PS3 i s艂uchawki

Data: 2010-12-09 21:24:14
Autor: bq
PS3 i s艂uchawki

Wymy艣li艂em sobie, 偶e w tym roku pod choink膮 znajd臋 s艂uchawki do mojej
konsoli (acz nie tylko). Maj膮 mi robi膰 d藕wi臋k przestrzenny. Czy kto艣
pogrywa na s艂uchawkach i ma do艣wiadczenie z jakimi艣 ciekawymi modelami?
Sam wygrzeba艂em sobie co艣 takiego:

http://tinyurl.com/2cxt8ox

Drogawe nieco, ale je艣li s膮 warte ceny jestem sk艂onny tyle zap艂aci膰.
Dobrze by by艂o gdyby mia艂y mikrofon i dobrze gra艂y tak偶e z PC (tam
siedzi X-Fi Xtreme Gamer).

Mo偶ecie co艣 poleci膰?

no wypas niesamowity no i cena wgniata w siedzenie

osobi艣cie gram praktycznie non stop na s艂uchawkach cho膰 zwyk艂ych stereo panasonicach podpi臋tych pod tv. Og贸lnie bardo sobie to chwal臋 bo np w shooterach s艂ysz臋 bardzo dok艂adnie z kt贸rej strony dzieje si臋 akcja, cho膰 pewnie w 5.1 b臋dzie to znacznie lepsze je艣li faktycznie to us艂yszysz. Jedno na co ja zwraca艂em uwag臋 co sobie bardzo chwal臋: bardzo d艂ugi kabel, ok 6m. A 3,6m my艣l臋 偶e troch臋 przykr贸tki. Za to nie polecam zestaw贸w bezprzewodowych bo zabawa w ci膮g艂e 艂adowanie to przynajmniej nie dla mnie, a w przeciwie艅stwie do pada ten kabel nie przeszkadza. Co do mikrofonu nie widz臋 potrzeby, podpi臋ta pod konsol臋 kamerka robi za mikrofon r贸wnie dobrze. Je艣li kupisz te s艂uchawki koniecznie napisz co o nich s膮dzisz.

pozdr bq

PS3 i s艂uchawki