PS3 - brak wspólnych trofeów?

Data: 2010-09-07 21:10:27
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
PS3 - brak wspólnych trofeów?
Witam,
Kupiłem ostatnio LBP, odpaliłem na koncie siostry i podłączyłem się do gry (czyli wlogowalem sie na swoje konto, a nie jako gość). W trakcie wyskakiwaly jakies trofea, które jak się okazało wskoczyły tylko na jej konto. Czy jest to związane z tym, że nie utworzylem wczesniej sejwa na swoim koncie, czy po prostu PS3 nie "współdzieli" trofeów?

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-09-08 07:49:00
Autor: Katanka
PS3 - brak wspólnych trofeów?
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
[...]

Każde zdobyte trofeum przydzielone jest do konta na konsoli. Trzeba się przelogowac na inne konto aby zdobywac trofea na nim.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-09-08 14:40:23
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
PS3 - brak wspólnych trofeów?
Katanka pisze:
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
[...]

I naprawde nie da sie tak, jak na X360, czyli gramy razem i razem odblokowuje nam achievementy (jedynym niechlubnym wyjatkiem jaki teraz pamietam to Lego Indiana Jones)? :|

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-09-08 21:50:46
Autor: Katanka
PS3 - brak wspólnych trofeów?
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
Katanka pisze:
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
[...]

Ale jak? Na X360 na jednej konsoli logujesz się na dwa konta na raz?

Data: 2010-09-08 22:01:40
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
PS3 - brak wspólnych trofeów?
Katanka pisze:
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
Katanka pisze:
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
[...]

Przykład Gears of War 2 - wlaczasz drugi kontroler i logujesz sie na wybrane konto. Odpalasz kampanie, przechodzicie wspolnie jakis chapter i oboje dostajecie za to achievement (a takze, kazdy moze pracowac na wlasne achievementy, takie jak Seriously 2.0 za liczbe zabitych wrogow). Podobnie bylo w GoW1, Resident Evil 5, Left4Dead.. W LBP wlaczylem kontroler, gra dala mi do wyboru wlogowania sie jako gość lub innym kontem zapisanym na konsoli (co też uczyniłem), jednak zadnego trophy nie dostalem (oczywiscie pomimo spelnienia warunkow otrzymania go).

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-09-08 22:31:52
Autor: Katanka
PS3 - brak wspólnych trofeów?
Barteq (s.z.t.o.) wrote:

[...]

Tak to niestety nie działa.

Data: 2010-09-08 22:47:58
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
PS3 - brak wspólnych trofeów?
Katanka pisze:
Barteq (s.z.t.o.) wrote:

[...]

:/

To kwestia LBP tylko, czy np. Resistance 2, który oferuje splitscreen ma tak samo?

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-09-09 08:05:38
Autor: Katanka
PS3 - brak wspólnych trofeów?
Barteq (s.z.t.o.) wrote:
Katanka pisze:
Barteq (s.z.t.o.) wrote:

[...]

Szczerze to nie mam pojęcia, bo w co-opie nie grałem w nic z wyjątkiem LBP. Ale smiem przypuszczać, że to wszystko zalezy od danego tytułu.