PS3 i słuchawki

Data: 2010-12-10 07:57:01
Autor: Arek M
PS3 i słuchawki

Wymyśliłem sobie, że w tym roku pod choinką znajdę słuchawki do mojej
konsoli (acz nie tylko). Mają mi robić dźwięk przestrzenny. Czy ktoś
pogrywa na słuchawkach i ma doświadczenie z jakimiś ciekawymi modelami?
Sam wygrzebałem sobie coś takiego:

http://tinyurl.com/2cxt8ox

Drogawe nieco, ale jeśli są warte ceny jestem skłonny tyle zapłacić.
Dobrze by było gdyby miały mikrofon i dobrze grały także z PC (tam
siedzi X-Fi Xtreme Gamer).

Możecie coś polecić?

Hmm... jak na sluchawki z budowanym dekoderem to cena podejrzanie niska :) Swego czasu sam szukalem podobnego patentu, ale to, co udawalo mi sie znaleźć kosztowalo ponad 1000PLN i miało postac takiem małej skrzynki dekodującej łączonej optykiem ze źrodłem dzwieku, i dopiero potem z tego szedł kabel do słuchawek..

Przyznam Ci sie ze jadnak mam obawy o jakość dzwięku. Ukrycie chipów dekodujących w tak małej obudowie nie moze chyba pozostac bez wplywu na dzwiek - ale jak sie moze nie znam :)

Koniec końców podłączam obie konsole pod ampli z dekoderem, z tego idą słuchawki + jakis specjalny tryb przestrzeny pod słuchawki - niezle daje to rade i jest troche wygodniejsze - nie trzeba kabla między konsolami przepinać :)

Jak zostaniesz obdarowany tymi z linka to koniecznie napisz, jak to sie sprawuje :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-12-10 12:04:09
Autor: mrmisio
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-10 07:57, Arek M pisze:

[...]

Wlasni, dobr ampli dobrz dkoduje dzwiek :)

Data: 2010-12-10 12:56:14
Autor: Kapsel
PS3 i słuchawki
Fri, 10 Dec 2010 12:04:09 +0100, mrmisio napisał(a):

Koniec końców podł±czam obie konsole pod ampli z dekoderem, z tego id±
[...]

SprawdĽ, czy co¶ Ci nie wpadło do klawiatury w okolicach klawisza "e".

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-12-10 18:57:56
[...]