PS3 i słuchawki

Data: 2010-12-09 20:37:35
Autor: kiszony
PS3 i słuchawki
Wymyśliłem sobie, że w tym roku pod choinką znajdę słuchawki do mojej konsoli (acz nie tylko). Mają mi robić dźwięk przestrzenny. Czy ktoś pogrywa na słuchawkach i ma doświadczenie z jakimiś ciekawymi modelami? Sam wygrzebałem sobie coś takiego:

http://tinyurl.com/2cxt8ox

Drogawe nieco, ale jeśli są warte ceny jestem skłonny tyle zapłacić.
Dobrze by było gdyby miały mikrofon i dobrze grały także z PC (tam siedzi X-Fi Xtreme Gamer).

Możecie coś polecić?

Data: 2010-12-09 21:24:14
Autor: bq
PS3 i słuchawki

[...]

no wypas niesamowity no i cena wgniata w siedzenie

osobiście gram praktycznie non stop na słuchawkach choć zwykłych stereo panasonicach podpiętych pod tv. Ogólnie bardo sobie to chwalę bo np w shooterach słyszę bardzo dokładnie z której strony dzieje się akcja, choć pewnie w 5.1 będzie to znacznie lepsze jeśli faktycznie to usłyszysz. Jedno na co ja zwracałem uwagę co sobie bardzo chwalę: bardzo długi kabel, ok 6m. A 3,6m myślę że trochę przykrótki. Za to nie polecam zestawów bezprzewodowych bo zabawa w ciągłe ładowanie to przynajmniej nie dla mnie, a w przeciwieństwie do pada ten kabel nie przeszkadza. Co do mikrofonu nie widzę potrzeby, podpięta pod konsolę kamerka robi za mikrofon równie dobrze. Jeśli kupisz te słuchawki koniecznie napisz co o nich sądzisz.

pozdr bq

Data: 2010-12-09 21:27:54
Autor: bq
PS3 i słuchawki
Data: 2010-12-09 21:51:38
Autor: kiszony
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-09 21:27, bq pisze:
i jeszcze jedno:

a czemu nie te?
http://www.redcoon.pl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B166791/cid/8235/refId/ceneo/

Z tego co widzę te to słuchawki stereo. Wymyśliłem tamte ponieważ, na mój mało orientujący się w sprzęcie audio rozum, mają zewnętrzny dekoder Dolby i powinny świetnie współpracować z PS-ką. Nie mam porównania i może faktycznie takie słuchawki, które Ty posiadasz dadzą mi ładny dźwięk 3d(?). Czy na takich faktycznie usłyszę, np. przeciwnika za plecami?

Data: 2010-12-09 22:09:12
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-09 21:51, kiszony pisze:
[...]

Dokup glosnik dodupny to moze nawet poczujesz przeciwnika z tylu baranie.

Data: 2010-12-09 22:34:41
Autor: kiszony
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-09 22:09, konieczko pisze:

Dokup glosnik dodupny to moze nawet poczujesz przeciwnika z tylu baranie.

Na pewno nie podawałbyś niesprawdzonych informacji, domyślam się więc, że sprawdzone organoleptycznie. Gratuluję ciekawych doznań analnych.

Data: 2010-12-09 23:02:58
Autor: Marcin Gardeła
PS3 i słuchawki
kiszony wrote:
[...]

Ja mam Sennheisery HD555, grają pięknie, w MW2 słyszę dokładnie kierunek zbliżania się przeciwnika, niestety nie mają mikrofonu więc nie ma zbytnio dialogu w czasie gry. Do 360tki są dedykowane słuchawki z mikrofonem, ale do PS3 nie wiem.
Przede wszystkim radzę ci je przymierzyć, możesz potem żałować decyzji patrząc wyłącznie na dane techniczne.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-12-09 23:26:20
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-09 23:02, Marcin Gardeła pisze:
kiszony wrote:
[...]
mi Å‚adny
[...]

Jak z gory sie zbliza tez slyszysz ?

Data: 2010-12-10 07:29:50
Autor: Marcin Gardeła
PS3 i słuchawki
konieczko wrote:
Jak z gory sie zbliza tez slyszysz ?

Odrobiłeś już lekcje że mama komputer włączyła?

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-12-10 10:05:30
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-10 07:29, Marcin Gardeła pisze:
konieczko wrote:
Jak z gory sie zbliza tez slyszysz ?

Odrobiłeś już lekcje że mama komputer włączyła?

Odrobilem ale ty pieporzysz jak potluczony

Data: 2010-12-10 20:26:49
Autor: bq
PS3 i słuchawki

[...]

nie stereo tylko analogowe 5.1 jaka różnica będzie między analogowym a cyfrowym? hgw
najlepiej byłoby przejść się do jakiegoś mediamarktu i po prostu wypróbować to w realu
jeszcze jedno co mi przyszło do głowy na co powinieneś zwrócić uwagę zwłaszcza wydając tyle siana: solidna konstrukcja- ja przynajmniej mam głupi nawyk zdejmując słuchawki kłaść je na fotelu i już nie raz na nich usiadłem. Co do moich philipsów to to są zwykłe stereo, ale osobiście bardzo lubię grać w słuchawkach więc jestem bardzo ciekaw twojej opinii co do tego wynalazku, więc czekam z niecierpliwością :o)

pozdrawiam bq

Data: 2010-12-09 21:32:00
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-09 20:37, kiszony pisze:
[...]

Chyba nie napisales tego powaznie ze chcesz kupic sluchawki za 500zl ????

Tu masz jakis klon sony i bedzie smigal http://allegro.pl/sluchawki-sony-mdr-xb300-gw24mies-mdr-xb-300-fvat-i1340159207.html

Po tym linku co podales zaczalem obawiac sie o twoje zdrowie psychiczne.

Data: 2010-12-09 21:52:59
Autor: kiszony
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-09 21:32, konieczko pisze:

Tu masz jakis klon sony i bedzie smigal
http://allegro.pl/sluchawki-sony-mdr-xb300-gw24mies-mdr-xb-300-fvat-i1340159207.html

Po tym linku co podales zaczalem obawiac sie o twoje zdrowie psychiczne.

Napisałem, że chcę mieć dźwięk przestrzenny. Czy te mi taki zapewnią?

Data: 2010-12-09 22:08:12
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-09 21:52, kiszony pisze:
[...]

Jak pierdolniesz sie mocno w glowe to pewnie tak

Data: 2010-12-10 07:11:00
Autor: Katanka
PS3 i słuchawki
konieczko wrote:

Chyba nie napisales tego powaznie ze chcesz kupic sluchawki za 500zl
????

Dlaczego? Że drogo? Bierzesz pod uwagę, że niektórzy te 500zł zarobią w niecałe pół dniówki ? :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-12-10 10:06:44
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-10 07:11, Katanka pisze:
konieczko wrote:

Chyba nie napisales tego powaznie ze chcesz kupic sluchawki za 500zl
????

Dlaczego? Że drogo? Bierzesz pod uwagę, że niektórzy te 500zł zarobią w
niecałe pół dniówki ? :)

Mnie stac np zle w zyciu nie daje sie robic marketoidom na belkot.

Data: 2010-12-10 10:35:11
Autor: Katanka
PS3 i słuchawki
konieczko wrote:

[...]

Ale stary, to jego kasa, co cię to ... jak będzie chciał, to wyda na słuchawki 3000zł :)

Data: 2010-12-10 10:51:59
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki
konieczko wrote:

[...]

Ale niech nie pieprzy glupot ze dzieki nim slyszy cos czego slyszec nie moze, efekt na sonkach bylby identyczny.

Data: 2010-12-10 10:56:27
Autor: kiszony
PS3 i słuchawki
konieczko wrote:

[...]

Nie czytasz ze zrozumieniem.

Data: 2010-12-10 10:59:06
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki

Nie czytasz ze zrozumieniem.

Ze sloma mu z butow wystaje i chce ja ukryc ?

Data: 2010-12-10 11:11:26
Autor: kiszony
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-10 10:59, konieczko pisze:

Nie czytasz ze zrozumieniem.

Ze sloma mu z butow wystaje i chce ja ukryc ?

Świetnie, potrafisz też aportować? Może prościej żebyś się nie męczył: jeśli zakup za 500zł uważasz za szczyt snobizmu i prowincjonalizmu to dla Twojej informacji powiem, że mogę sobie kupić słuchawki, które kosztują i 9,99 zł w biedronce. O ile dadzą mi dźwięk przestrzenny (na tyle na ile mogą zrobić to słuchawki) - będę z nabytku zadowolony. A teraz mistrzu ciętej riposty zabłyśnij choć raz i powiedz jaka będzie różnica w dźwięku na słuchawkach stereo i takich posiadających zewnętrzny dekoder dolby. Nie zapomnij podać konkretnych modeli w razie czego.

Data: 2010-12-10 11:18:40
Autor: konieczko
PS3 i słuchawki
teraz mistrzu ciętej riposty zabłyśnij choć raz i powiedz jaka będzie
różnica w dźwięku na słuchawkach stereo i takich posiadających
zewnętrzny dekoder dolby.

Zadna ?

Data: 2010-12-11 04:21:34
Autor: Micha³ Gancarski
PS3 i słuchawki
On Fri, 10 Dec 2010 11:18:40 +0100, konieczko wrote:

teraz mistrzu ciêtej riposty zab³y¶nij choæ raz i powiedz jaka bêdzie
ró¿nica w d¼wiêku na s³uchawkach stereo i takich posiadaj±cych
zewnêtrzny dekoder dolby.

Zadna ?

Tzn. robi³e¶ sobie ¶lepe testy na obu modelach?

--
Micha³ Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-12-11 09:36:08
Autor: bq
PS3 i s³uchawki
W dniu 2010-12-11 04:21, Micha³ Gancarski pisze:
[...]

zastanawiam siê czemu wszyscy tak ambitnie karmicie trolla, przecie¿ do g³±ba i tak nic nie dociera, jest najm±drzejszy

pozdr bq

Data: 2010-12-11 19:26:27
Autor: kiszony
PS3 i s³uchawki
W dniu 2010-12-11 09:36, bq pisze:

zastanawiam siê czemu wszyscy tak ambitnie karmicie trolla, przecie¿ do
g³±ba i tak nic nie dociera, jest najm±drzejszy

Nie znam tutejszych trolli. Chocia¿ jego nick jaki¶ taki faktycznie gimnazjalny - to siê domy¶liæ sz³o. ;) Mo¿e przy okazji sprecyzujê pytanie: czy warto p³aciæ 2-3 razy tyle za s³uchawki z zewnêtrznym dekoderem dolby czy bêdê zadowolony z efektu "3d" jakie daj± s³uchawki tego feature'u pozbawione? Jak ju¿ pisa³em chodzi, mniej wiêcej o to, by byæ w stanie okre¶liæ po³o¿enie przeciwnika w grze, w filmach by dawa³o to jako taki efekt przestrzenno¶ci itd.

Data: 2010-12-12 11:25:06
Autor: bq
PS3 i s³uchawki

Nie znam tutejszych trolli. Chocia¿ jego nick jaki¶ taki faktycznie
gimnazjalny - to siê domy¶liæ sz³o. ;)

ja te¿ nie, ale ju¿ wpad³ do mojego KF na zaszczytnym pierwszym miejscu

[...]

prawda taka, ¿e wygl±da na to, ¿e bez przejechania siê do sklepu z tymi s³uchawkami i przetestowaniu w realu chyba odpowiedzi nie uzyskasz, a z drugiej strony chyba nie tylko ja czekamy na tak± opiniê/porównanie

pozdr bq

Data: 2010-12-12 12:42:02
Autor: bq
PS3 i s³uchawki
twoj temat da³ mi du¿o do my¶lenia i dzia³ania i tak zacz±³em siê przygl±daæ temu. W sumie zacz±³em trochê grzebaæ i zaczynam siê zastanawiaæ czy to aby ma faktycznie sens. Znalaz³em co¶ takiego:
http://www.ceneo.pl/;01568320-10.htm
na pewno na nie trafi³e¶. Mnie osobi¶cie te s³uchawki bardzo przekonuj± miêdzy innymi (a mo¿e przede wszystkim)dla tego, ¿e oprócz gwarancji d¼wiêku przestrzennego daj± ci bardzo wysok± jako¶æ tego co wpada w ucho z bardzo mocnym i czystym basem.
Co ty na to?

pozdr bq

Data: 2010-12-12 19:56:33
Autor: kiszony
PS3 i s³uchawki
W dniu 2010-12-12 12:42, bq pisze:
[...]

Zgadza siê. Natkn±³em siê na nie  buszuj±c w sieci i s± polecane na wszelkiej ma¶ci forach. Na pewno wezmê je pod uwagê. Planujê w wolnej chwili podej¶æ do jakiego¶ saturna czy innego MM - mo¿e pozwol± co¶ pos³uchaæ.

Data: 2010-12-14 12:17:07
Autor: Terror
PS3 i s³uchawki
On Sun, 12 Dec 2010 19:56:33 +0100, kiszony <kiszony@gmail.com> wrote:

[...]

Po takich opiniach mocno bym siê nad Sharkoonami zastanowi³
http://pclab.pl/art39650-34.html

U¿ywam od roku do Xa Turtles Beach X41 i stwierdziæ mogê tak:
- generalnie sprzêt wart polecenia. Podbicie dzwiêków powodowa³o w MW2, ¿e  krad³em spor± ilo¶æ paczek zrzucanych przez przeciwników ;) S³ychaæ by³o  je przez pó³ mapy.
- dzwiêk dobrej jako¶ci, przestrzenny i temu podobne bzdety
- s³uchawki wygodnie le¿± na g³owie, nie s± za ciêzkie
- granie parê godzin w s³uchawkach nie by³o problemem
- integracja z headsetem Xa, podbicie mowy, tak, ¿eby by³o zawsze s³ychaæ  co mówi± inni - extra bajer
- wada - je¶li centralka s³uchawek stoi ko³o routera wi-fi niestety, ale  trzaskaj± jak ¿ona np. odpali film na YT
- wada - wspó³pracuj± z PS3, ale nie obs³uguj± ju¿ HSeta
--
Terror | X360 | PS3SLIM | PSP | GG: 52182 | t3rror.eu

Data: 2010-12-10 12:02:12
Autor: mrmisio
PS3 i słuchawki
konieczko wrote:

Chyba nie napisales tego powaznie ze chcesz kupic sluchawki za 500zl
????

Dlaczego? Że drogo?

Ja tez nie widze problemu, dobre rzeczy kosztuja, ja audiofilem nie jestem, ale do muzyki kupilem sluchawki 2 x drozsze, bo jednask jakosc wykonania, dzwiek, wygoda - i wszystko zebrane, pasowalo mi :)

Bierzesz pod uwagę, że niektórzy te 500zł zarobią w
niecałe pół dniówki ? :)

No juz sie nie chwal ;)

Data: 2010-12-10 13:10:59
Autor: Katanka
PS3 i słuchawki
mrmisio wrote:

Bierzesz pod uwagę, że niektórzy te 500zł zarobią w
niecałe pół dniówki ? :)

No juz sie nie chwal ;)

Nie chodzi o mnie, ja zarabiam mniej. Zresztą osobi ście bym nie kupił słuchawek, bo nie lubię z nimi grać.

Data: 2010-12-10 18:57:42
Autor: mrmisio
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-10 13:10, Katanka pisze:
mrmisio wrote:

[...]

JA jak juz gram w sluchawkach, nie za czesto ale zdarza sie :)

Data: 2010-12-10 07:57:01
Autor: Arek M
PS3 i słuchawki

[...]

Hmm... jak na sluchawki z budowanym dekoderem to cena podejrzanie niska :) Swego czasu sam szukalem podobnego patentu, ale to, co udawalo mi sie znaleźć kosztowalo ponad 1000PLN i miało postac takiem małej skrzynki dekodującej łączonej optykiem ze źrodłem dzwieku, i dopiero potem z tego szedł kabel do słuchawek..

Przyznam Ci sie ze jadnak mam obawy o jakość dzwięku. Ukrycie chipów dekodujących w tak małej obudowie nie moze chyba pozostac bez wplywu na dzwiek - ale jak sie moze nie znam :)

Koniec końców podłączam obie konsole pod ampli z dekoderem, z tego idą słuchawki + jakis specjalny tryb przestrzeny pod słuchawki - niezle daje to rade i jest troche wygodniejsze - nie trzeba kabla między konsolami przepinać :)

Jak zostaniesz obdarowany tymi z linka to koniecznie napisz, jak to sie sprawuje :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-12-10 12:04:09
Autor: mrmisio
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-10 07:57, Arek M pisze:

[...]

Wlasni, dobr ampli dobrz dkoduje dzwiek :)

Data: 2010-12-10 12:56:14
Autor: Kapsel
PS3 i słuchawki
Fri, 10 Dec 2010 12:04:09 +0100, mrmisio napisa³(a):

Koniec koñców pod³±czam obie konsole pod ampli z dekoderem, z tego id±
s³uchawki + jakis specjalny tryb przestrzeny pod s³uchawki - niezle daje
to rade i jest troche wygodniejsze - nie trzeba kabla miêdzy konsolami
przepinaæ :)

Wlasni, dobr ampli dobrz dkoduje dzwiek :)

Sprawd¼, czy co¶ Ci nie wpad³o do klawiatury w okolicach klawisza "e".

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-12-10 11:53:42
Autor: kamil
PS3 i słuchawki

"kiszony" <kiszony@gmail.com> wrote in message news:idrb64$5b5$1news.onet.pl...
[...]

Przerylem kawal internetu i w koncu zazyczylem sobie to:

http://www.roccat.org/Products/Gaming-Sound/ROCCAT-Kave/

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-12-10 13:18:56
Autor: kiszony
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-10 12:53, kamil pisze:

Przerylem kawal internetu i w koncu zazyczylem sobie to:

http://www.roccat.org/Products/Gaming-Sound/ROCCAT-Kave/

Bardzo ciekawa opcja ale raczej tylko do PC:

ZÅ‚Ä…cza: 4 X 3.5 mm minijack

Wymagania systemowe:
- karta dźwiękowa 5.1
- wolny port USB Port (500 mA) w celu zasilania słuchawek

Data: 2010-12-12 04:27:44
Autor: bob1955
PS3 i s³uchawki
On 9 Gru, 20:37, kiszony <kisz...@gmail.com> wrote:
Wymy¶li³em sobie, ¿e w tym roku pod choink± znajdê s³uchawki do mojej
konsoli (acz nie tylko). Maj± mi robiæ d¼wiêk przestrzenny. Czy kto¶
pogrywa na s³uchawkach i ma do¶wiadczenie z jakimi¶ ciekawymi modelami?
Sam wygrzeba³em sobie co¶ takiego:

http://tinyurl.com/2cxt8ox

Drogawe nieco, ale je¶li s± warte ceny jestem sk³onny tyle zap³aciæ.
Dobrze by by³o gdyby mia³y mikrofon i dobrze gra³y tak¿e z PC (tam
siedzi X-Fi Xtreme Gamer).

Mo¿ecie co¶ poleciæ?

Wiaj

Mam te s³uchawki. Kupi³em je w tym samym sklepie co podajesz link, ale
by³y 20 z³ tañsze:)
Co do sklepu to polecam, ja kupowa³em z opcj± p³atno¶ci przy odbiorze
i wszystko odby³o siê
bez problemów. S³uchawki by³y dobrze zapakowane na czas transprotu, i
dotar³y bez uszkodzeñ.

Pewnie najbardziej zale¿y ci na opinii co do ich d¼wiêku, ale tutaj
poniewa¿ sprawa jest to
sprawa indywidualna, nie bêdê wdawa³ siê w jakie¶ szczegó³y. Prawa
konsumenta gwarantuj±
ci mo¿liwo¶æ zwrotu towaru w ci±gu 10 dni bez podania przyczyny, wiêc
warto z tego skorzystaæ.

Przekonaj siê sam, najwy¿ej stracisz na kosztach wezwania kuriera, co
przy cenie tych s³uchawek
jest warte zachodu.

S³uchawki wykonane s± bardzo solidnie, u¿ywam ich z PS3. Konfiguracja
konsoli jest bardzo ³atwa
i nie sprawia problemów. Mikrofon podpina siê przez USB a d¼wiêk
poprzez ¶wit³owód (kabelek jest
w zestawie). Maj± te¿ na wyposa¿eniu przej¶ciówkê do karty d¼wiêkowej
komputera i kabelek do podpiêcia
do Xbox 360.

Wczoraj gra³em kilka godzin w Black Opsa i s³uchawki le¿± na g³owie
bardzo dobrze, ma³¿owiny uszne mieszcz±
siê ca³kowicie wewn±trz. Mimo, ¿e gram w okularach nacisk na pa³±k od
nich jest nieodczuwalny. Uszy praktycznie
sie nie poc±, wiêc komfort gry jest bardzo dobry.
Jak dla mnie jako¶æ d¼wiêku jest bardzo dobra, nie mam innych
s³uchawek, ¿eby dokonaæ porównañ. Wydawa³o
mi siê, ¿e dobrze odwzorowana jest scena gry, ale to ju¿ zostawiam do
twojej oceny.

Na koniec napiszê mo¿e dlaczego kupi³em te, a nie inne zwyk³e stereo ,
otó¿ zale¿a³o mi ¿eby s³uchawki i konsola by³y
samodzielne, poniewa¿ nie posiadam kina domowego i nie zamierzam
kupowaæ, a dodatkowo w moim TV jest opcja
obraz w obrazie i bardzo czêsto jest tak, ¿e ma³¿onka ogl±da w ma³ym
okienku TV a ja na reszcie gram, brakowa³o
mi s³uchawek, które pozwoli³by ud¼wiêkowiæ grê. Po za tym s³uchawki
mia³y dobr± ocenê u¿ytkowników na amazonie i
o dziwo by³y tañsze ni¿ w sklepach zachodnich.

Jak masz jakie¶ pytania pisz.

Pozdrawiam AN

Data: 2010-12-12 19:59:07
Autor: kiszony
PS3 i s³uchawki
W dniu 2010-12-12 13:27, bob1955 pisze:

Jak masz jakie¶ pytania pisz.

Dziêki za opiniê. Próbowa³e¶ mo¿e pu¶ciæ na nich jaki¶ film? Jak wra¿enia?

Data: 2010-12-12 14:27:41
Autor: bob1955
PS3 i s³uchawki
On 12 Gru, 19:59, kiszony <kisz...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-12-12 13:27, bob1955 pisze:

> Jak masz jakie pytania pisz.

Dzi ki za opini . Pr bowa e mo e pu ci na nich jaki film? Jak wra enia?

Z filmami to jeszcze nie próbowa³em, ale mam zamiar.
Na blu-ray nie mam filmu z super efektami, raczej
same koncerty, ale poszukam co¶ na dvd.

Data: 2010-12-14 13:22:26
Autor: Trzeci
PS3 i s³uchawki
Dnia Sun, 12 Dec 2010 14:27:41 -0800 (PST), bob1955 napisa³(a):

[...]

Równie¿ mam te s³uchawki, krotko mowiac, daja rade.
Jedynie co mnie wqrwia w nich to pl±tanina kabli.

PS3 i słuchawki