PS3 Plus wersja USA

Data: 2011-01-03 19:58:31
Autor: AN
PS3 Plus wersja USA
Witam

Jest osoba w USA z gotówką :), nie ma konsoli i konta w PSS.

Ja mam konto na USA i PL, mam konsolę, problem jest następujący.

Jak uruchomić moje konto USA za kasę osoby z USA i najważniejsze,
czy możliwe będzie efektywne wykorzystanie konta USA (ściąganie gier na moją konsolę)
jeśli IP konsoli będzie z Polski ?
Oczywiście wszystko to dotyczy wykupu i używania amerykańskiego plusa, zakupem samych gier
z PSS USA nie jestem zainteresowany, ale chętnie skorzystałbym z ich wesji PSS Plus.

Proszę was o pomoc w rozwiązaniu tego problem.

PS3 Plus wersja USA