
Autor: zenek
PS3 Pady
Axel pisze:
[...]

1. Nie widzialem takich padow bezprzewodowych
2.kazda posiada bluetootha ale z telefonem nie da sie jej pozebnic ostatnio probowalem z 2 i nie widziala telefonu.
3. Obsluge bluetotha masz w menu.

PS3 Pady