PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Data: 2009-12-12 17:19:40
Autor:
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Czesc,

jakby ktos byl zainteresowany - wlasnie zakupilem PS3 smilies/smile.gif w
bardzo dobrej cenie - do jutra w Empiku promocja:

- PS3 slim 250GB + NFS Shift - 1200zł

- PS3 slim 250GB + Tekken 6 - 1350zł

- PS3 slim 250GB + jakies 2 filmy Blu-ray - 1300zł

Z powodów dla mnie niewiadomych nie ma na temat tej promocji informacji na
empik.com, również (przynajmniej w Empiku w gdańsku w galerii Bałtyckiej) nie
informują o niej jakoś sensownie (jedynie w rogu gdzieś kartka A4, że jest
takie promo, na konsolach metki z cenami typu 1499zł, ale w kasie kasują już
tak jak napisałem powyżej).

Lukasz --

Data: 2009-12-12 19:07:36
Autor: KuFeL
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
baranina123@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
[...]

wychodzi na to ze chyba sprzedaz nie idzie za bardzo. Pewnie MM i Saturn wiekszosc kosza...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-12-12 21:30:12
Autor: SN .. AP
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Bardzo dobre ceny ? Dla mnie wciaz 2 razy wieksze niz kosztowala moja ps3 700zl z gra ktora sprzedalem za 50 czyli ps3 kosztowala mnie 650zl : P
Nie kupilem specjalnie do grania a do filmow i 1 gry GT5 na ktora czekam. Ceny gier ps3 sa nawiedzone, dla tego kraju stanowczo powinny byc nizsze.
Nie kupie ani jednej gry tylko gran turismo 5 jak wyjdzie dlatego ze to jest przegiecie placic za jakas plytke po 200zl - pfff przeciez to jest tylko obraz w ekranie ktory sie po nie dlugim czasie na tyle znudzi ze nie bedziemy nawet chcieli spojrzec na to kiedy gre przejdziemy 3ci raz z rzedu.
Za taka kase jaka chca za krazek plastykowy mozna sobie sprzet fajny kupic typu osprzet do roweru np. komponety xtr'a abo nawet motocykl jakis i spedzac czas na dworze by nie lapac tluszczów zbednych bo im wiecej siedzimy tym szybciej kapcaniejemy. Znam takich ludzi co maja prawie 70 lat a sa wysportowani tak ze 18-2x latki nie daly by im rady : /

Data: 2009-12-12 20:55:07
Autor:
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
SN .. AP <mgggrg@jadamspam.pl> napisał(a):
Bardzo dobre ceny ? Dla mnie wciaz 2 razy wieksze niz kosztowala moja ps3 700zl

Kiedy PS3 kosztowała 700zł? w pl?

PS Co do reszty posta - po ch... siedzisz na tej grupie skoro granie Cię nie
kręci i nie masz na nie kasy?

Data: 2009-12-12 21:56:18
Autor: Dysiek
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Bardzo dobre ceny ? Dla mnie wciaz 2 razy wieksze niz kosztowala moja ps3 700zl z gra ktora sprzedalem za 50 czyli ps3 kosztowala mnie 650zl : P

Gdzie? Uzywka?

[...]

200 zl to przegiecie. Mam x klocka i tutaj gry kosztuje podobnie, ale po pierwsze sa uzywki a po drugie nie trzeba grac w nowosci :-) Mam juz tyle lat, ze nie jaram sie kazdym nowym tytulem kiedy tylko wyjdzie :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-12-12 22:11:49
Autor: KILu
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
SN .. AP wrote:
Bardzo dobre ceny ? Dla mnie wciaz 2 razy wieksze niz kosztowala moja
ps3 700zl z gra ktora sprzedalem za 50 czyli ps3 kosztowala mnie 650zl
: P

Nowy, kupowany w markecie Xbox360 kosztowal mnie dwa (a moze trzy?) lata
temu 500 zl... pewnie, ze jesli sie chce, to DA SIE taniej. Pytanie czy
przecietny kowalski chcac kupic konsole (zazwyczaj koniecznie nowa, z
gwarancja) moze to ot tak zrobic o 1/3 taniej, niz w przecietnym sklepie.
Chyba nie, co?

[...]

Zartujesz, prawda? Pewnie, sa gry, na ktore nie warto wydac zlotowki, ale
sa tytuly, dla ktorych warto wydac nie 200, a ponad 1000 zl - bo tylko dla
nich ludzie kupuja konsole. Plytka kosztuje pare groszy - ale koszt
stworzenia gry oraz marketing to ogromna kasa, ktora niekoniecznie sie
zwraca, pomimo tak wysokich cen gotowego dziela. Promocje, marze
sprzedawcy, haracz dla producenta konsoli, wyplaty dla tych
kilkudziesieciu osob, ktore przez kilkanascie (lub wiecej) miesiecy
zajmowaly sie m.in. projektem, ktory dla Ciebie jest "jakas plytka"...
Swoja droga gran turismo skonczylo sie na drugiej czesci. :>

[...]

Na pewno na tym motorze nie zlapiesz zbednego tluszczu. ;)
Zreszta czy jest cos zlego w tym, ze ktos jest szczesliwy, iz wydal
szesciocyfrowa kwote na wzmacniacz audio albo znaczek pocztowy? Ot,
pasja... podobnie jest z grami.

btw, nie kazdy rowerzysta potrzebuje i wykorzysta mozliwosci grupy XTR.

--
KILu

Data: 2009-12-13 03:25:52
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Uzytkownik "SN .. AP" "

[...]

Stary cos Ty za dropsy lykal?
Jaki osprzet, jaki xtr, co to jest w ogole? Na ch.. olere komu tutaj jakies rowery, to jest
grupa o konsolach, nie stac Ci na gry to sie wez do roboty, bedziesz kupowal
to na co masz ochote bez placzu, a nawet bedziesz mogl stworzyc kolekcje gier.
Widac ze sporo tutaj nieudacznikow ktorzy wiecznie jojcza jacy to poszkodowani w zyciu,
to jakas chyba nowa moda, wieczne narzekanie i szukanie poklasku.

Konsole, gry i osprzet to nie sie niezbedne gadzety do zycia, jak ktos ma z tym
takie problemy to niech lepiej te pieniadze inwestuje w edukacje dziecka aby bylo
wolne w przyszlosci od takich zmartwien.

Moltisanti

Data: 2009-12-13 20:16:21
Autor: Jakec
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Dnia Sat, 12 Dec 2009 21:30:12 +0100, SN .. AP napisał(a):

[...]

Kupujesz filmy oryginalne? To przecież tylko max 2 godziny oglądania...
Czytasz książki? To przecież tylko kilkanaście godzin... Płyty CD-Audio? To
przecież tylko około 90 minut muzyki, którą się znudzisz po 5-krotnym
słuchaniu... Bzdury piszesz i tyle... 3mcie się.
--
Waldkek "Jakec" Bulkowski

Data: 2009-12-13 16:04:26
Autor: bL@Ke
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
ktos wie, czy w Poznaniu tez jest podobna promocja? szukam slim, ale "gola" mniej niz za 1240 (250GB) nie widzialem.

bL@Ke

Data: 2009-12-14 23:46:56
Autor: bL@Ke
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
ktos wie, czy w Poznaniu tez jest podobna promocja?

Promocja w empiku skonczyla sie w niedziele, natomiast w dniu dzisiejszym zalapalem sie na promocje w ME. Za 1269zl otrzymalem slim 250GB z Fifa10 (2 lata gwarancji + 1 rok za dodatkowe 150zl, w sumie 3 lata). Przesiadlem sie z xbox360 na ps3. Mam nadzieje, ze nie bedzie to zla decyzja. Szkoda tylko, ze ten pad jest taki jakis "inny" ;)
Jeszcze jedno: czy ktos juz "na wlasnej skorze" testowal eyepet? Chcialbym, by Gwiazdor mojemu 4letniemiu synkowi dorzucil to pod choinke, ale nie wiem czy watro.

bL@Ke

Data: 2009-12-15 01:27:20
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "bL@Ke" :

Przesiadlem sie z xbox360 na ps3. Mam nadzieje, ze nie bedzie to zla decyzja. Szkoda tylko, ze ten pad jest taki jakis "inny" ;)

Pad to najwiekszy rozniacy te dwie konsole element, nie
liczac BR, cala reszta dla gracza to wiekszosci duperele wbrew temu
co pisza inni. Wiec lepiej zebys sie przyzwyczail :)
Ja nie potrafie tym padem grac z zadne jezdzony gry,
to samo tyczy sie gry Killzone2, nie jestem w stanie przelknac
nawet dema. Za to taki ModernW2 na juz dualu bardzo przyjemnie.

To samo tyczy sie pilota do PS3, wiele osob pyta
w kontekscie mulitmedialnosci o wybor co lepsze,
a pilot dla wielu to podstawa, a nie tylko wlaczy i wylacz.
W przypadku PS3, pilot to jakis zart w porownaniu tego od x360,
a ten powiedzialbym ze jest wzorowy.
Szkoda ze fanboye o tym nigdy nie wspominaja
i nie napisza ze tylko idiota wymyslilby czarnego pilota
z czarnymi przyciskami..

M.

Data: 2009-12-15 09:42:40
Autor: bL@Ke
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti pisze:

Ja nie potrafie tym padem grac z zadne jezdzony gry,
to samo tyczy sie gry Killzone2, nie jestem w stanie przelknac
nawet dema. Za to taki ModernW2 na juz dualu bardzo przyjemnie.

Dlatego drugie, co zrobilem po zakupie konsoli to zamowilem na allegro nakladki na L2 i R2, by choc troche pad przypominal tego z xbox360. Szukam jeszcze nakladek na grzybki, kto wymyslil wypukle grzybki? Wczoraj testujac konsole w demach i w fifie, kciuk co chwile zeslizgiwal sie z grzybka.

bL@Ke

Data: 2009-12-15 10:34:53
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
bL@Ke pisze:
Moltisanti pisze:

[...]

Dobry plan.
Ja aktualnie używam "real triggers" i po upływie kilku godzin na przyzwyczajaniu się, mogę stwierdzić, że jest OK. Palec już nie ześlizguje się z triggera, ale za to jest trochę wyżej ;)

Pozostają jeszcze gałki, jak dla mnie faktycznie są bardzo "ułomne". Przede wszystkim są dla mnie za luźne, i za łatwo nimi manipulować, co powoduje mniejsze wyczucie kontroli. Niestety żadne nakładki tego nie zniwelują, więc w tym przypadku nic nie poradzę...

Najlepszym rozwiązaniem byłaby przystawka umożliwiająca podpięcie pada od X360 do PS3, jednak ja takiej nie znalazłem...

--
PW

Data: 2009-12-15 14:44:00
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "PW" :

Najlepszym rozwiązaniem byłaby przystawka umożliwiająca podpięcie pada od X360 do PS3, jednak ja takiej nie znalazłem...

Ja tez nie, ale jest pad prawie idento bezprzewodowy do PS3, drogi ale
z recenzji wynikalo ze warto, niestety nie pamietam firmy, moze ktos przypomni?

Natomiast zawsze mozesz pobawic sie lutownica:

http://www.engadget.com/2007/05/01/how-to-make-a-ps360-controller/

Jak uda Ci sie zrobic taka hybryde to place jak za prezydenta :)

M.

Data: 2009-12-15 17:50:06
Autor: KILu
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti wrote:
http://www.engadget.com/2007/05/01/how-to-make-a-ps360-controller/

Przyciski geometryczne i d-pad na mikroswitchach? Fuj (poza tym tracimy
ich analogowosc). :) W sumie prosciej i skuteczniej byloby wykorzystac
oryginalna PCB z pada od X360 (przy czym znow przyciski nie beda
analogowe), poprzecinac oryginalne sciezki i dolutowac przewody do plytki
z pada od PS3, ale wowczas moga byc problemy z upchnieciem tego w
obudowie. Alternatywa byloby wykorzystanie folii z oryginalnego pada,
tyle, ze nalezaloby ja wowczas odpowiednio pociac i przykleic przewody
klejem przewodzacym. Rzecz spokojnie do zrobienia. :)

--
KILu

Data: 2009-12-15 13:39:49
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "bL@Ke" :

[...]

Idiotyzm prawda? Jak masz problem z znalezieniem nakladek
(byly na allegro), to mam tego troche.

Moltisanti

Data: 2009-12-15 15:11:30
Autor: bL@Ke
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti pisze:

Idiotyzm prawda? Jak masz problem z znalezieniem nakladek
(byly na allegro), to mam tego troche.

no wlasnie...na allegro tych nakladanych na grzybki nie ma. jak masz na sprzedaz, to prosze o info na a_blake malpa wp pl

bL@Ke

Data: 2009-12-15 16:11:52
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

[...]

Mial gosc na allegro, ale chyba go nastraszyli bo schodzilo mu
troche tego a faktur/paragonow nie wystawial.
Wysle Ci za darmo ale jutro przy okazji, nie bede sie szarpal o pore zlotych,
bo widze ze i tak juz przeplaciles
na allegro za nakladki na triggery gioteka, dalbym Ci je po 10zl... a nie po
19zl jak placiles :)

Swoja droga niezla ma koles przebitke.

M.

Data: 2009-12-15 17:50:46
Autor: KILu
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
bL@Ke wrote:
no wlasnie...na allegro tych nakladanych na grzybki nie ma.

A na dealextreme nie maja? :)

--
KILu

Data: 2009-12-15 10:41:14
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti pisze:
[...]

Killzone2 to gra inna niż wszystkie jeśli chodzi o sterowanie, więc jeśli chcesz w nią pograć, to należy najpierw cierpliwie poćwiczyć, czyli dać jej dłuższy kredyt zaufania. Inaczej początkowe zniechęcenie spowoduje odrzucenie tej "niby" najlepszej graficznie gry (przed powstaniem U2).
Ja po kilku godzinach w końcu się w miarę przekonałem przy ustawieniu czułości na maxa. Inaczej nie dało się grać...

Co do wyścigów, to problem jak dla mnie polega na zbyt miękkich gałkach, tego się nie da dobrze wyczuć...

--
PW

Data: 2009-12-15 14:33:29
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "PW" "

[...]

Tylko czy warto? Ja wiem ze do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic
tylko po co sie meczyc. Przeciez to ma byc rozrywka a nie irytacja, a po
tym co piszesz widac nie jestem w tym odosobniony.

Co do wyścigów, to problem jak dla mnie polega na zbyt miękkich gałkach, tego się nie da dobrze wyczuć...

To raz, a dwa to za wysoko osadzone grzybki.
Nakladki na triggery tez nie sa idealne, za bardzo wygiete jak
dla mnie (giotec`a), no ale i tak niebo a ziema w porownaniu do
oryginalu.

M.

Data: 2009-12-16 08:22:45
Autor: Cezar
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Użytkownik "PW" <pewu@anty.konto.pl> napisał w wiadomości news:hg7lju$e3t$1inews.gazeta.pl...
Ja po kilku godzinach w końcu się w miarę przekonałem przy ustawieniu czułości na maxa. Inaczej nie dało się grać...

Zanim to ustawienie się pojawiło pół miliona ludzi miało już generała online ;) Jak widać więc da się i to całkiem skutecznie :)

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-12-16 11:42:03
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Cezar pisze:
[...]

Oooo, to właśnie ten suwaczek dodali po jakimś czasie? Gdzieś kiedyś czytałem, że coś zmieniali, ale nie wiedziałem co. Dzięki za wyjaśnienie.

Data: 2009-12-16 13:44:05
Autor: Cezar
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Użytkownik "PW" <pewu@anty.konto.pl> napisał w wiadomości news:hgadhv$go3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jego nie słucham. Ale faktem jest, że co dla jednego dobre dla reszty podłe. Mnie się grało świetnie, mimo że mnie tłukli w sieci niemiłosiernie. A takiego MGSa 4 kijem nie dotykam

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-12-16 15:46:47
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "Cezar":

[...]

Czezarze, jakbym byl taki madry jak Ty, tez bym nikogo nie sluchal,
tylko plonkowal kogo popadnie :)

M.

Data: 2009-12-17 10:21:46
Autor: KAM_
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
W dniu 2009-12-15 10:41, PW pisze:

[...]

Ludzie, wy na prawdę nie graliście w pierwszego Killzone'a na PS2? Ja pograłem u kumpla w K2 jakieś 30-40 minut i nie miałem najmniejszych problemów, początkowego zniechęcenia, nie potrzebowałem godzin ćwiczeń... O co się w ogóle rozchodzi?

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-12-17 11:29:26
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
KAM_ pisze:
[...]

Widocznie masz zupełnie inne podejście, co akurat w tym przypadku Ci służy. Generalnie chodzi o to, że Killzone 2 ma zaimplementowane sterowanie zupełnie inne niż w większości gier FPS. Jest to faktycznie oryginalne, ale może (i raczej jest) być czynnikiem odrzucającym od gry wiele potencjalnych graczy. Start ruchu jest opóźniony i przyspiesza w miarę obracania się (wychylania analoga?), co powoduje problem z celowaniem.

Potwierdzenie faktu, ze to sterowanie jest kontrowersyjne:
http://www.ps3team.pl/?p=1218
http://gamebuzz.pl/nowy-patch-do-killzone-2-usprawnia-sterowanie/

Grałem dawno temu w Killzone na PS2. Pamiętam, że było takie "specyficzne", bo musiałem wcisnąć X w miejscu z góry "zaprogramowanym" abym mógł wyjść z dość płytkiego rowu. Mimo to jakoś w miarę fajnie się grało.

--
PW

Data: 2009-12-15 13:16:44
Autor: Jakec
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Dnia Mon, 14 Dec 2009 23:46:56 +0100, bL@Ke napisał(a):

[...]

W Avansie teraz PS3 Slim 250 GB + 3 gry 1398 zł podzielone na 30 rat po
46,60... 3mcie się.

--
Waldek "Jakec" Bulkowski

Data: 2009-12-15 19:48:51
Autor: Meanthord
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Użytkownik "bL@Ke" <zapytaj@o.maila> napisał w wiadomości news:hg6fa5$227n$1opal.icpnet.pl...
Przesiadlem sie z xbox360 na ps3.

    Przykro mi.

Chcialbym, by Gwiazdor mojemu 4letniemiu synkowi dorzucil to pod choinke, ale nie wiem czy watro.

    Wbrew temu co Katanka ;) tu napisze absolutnie nie polecam, jak dla mnie przereklamowane gowno.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-12-16 10:51:27
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Meanthord wrote:

   Wbrew temu co Katanka ;) tu napisze absolutnie nie polecam, jak
dla mnie przereklamowane gowno.

Że tak spytam :) Masz dziecko? Jeśli tak, to w jakim wieku?

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-12-16 18:16:23
Autor: Meanthord
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hgaaiv$5g9$1inews.gazeta.pl...
Meanthord wrote:

   Wbrew temu co Katanka ;) tu napisze absolutnie nie polecam, jak
dla mnie przereklamowane gowno.

Że tak spytam :) Masz dziecko? Jeśli tak, to w jakim wieku?

    Nie musze miec dziecka zeby moc obiektywnie ocenic jakosc wykonania tego urzadzenia. Jesli cos jest slabe, to takie po prostu jest i tyle. Pomysl fajny, ale technikalia pograzaja niestety zabawe.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-12-16 23:01:46
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Meanthord wrote:

[...]

Jakość kamerki? Przeciez jest bardzo dobra. spadła mi kilka razy z wysokiego tv i działa nadal, a nie jest nawet drasnięta.

Data: 2009-12-16 23:09:00
Autor: Meanthord
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Meanthord wrote:

[...]

    Pod wzgledem pancernosci wykonania byc moze daje rade. Pod wzgledem jakosci wyswietlanego obrazu (1.3 mpx) plasuje sie mniej wiecej za 11-letnimi komorkami kupowanymi za 10 zl na Allegro.

Pozdr,
Meanthord

Data: 2009-12-16 23:16:58
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Meanthord wrote:

[...]

Zaraz ... pisał o jakości wykonania.

To prawda, że jakośc filmików czy fotek jest marna. Ale to nie przeszkadza zupełnie w zabawie z tym małpo-kulfonem. Kamera ma w sumie tylko rejestrować ogólnie co my robimy. Zreszta bajtle nie przejmuja się tym, że mają rozpikselowane gęby w tv. One bawią się tym, że małpka skacze i się turla ;) Dlatego powtarzam - to nie koniecznie jest tytuł dla rodzica, ale jest genialny dla dziecka, a bardzo fajny dla rodzinki. No i cała magia ... dziecko gra, tata zalicza pucharki i e-penis rośnie ;)

Oto mój: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Katanka_PL.png

Data: 2009-12-15 20:42:43
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
bL@Ke wrote:

[...]

Świetnie :)

Mam nadzieje, ze nie bedzie
to zla decyzja.

Decyzja bardzo dobra, bo PS3 to lepszy sprzet od Xboxa360, a w tej chwili tez już lepsze gry.

Szkoda tylko, ze ten pad jest taki jakis "inny" ;)

Kwestia przyzwyczajenia. Ja na tym padzie grałem i gram bardzo dużo. Niedawno kupiłem tez Xboxa360 i gałki zwyczajnie są o kant dupy rozbić. Są za krótkie i za mało precyzyjne. Jak chcę zrobić coś delikatnie, to się nie da, bo jest za duży opór, po przełamaniu tego oporu celownik czy cokolwiek innego leci z wielka prędnością na koniec ekranu. Nie potrafię tymi gałkami grac :( do tego triggery sa okropne. Tak jak mówię, to kwestia przyzwyczajenia.

Jeszcze jedno: czy ktos juz "na wlasnej skorze" testowal eyepet?

Tak. Wprawdzie jeszcze nie u siebie, bo kupilem po choicnkę córce, ale testowałem u znajomego i jest świetny. Tylko jest jedno ale - trzeba miec dobre światło.

Chcialbym, by Gwiazdor mojemu 4letniemiu synkowi dorzucil to pod
choinke, ale nie wiem czy watro.

Bardzo dobry wybór, bo zabawy z ta małpka jest sporo. No i synek Ci pucharków nastuka ;)

Data: 2009-12-16 11:04:13
Autor: bL@Ke
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Katanka pisze:

Tak. Wprawdzie jeszcze nie u siebie, bo kupilem po choicnkę córce, ale testowałem u znajomego i jest świetny. Tylko jest jedno ale - trzeba miec dobre światło.

Wlasnie o to chodzi, by synowi sie podobalo. Mi nie musi, najwazniejsze by maluch mial radoche. Od jakiegos czasu staram sie go pomalu "zarazac" grami, poki co woli inne rozwywki, ale to i dobrze.
Z tym "dobrym swiatlem" to moze byc problem - tv stoi na scianie bez okna i przeciwlegla sciana tez jest okna pozbawiona. Swiatlo wpada do pokoju z boku, ale w razie czego jakas lampka podloge oswietle.

Bardzo dobry wybór, bo zabawy z ta małpka jest sporo. No i synek Ci pucharków nastuka ;)

No wlasnie, te pucharki. Jakos system punktacji na zasadzie achievements w xbox bardziej mi sie podobal.

bL@Ke

Data: 2009-12-16 16:10:39
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "bL@Ke" :

Bardzo dobry wybór, bo zabawy z ta małpka jest sporo. No i synek Ci pucharków nastuka ;)

No wlasnie, te pucharki. Jakos system punktacji na zasadzie achievements w xbox bardziej mi sie podobal.

Mam to samo, widac wyraznie ze wiele osob ktore przesiadly sie
z x360 czy tez dokupily PS3 ma przewaznie odmienne zdanie od tych
co juz mieli wczesniej PS3.

Mnie na tyle ten system nie przekonal na poczatku, ze do dzis na to nie zwracam
uwagi, w x360 bardziej motywowalo o ile wogole sie tym przejmowalem.

Jest ktos w stanie system punktacji obiektywnie ocenic?

Ps.
Wyslalem Ci 2 komplety kondomow, jak poczta Ci nie przetrzyma
tego 2 tyg. to jutro powinny byc. Jak dojda opisz wrazenia.

M.

Data: 2009-12-16 16:36:19
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti wrote:

Ps.
Wyslalem Ci 2 komplety kondomow, jak poczta Ci nie przetrzyma
tego 2 tyg. to jutro powinny byc. Jak dojda opisz wrazenia.

Durex - Pękały mi juz 2 razy (raz tego nie zauważyłem) - teraz bym juz nie załozył, bo nie chcę kolejnego dziecka
Unimil - Okropnie gruba guma, przez co słabo czuję - odpadaja na wstępie
Contex - Bardzo wytrzymałe mimo cieniutkiej gumki - ogólnie najlepsze

Data: 2009-12-16 23:04:20
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Artur Bross wrote:
Katanka pisze:
Moltisanti wrote:

[...]

Potestowałbym inne, ale po tym jak odkryłem contex, to nawet nie chce mi się innych kupować. Oczywiście tylko te super cienkie.

Data: 2009-12-16 17:26:25
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "Katanka" :

[...]

Eheh... widac po blyskawicznych skojarzeniach kto za mlodu ogladal
i doksztalcal sie na filmach Rocco :)

M.

Data: 2009-12-16 23:02:58
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti wrote:
[...]

Akurat Rocco to teraz oglądam, za młodu go nie znałem, a dokształcałem się na mojej żonie :) Miała ledwie 16 lat. Teraz ma 30 :)

Data: 2009-12-17 01:12:45
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "Katanka":

[...]

Rocco jako jeden z nielicznych jest lubiany takze przez kobiety,
znajoma ma znaczna kolekcje jako milosniczka, w tym jeszcze krecone
kamera VHS taki oldschool :)
Przydalby sie jakis dobry "best of Rocco" zebrany na BR.

Tak czy inaczej polecam takze polskie akcenty w jego tworczosci:)

Moltisanti

Data: 2009-12-17 08:05:21
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti wrote:

[...]

Tak, znam ten epizod. Natomiuast o wiele bardziej podoba mi się akcent węgierski :)

Data: 2009-12-16 23:12:31
Autor: Meanthord
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisał w wiadomości news:hgb1ni$7ag$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Rocco - prawdziwa klasyka :). Kto nie zna, niech natychmiast idzie do kata :P.

Pozdr,
Meanthord

Data: 2009-12-17 00:23:38
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Uzytkownik "Meanthord":

Eheh... widac po blyskawicznych skojarzeniach kto za mlodu ogladal
i doksztalcal sie na filmach Rocco :)

   Rocco - prawdziwa klasyka :). Kto nie zna, niech natychmiast idzie do kata :P.

A kto zna i sie doksztalcal czerpiac inspiracje, to jego kobieta jest dzisiaj szczesliwa, albo ... ledwo chodzi :) Co by nie mowic ikona, wirtuoz analu :)

M.

Data: 2009-12-17 20:07:03
Autor: Meanthord
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Uzytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisal w wiadomosci news:hgbq67$gsl$1inews.gazeta.pl...

Uzytkownik "Meanthord":

[...]

    Raczej jedno i drugie ;).

Pozdr.
M.

Data: 2009-12-16 16:44:32
Autor: bL@Ke
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti pisze:

Ps.
Wyslalem Ci 2 komplety kondomow, jak poczta Ci nie przetrzyma
tego 2 tyg. to jutro powinny byc. Jak dojda opisz wrazenia.

dziekuje bardzo.

bL@Ke

Data: 2009-12-16 11:55:32
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Katanka pisze:
Mam nadzieje, ze nie bedzie
to zla decyzja.

Decyzja bardzo dobra, bo PS3 to lepszy sprzet od Xboxa360, a w tej chwili tez już lepsze gry.

Tak szczególnie Bayonetta jest lepsza na PS3...
Większość gier multiplatformowych jest lepiej wykonana na X360 i to jest fakt. Polecam zatem przed decyzją zakupu pomyśleć o konkretnych tytułach i rozważyć czy zakup "lepszej" PS3 będzie na tyle satysfakcjonujący, że będziesz w stanie zaakceptować granie w gorsze wersje gier (braki w płynności, gorsze tekstury, itp).

Dodatkowym wynagrodzeniem może być frajda z kilku ekskluzywnych tytułów na PS3: Uncharted, MotorStorm, MGS. No ale z drugiej strony można rzec to samo: Halo, Gears Of War, Forza...

[...]

Ty tak na serio?
Ta "rozlazłość" gałek w Dualu3 jest dla mnie jego największą wadą. Natomiast pad od X360 to dla mnie synonim precyzji i wygody, przede wszystkim jeśli chodzi o gałki.
Co masz na myśli pisząc: "do tego triggery sa okropne"?

--
PW

Data: 2009-12-16 12:02:36
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
PW wrote:

[...]

Mają za duży skok, nie mogę się przyzwyczaić. Pad DS3 to dla mnie ideał, ten od Xboxa 360 ładnie lezy w dłoni, ale gałki i triggery oraz jego waga to słabe rozwiązanie.

Data: 2009-12-18 12:43:08
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Katanka pisze:
PW wrote:

[...]

Tu masz fachowe moim zdaniem porównanie padów:
http://www.youtube.com/watch?v=fARdxkovMhQ

A tak przy okazji polecam zapoznać się z tym:
Xbox 360 Vs. PS3: Round 4 (CPU)
http://www.youtube.com/watch?v=zmHY_VnuDdE
Fajne i przejrzyste porównanie architektur procesorów.

--
PW

Data: 2009-12-18 12:45:58
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
PW wrote:

[...]

Nie interesuje mnie. Dla mnie liczą się moje odczucia.

A tak przy okazji polecam zapoznać się z tym:
Xbox 360 Vs. PS3: Round 4 (CPU)
http://www.youtube.com/watch?v=zmHY_VnuDdE
Fajne i przejrzyste porównanie architektur procesorów.

Kompletnie mnie ten temat nie kręci. Jak chcę w coś pograc na X360 to gram, jak chcę na Ps3, to gram, nie zastanawiam się co tak w środku konsoli siedzi.

Data: 2009-12-18 13:34:02
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Katanka pisze:
PW wrote:

[...]

Spoko, rozumiem, ale dobrze mieć też pojęcie o innych punktach widzenia i opiniach, które mogą czasem okazać się lepsze niż nasze wyobrażenia/przyzwyczajenia. Dlatego warto czasem podyskutować, poznać inną opinię, itp. Nic na tym nie tracimy ;)

[...]

Ale tu faktycznie jest to fajnie przedstawione i podsumowane, co pozwoliło mi troszkę zrozumieć te "gorsze" konwersje gier na PS3. Oczywiście w sumie chodzi o kaskę...

--
PW

Data: 2009-12-16 15:50:43
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "Katanka:

Niedawno kupiłem tez Xboxa360
Nie potrafię tymi gałkami grac :( do tego triggery sa okropne. Tak jak mówię, to kwestia przyzwyczajenia.

Z duala korzystasz w wersji oryginalnej, czy tez tuning
giotecka + kondomy na galki?

M.

Data: 2009-12-16 15:53:54
Autor: Katanka
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti wrote:
Użytkownik "Katanka:

[...]

Oryginalny. IMO jedynie wyprofilowanie pada jest słabsze od tego z xkloca, reszta to sama poezja! Oczywiście mowa o DS3, bo Sixaxis był gorszy jakościowo, po kilku miesiącach plastik zaczął trzeszczeć.

Data: 2009-12-16 16:21:58
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti pisze:
Z duala korzystasz w wersji oryginalnej, czy tez tuning
giotecka + kondomy na galki?

A co to za kondomy na gałki? Poproszę o fotkę jeśli można.
Real Triggers dają radę. To może coś z tymi gałkami da się też poradzić.
Czy to coś takiego: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/02/ps3thumbcovers.jpg
Jak to się sprawdza w "praniu"?

--
PW

Data: 2009-12-16 17:17:44
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "PW" :

Moltisanti pisze:
[...]

Nie, to co pokazales to badziewie, nie polecam - tez mialem,
Poteguje efekt o ktorym wspominales, czyli zbyt luznych galek.

Jak to się sprawdza w "praniu"?

Moim zdaniem rewelacja w kazdym aspekcie.
Zreszta to sa najlepsze na rynku, co tu mozna jeszcze wymyslic?
Wystajace gumowe wypustki/kuleczki nie pozwalaja na zeslizgniecie sie
kciuka, mi to sie sie bardzo czesto zdarzalo, czasami
pomogalem sobie podczas gry drugim kciukiem aby
podtrzymac galke i przesunac palec, bo zwyczajnie
sie zeslizgiwal.
W Przypadku nalozenia kondomow, galki dalej sa
minialie wypukle ale diametralni inne w uzyciu! wlasnie
przez wspomniane kuleczki, na ktorych calkowicie inaczej lezy
kciuk,  jak dla mnie rozwiazaly ten problem w znaczacym stopniu.

http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140361464368

http://www.youtube.com/watch?v=rlSXJ7un3rQ

M.

Data: 2009-12-16 17:24:21
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti pisze:
[...]

OK, dzięki za info. Trzeba będzie się zaopatrzyć w te gumki gdzieś przy okazji, faktycznie wygląda to dobrze, i funkcjonalnie.

--
PW

Data: 2009-12-16 21:25:04
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "PW" :

OK, dzięki za info. Trzeba będzie się zaopatrzyć w te gumki gdzieś przy okazji, faktycznie wygląda to dobrze, i funkcjonalnie.

Bedziesz chcial daj znac.

M.

Data: 2009-12-17 09:33:34
Autor: PW
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Moltisanti pisze:
OK, dzięki za info. Trzeba będzie się zaopatrzyć w te gumki gdzieś przy okazji, faktycznie wygląda to dobrze, i funkcjonalnie.

Bedziesz chcial daj znac.

Daję znać :)
Poproszę o szczegóły.

--
PW

Data: 2009-12-17 12:36:25
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Użytkownik "PW" <:

Bedziesz chcial daj znac.

Daję znać :)
Poproszę o szczegóły.

Wyslij swoj adres na grupapl maupa poczta fm

Moltisanti

Data: 2009-12-19 20:01:41
Autor: Michał Kowalczuk
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Oon 2009-12-16, Moltisanti vrute-a, bork, bork, bork!

OK, dzięki za info. Trzeba będzie się zaopatrzyć w te gumki gdzieś przy okazji, faktycznie wygląda to dobrze, i funkcjonalnie.

Bedziesz chcial daj znac.

Ja też poproszę. Miałem Ci przypomnieć tutaj, że wysłałem szczegóły mailem.

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2009-12-15 23:22:08
Autor: KuFeL
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
W dniu 2009-12-14 23:46, bL@Ke pisze:
ktos wie, czy w Poznaniu tez jest podobna promocja?

Jeszcze jedno: czy ktos juz "na wlasnej skorze" testowal eyepet?
Chcialbym, by Gwiazdor mojemu 4letniemiu synkowi dorzucil to pod
choinke, ale nie wiem czy watro.

odwiedzilem z dzieciakami (3,5 i 7) saturna w weekend. stoisko dobrze przygotowane, kanapa, dywan, hostessa ograna i majaca pojecie.

syn sie troche wstydzil ale corka pograla. dopoki nie zobaczylem na zywo to myslalem ze to takie rozbudowane tamagotchi. ale nie, jest sporo interakcji, cwiczenie koordynacji ruchow takze przez dziecko.

nawet banalne rzeczy ciesza - rysujesz na kartce samochod, przyklada do kamery. Robi sie zrzut i za chwile autko jest na ekranie a dzieciak musi rozjechac wszystkie baloniki. zabawy na maksa, bo fizyka jest niezle oddana - widzialem jedno autko ze zbyt duzym tylem ktore w efekcie z uniesionym przodem jezdzilo. Do tego jest masa tekstur, mozna wrzucac wlasne. a to tylko bylo jedno z zadan z 18 dniowego programu.

duzy pozytyw. no i pelna lokalizacja.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-12-16 10:42:41
Autor: bL@Ke
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
KuFeL pisze:

odwiedzilem z dzieciakami (3,5 i 7) saturna w weekend.

To bede musial przejsc sie z synem do jakiego wiekszego sklepu, by mogl sobie to zobaczyc.

bL@Ke

Data: 2009-12-16 15:09:18
Autor: KuFeL
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
W dniu 2009-12-16 10:42, bL@Ke pisze:
KuFeL pisze:

odwiedzilem z dzieciakami (3,5 i 7) saturna w weekend.

To bede musial przejsc sie z synem do jakiego wiekszego sklepu, by mogl
sobie to zobaczyc.

tu masz liste lokalizacji eyepet tour...
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7297666,EyePet_Demo_Tour__czyli_zabierz_EyePeta_do_domu.html

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-12-14 13:34:43
Autor: SyNtEr
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
[...]

Z tą informacją poszedłem w niedzielę do Empiku. Trochę się potargowałem
i oto co udało mi się wychaczyć.
PS3 250 GB + X-Men Volverine i Batman Dark Knight na BD, Wipeout HD
Fury, pilot i to wszystko za 1349,90. Warto się potargować.

PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009