PS3 i słuchawki

Data: 2010-12-12 04:27:44
Autor: bob1955
PS3 i słuchawki
On 9 Gru, 20:37, kiszony <kisz...@gmail.com> wrote:
Wymyśliłem sobie, że w tym roku pod choinką znajdę słuchawki do mojej
konsoli (acz nie tylko). Mają mi robić dźwięk przestrzenny. Czy ktoś
pogrywa na słuchawkach i ma doświadczenie z jakimiś ciekawymi modelami?
Sam wygrzebałem sobie coś takiego:

http://tinyurl.com/2cxt8ox

Drogawe nieco, ale jeśli są warte ceny jestem skłonny tyle zapłacić.
Dobrze by było gdyby miały mikrofon i dobrze grały także z PC (tam
siedzi X-Fi Xtreme Gamer).

Możecie coś polecić?

Wiaj

Mam te słuchawki. Kupiłem je w tym samym sklepie co podajesz link, ale
były 20 zł tańsze:)
Co do sklepu to polecam, ja kupowałem z opcją płatności przy odbiorze
i wszystko odbyło się
bez problemów. Słuchawki były dobrze zapakowane na czas transprotu, i
dotarły bez uszkodzeń.

Pewnie najbardziej zależy ci na opinii co do ich dźwięku, ale tutaj
ponieważ sprawa jest to
sprawa indywidualna, nie będę wdawał się w jakieś szczegóły. Prawa
konsumenta gwarantują
ci możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny, więc
warto z tego skorzystać.

Przekonaj się sam, najwyżej stracisz na kosztach wezwania kuriera, co
przy cenie tych słuchawek
jest warte zachodu.

Słuchawki wykonane są bardzo solidnie, używam ich z PS3. Konfiguracja
konsoli jest bardzo łatwa
i nie sprawia problemów. Mikrofon podpina się przez USB a dźwięk
poprzez świtłowód (kabelek jest
w zestawie). Mają też na wyposażeniu przejściówkę do karty dźwiękowej
komputera i kabelek do podpięcia
do Xbox 360.

Wczoraj grałem kilka godzin w Black Opsa i słuchawki leżą na głowie
bardzo dobrze, małżowiny uszne mieszczą
się całkowicie wewnątrz. Mimo, że gram w okularach nacisk na pałąk od
nich jest nieodczuwalny. Uszy praktycznie
sie nie pocą, więc komfort gry jest bardzo dobry.
Jak dla mnie jakość dźwięku jest bardzo dobra, nie mam innych
słuchawek, żeby dokonać porównań. Wydawało
mi się, że dobrze odwzorowana jest scena gry, ale to już zostawiam do
twojej oceny.

Na koniec napiszę może dlaczego kupiłem te, a nie inne zwykłe stereo ,
otóż zależało mi żeby słuchawki i konsola były
samodzielne, ponieważ nie posiadam kina domowego i nie zamierzam
kupować, a dodatkowo w moim TV jest opcja
obraz w obrazie i bardzo często jest tak, że małżonka ogląda w małym
okienku TV a ja na reszcie gram, brakowało
mi słuchawek, które pozwoliłby udźwiękowić grę. Po za tym słuchawki
miały dobrą ocenę użytkowników na amazonie i
o dziwo były tańsze niż w sklepach zachodnich.

Jak masz jakieś pytania pisz.

Pozdrawiam AN

Data: 2010-12-12 19:59:07
Autor: kiszony
PS3 i słuchawki
W dniu 2010-12-12 13:27, bob1955 pisze:

Jak masz jakieś pytania pisz.

Dzięki za opinię. Próbowałeś może puścić na nich jakiś film? Jak wrażenia?

Data: 2010-12-12 14:27:41
Autor: bob1955
PS3 i słuchawki
On 12 Gru, 19:59, kiszony <kisz...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-12-12 13:27, bob1955 pisze:

> Jak masz jakie pytania pisz.

Dzi ki za opini . Pr bowa e mo e pu ci na nich jaki film? Jak wra enia?

Z filmami to jeszcze nie próbowałem, ale mam zamiar.
Na blu-ray nie mam filmu z super efektami, raczej
same koncerty, ale poszukam coś na dvd.

Data: 2010-12-14 13:22:26
Autor: Trzeci
PS3 i słuchawki
Dnia Sun, 12 Dec 2010 14:27:41 -0800 (PST), bob1955 napisał(a):

[...]

Również mam te słuchawki, krotko mowiac, daja rade.
Jedynie co mnie wqrwia w nich to plątanina kabli.

PS3 i słuchawki