PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Data: 2009-12-12 21:30:12
Autor: SN .. AP
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Bardzo dobre ceny ? Dla mnie wciaz 2 razy wieksze niz kosztowala moja ps3 700zl z gra ktora sprzedalem za 50 czyli ps3 kosztowala mnie 650zl : P
Nie kupilem specjalnie do grania a do filmow i 1 gry GT5 na ktora czekam. Ceny gier ps3 sa nawiedzone, dla tego kraju stanowczo powinny byc nizsze.
Nie kupie ani jednej gry tylko gran turismo 5 jak wyjdzie dlatego ze to jest przegiecie placic za jakas plytke po 200zl - pfff przeciez to jest tylko obraz w ekranie ktory sie po nie dlugim czasie na tyle znudzi ze nie bedziemy nawet chcieli spojrzec na to kiedy gre przejdziemy 3ci raz z rzedu.
Za taka kase jaka chca za krazek plastykowy mozna sobie sprzet fajny kupic typu osprzet do roweru np. komponety xtr'a abo nawet motocykl jakis i spedzac czas na dworze by nie lapac tluszczów zbednych bo im wiecej siedzimy tym szybciej kapcaniejemy. Znam takich ludzi co maja prawie 70 lat a sa wysportowani tak ze 18-2x latki nie daly by im rady : /

Data: 2009-12-12 20:55:07
Autor:
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
SN .. AP <mgggrg@jadamspam.pl> napisał(a):
Bardzo dobre ceny ? Dla mnie wciaz 2 razy wieksze niz kosztowala moja ps3 700zl

Kiedy PS3 kosztowała 700zł? w pl?

PS Co do reszty posta - po ch... siedzisz na tej grupie skoro granie Cię nie
kręci i nie masz na nie kasy?

Data: 2009-12-12 21:56:18
Autor: Dysiek
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Bardzo dobre ceny ? Dla mnie wciaz 2 razy wieksze niz kosztowala moja ps3 700zl z gra ktora sprzedalem za 50 czyli ps3 kosztowala mnie 650zl : P

Gdzie? Uzywka?

[...]

200 zl to przegiecie. Mam x klocka i tutaj gry kosztuje podobnie, ale po pierwsze sa uzywki a po drugie nie trzeba grac w nowosci :-) Mam juz tyle lat, ze nie jaram sie kazdym nowym tytulem kiedy tylko wyjdzie :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-12-12 22:11:49
Autor: KILu
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
SN .. AP wrote:
Bardzo dobre ceny ? Dla mnie wciaz 2 razy wieksze niz kosztowala moja
ps3 700zl z gra ktora sprzedalem za 50 czyli ps3 kosztowala mnie 650zl
: P

Nowy, kupowany w markecie Xbox360 kosztowal mnie dwa (a moze trzy?) lata
temu 500 zl... pewnie, ze jesli sie chce, to DA SIE taniej. Pytanie czy
przecietny kowalski chcac kupic konsole (zazwyczaj koniecznie nowa, z
gwarancja) moze to ot tak zrobic o 1/3 taniej, niz w przecietnym sklepie.
Chyba nie, co?

[...]

Zartujesz, prawda? Pewnie, sa gry, na ktore nie warto wydac zlotowki, ale
sa tytuly, dla ktorych warto wydac nie 200, a ponad 1000 zl - bo tylko dla
nich ludzie kupuja konsole. Plytka kosztuje pare groszy - ale koszt
stworzenia gry oraz marketing to ogromna kasa, ktora niekoniecznie sie
zwraca, pomimo tak wysokich cen gotowego dziela. Promocje, marze
sprzedawcy, haracz dla producenta konsoli, wyplaty dla tych
kilkudziesieciu osob, ktore przez kilkanascie (lub wiecej) miesiecy
zajmowaly sie m.in. projektem, ktory dla Ciebie jest "jakas plytka"...
Swoja droga gran turismo skonczylo sie na drugiej czesci. :>

[...]

Na pewno na tym motorze nie zlapiesz zbednego tluszczu. ;)
Zreszta czy jest cos zlego w tym, ze ktos jest szczesliwy, iz wydal
szesciocyfrowa kwote na wzmacniacz audio albo znaczek pocztowy? Ot,
pasja... podobnie jest z grami.

btw, nie kazdy rowerzysta potrzebuje i wykorzysta mozliwosci grupy XTR.

--
KILu

Data: 2009-12-13 03:25:52
Autor: Moltisanti
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009

Uzytkownik "SN .. AP" "

[...]

Stary cos Ty za dropsy lykal?
Jaki osprzet, jaki xtr, co to jest w ogole? Na ch.. olere komu tutaj jakies rowery, to jest
grupa o konsolach, nie stac Ci na gry to sie wez do roboty, bedziesz kupowal
to na co masz ochote bez placzu, a nawet bedziesz mogl stworzyc kolekcje gier.
Widac ze sporo tutaj nieudacznikow ktorzy wiecznie jojcza jacy to poszkodowani w zyciu,
to jakas chyba nowa moda, wieczne narzekanie i szukanie poklasku.

Konsole, gry i osprzet to nie sie niezbedne gadzety do zycia, jak ktos ma z tym
takie problemy to niech lepiej te pieniadze inwestuje w edukacje dziecka aby bylo
wolne w przyszlosci od takich zmartwien.

Moltisanti

Data: 2009-12-13 20:16:21
Autor: Jakec
PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009
Dnia Sat, 12 Dec 2009 21:30:12 +0100, SN .. AP napisał(a):

[...]

Kupujesz filmy oryginalne? To przecież tylko max 2 godziny oglądania...
Czytasz książki? To przecież tylko kilkanaście godzin... Płyty CD-Audio? To
przecież tylko około 90 minut muzyki, którą się znudzisz po 5-krotnym
słuchaniu... Bzdury piszesz i tyle... 3mcie się.
--
Waldkek "Jakec" Bulkowski

PS3 Promo EMPIK do 13.12.2009