PS3 jako kino domowe?

Data: 2010-03-16 23:40:27
Autor: kamil_pl
PS3 jako kino domowe?
Oczywi¶cie jestem po goglach, ale tam głównie zdawkowe informacje i niekonkretne. Dlatego pytam posiadaczy PS3, żeby mieć info z pierwszej ręki
Jak sprzęt sprawdza się jako odtwarzacz płyt? Jak sobie radzi z płytami BD-R, BD-RE? Podobno czyta AVCHD? Jak ze standardami typu Xvid? Jakiej jako¶ci dĽwięk możem uzyskać z konsoli? Mam już Xboxa, ale nadchodzi czas blu rayów, więc zamiast odtwarzacza za 800 pln wolę chyba ps3 za ciut więcej, ale za to dwa w jednym, bo jednocze¶nie obejrzę sobe nagranie z kamery jak± pewnie w tym roku kupię, no i bo pogram w MGS4 i Heavy Rain oraz nadchodz±ce GT5. Thanks!

Data: 2010-03-17 07:24:50
Autor: Arek M
PS3 jako kino domowe?

[...]

U nie 80% czasu ps3 chodzi wlasnie jako odtwarzacz DVD/BR/AudioCD/Divx.
Jest tak:

- warto dokupic pilota, bo ten z tv nie ma wszystkich opcji (np wł±czanie/wyl±czanie napisów, wyszukiwanie scen itd..)

- jak slucham muzyki musze TV wył±czać z sieci, bo jak wył±cze pilotem to hdmi cec działa i w cholere konsole wył±cza :)

- filmy DVD/BR bez problemu, czasem przy niektorych DVD (robionych własnoręcznie) napisy sie kopały

- większo¶ć divx chodzi ok, jednak jest jedno 'ale'. Konsola troche 'krzywo' napisy obsługuje. 100% działaj±cy patent to potraktownie filmu z napisami (srt) programem, ktory je wkoduje (np. AviAddSubx). Zajmuje to niecała minute (w zaleznosci od mocy komputera i dlugosci filmu) a daje zawsze pewno¶ć, ze napisy bed±. Konsola bez problemu czyta to, co zapisane na przenosnym hdd czy pendrive. Warunek: fat32

- ps3 póki co nie radzi sobie z formatem mkv. Ja przerabiam takie filmy programem mkv2vob. Zachowuje jako¶ć i jesli trzeba, dzieli na kilka plików (ograniczenie rozmiaru pliku dla fat32). I znowu - trwa to różnie - jesli nie chce napisów to chwilka, jesli je chce to troche mieli (minimum godzina). Wiec tez musisz film przygotować, zanim pojdzie do ogl±dania.

- konsola daje rade również korzystac z dlna (media server). Działa to nawet nieĽle, pod warunkiem, ze masz dobrze skonfigurowan± siec w domu. U mnie router czasem przerywał połaczenie wi-fi i sie kaszaniło. Najlepiej spi±c wszystko kablami. Testowałem na ps3 media server i na windows media player.

Moje poprzednie 'kino domowe' (w moim przypadku to za mocne okreslenie) to byla jakas wieza yamaha ktora potrafila czytac dvd i divx. Ale i tam musialem divx przygotowywać - a w takim formacie ogl±dam wiekszosc filmów. Przy ps3 zabawy jest mniej. Nie wiem, czy jest na rynku odtwarzacz, z którym takiej zabawy nie ma wogole :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-03-17 08:16:49
Autor: Greg McRazy
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-17 07:24, Arek M pisze:

filmów. Przy ps3 zabawy jest mniej. Nie wiem, czy jest na rynku
odtwarzacz, z którym takiej zabawy nie ma wogole :)

PC.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2010-03-17 09:38:09
Autor: froggers
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnpvl6$n2r$1inews.gazeta.pl...
[...]

bezapelacyjnie, bawic sie w jakies przerabianie, jak dla mnie bez sensu, w miare dobry laptop z wyjsciem HDMI i heja, no chyba, ze chce sie miec ładny mebel w pokoju (rzecz gustu -- ->ps3)
pozdr

Data: 2010-03-17 10:41:45
Autor: Arek M
PS3 jako kino domowe?

[...]

Za 1200 PLN ? :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-03-17 11:22:00
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Arek M" <:

bezapelacyjnie, bawic sie w jakies przerabianie, jak dla mnie bez sensu, w miare dobry laptop z wyjsciem HDMI i heja,

Za 1200 PLN ? :)

Za ok. 1200zl:
masz Nettopa ktory przeczyta
Ci absolutnie wszystko, kazdy jeden plik z kamery, filmu, txt i mozna
by tak wymieniac bez konca,  a nie jak to ma miejsce
z jakimis popcornami, czy PS3.  Do tego zewnetrzyny
player BR za 300zl i masz zestaw "multimedialny"
ktory miazdzy konsole i inne wynalazki.

M.

Data: 2010-03-17 11:33:25
Autor: Katanka
PS3 jako kino domowe?
Moltisanti wrote:
Użytkownik "Arek M" <:

[...]

Zrozum, to jest argument za PS3, który mozna sobie wytłumaczyć i żonie wytłumaczyć. Do tego pogra sobie w exy z PS3 :) Nie potrzebuje odtwarzacza kina domowego, tylko argumentu, aby przekonac siebie i zonę do PS3 :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-17 12:11:59
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Katanka" :

Zrozum, to jest argument za PS3, który mozna sobie wytłumaczyć i żonie wytłumaczyć. Do tego pogra sobie w exy z PS3 :) Nie potrzebuje odtwarzacza kina domowego, tylko argumentu, aby przekonac siebie i zonę do PS3 :)

Rozumiem to doskonale i zdaje sobie sprawe z tego ze autor
jako konsolarz tak czy siak kupi PS3, a to czy juz wszystkie pliki
czyta czy nie......  to wiadomo o co chodzi :)

M.

Data: 2010-03-17 11:42:20
Autor: odk
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-17 11:22, Moltisanti pisze:

Użytkownik "Arek M" <:

[...]

I leci na tym nettopie mkv fullHD?

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2010-03-17 11:00:48
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 jako kino domowe?
odk <odk@delthis.pg.gda.pl> wrote:
[...]

Na PS3 teĹĽ nie leci. :)

p.

Data: 2010-03-17 12:07:12
Autor: odk
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-17 12:00, Piotr KUCHARSKI pisze:
[...]

Po konwersji do vob leci.

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2010-03-17 13:30:19
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 jako kino domowe?
[...]

To juĹĽ nie jest "leci na tym mkv" (zresztÄ… szkoda).

p.

Data: 2010-03-17 12:09:11
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "odk" :

I leci na tym nettopie mkv fullHD?

Zalezy ktorym, ale tak.

M.

Data: 2010-03-17 14:08:18
Autor: odk
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-17 12:09, Moltisanti pisze:

Użytkownik "odk" :

I leci na tym nettopie mkv fullHD?

Zalezy ktorym, ale tak.

M.

no na takim za 1200 pln

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2010-03-17 20:47:13
Autor: Salata
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-17 11:42, odk pisze:
W dniu 2010-03-17 11:22, Moltisanti pisze:

I leci na tym nettopie mkv fullHD?

Wlasnie przerobilem temat i moge powiedziec, ze taki Nettop polyka FullHD. Wszystko zalezy jak jest zbudowany. Moj Asrock ION330HT chwyta kazdy material HD, podobnie inne nettopy pod warunkiem ze beda mialy zainstalowana karte CrystalHD (20$).

Inna sprawa, ze myslalem ze pozegnam Xbox1, ale nadal najlepiej na nim sie oglada filmy DVD - polaczony z TV kablem component. Testowalem rowniez z LG BD390 i zdecydowanie X1 najladniej wyswietlal obraz DVD.

Na obydwu maszynkach smiga XBMC w natywnej rozdzielczosci mojej 50" plazmy.

Marcin

Data: 2010-03-18 08:16:06
Autor: Mirek Ptak
PS3 jako kino domowe?
Dnia 2010-03-17 20:47,  *Salata* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Gdzie¶ czytałem, że Ion tnie przy pełnym HD mimo, że radzi sobie z filmami FullHD, ale te zazwyczaj maj± rozdzielczo¶ć 1920 na około 800 (wycięte czarne pasy) - masz jaki¶ naprawdę FullHD materiał? - ze swojej strony polecam dostępne gdzieniegdzie odcinki Planet Earth :) - z tym mi się tnie C2D 2GHz z GF 8600 na moim lapku (MPC Home Cinema). WD HD TV Player sobie z tym radzi.

zainstalowana karte CrystalHD (20$).

Z ta kart± też s± jakies kłopoty co wiem od kolegi maj±cego AppleTV (swoj± droga zanim kupił ta kartę tez mi pisał, że łyka wsio ;) ) i ma kłopty z FullHD - nie wiem ile z tych problemów wynika z hard i software a ile z jego nieumiejętno¶ci.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-18 08:34:00
Autor: Salata
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-18 08:16, Mirek Ptak pisze:

[...]

Wczesniej byl problem, przynajmniej u mnie kiedy sterowniki nvidi mialy zintegrowane biblioteki VDPAU. Od kiedy stery zostaly oddzielone od VDPAU problem nie istnieje.

Problem z klatkowaniem w Windows polega na experymentalnej jeszcze obsludze sprzetowego dekodowania materialu FHD. Poza tym, musisz miec Viste lub Win7 aby DXVA2 znaczaco odciazylo procesor.

[...]

Pelny support dla karty CrystalHD bedzie w najnowszym oficjalnym buildzie XBMC. Chlopaki z TeamXBMC dopiero od niecalych 2 miesiecy maja ta karte. Implementacja dekodowania FHD troche trwa, ale juz w najnowszym SVN wiekszosc problemow zostalo rozwiazanych.

Niemniej jednak nettopy to przyszlosc HTPC.

Marcin

Data: 2010-03-18 10:27:06
Autor: wirefree
PS3 jako kino domowe?
Przeznaczenie tych zabawek to przegladanie internetu i ewentualnie napisanie czegos w wordzie w biurze, nie ogladanie filmow i zabawa.
Mam Dual Core podkreconego na 3.6GHz i zintegrowana karte grafiki i moge pomarzyc o graniu bez zacinania w jakas porzadna gre a i Blue raya potrafi przyciac a ty wciskasz kit ze komputerek do biura z kiepska grafika nadaje sie na domowe centrum rozrywki.

Data: 2010-03-18 10:52:52
Autor: Salata
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-18 10:27, wirefree pisze:
[...]

Biorac pod uwage twoj poprzedni post powinienem cie zlac, ale dam ci pare dobrych rad. Mysl odrobine. Czytaj ze zrozumieniem. Nikogo nie obrazaj.
Ja nie pisze o graniu w ogole bo do gier 3d w FHD sie to nie nadaje, ale juz ogladanie filmow jak najbardziej. Polecam link onizej do zapoznania sie z czym radzi sobie przedpremierowy ION w fazie wczesnej implementacji z XBMC, szczegolnie ostatnie 30 sekund.

http://www.youtube.com/watch?v=rv1Q_DWieAQ

Data: 2010-03-18 11:04:20
Autor: wirefree
PS3 jako kino domowe?
Marketoidy zeby cos sprzedac napisza nawet ze gowno ma smak marchewki do ogladania filmow wystarczy mi dreambox a i pograc mozna.

Data: 2010-03-18 11:06:12
Autor: Michał Kowalczuk
PS3 jako kino domowe?
Oon 2010-03-18, wirefree vrute-a, bork, bork, bork!

[...]

To żaden argument. Na Popcornie nawet nie uruchomisz gry, procka ma dużo
"wolniejszego" niż Twój (Sigma Designs SMP8635, 300 MHz?), a FullHD jako¶
odtwarza (po sieci, bez zacinania).

Zamiast wszystko negować nie znaj±c tematu, przeczytaj sobie choćby to:
http://en.wikipedia.org/wiki/VDPAU
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1158378

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2010-03-17 14:43:52
Autor: Arek M
PS3 jako kino domowe?

[...]

A jak wygl±da wydajnosc i wyposazenie multimedialne takiego peceta (takiego za 1200 PLN)? Uci±gnie to mkv? Wypu¶ci dzwiek 5.1 do dekodera KD? Jakis pilot do tego? :)

Przyznam sie ze nie bardzo orientuje sie w takich laptopach 'multimedialnych' - zawsze kupuje takie, co to maja mi do pracy sluzyc, czyli bez 'bajerów' a mocne :) I kosztuj± jednak 'troche' wiecej - st±d moje pytanie :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-03-17 15:40:59
Autor: Mirek Ptak
PS3 jako kino domowe?
Dnia 2010-03-17 14:43,  *Arek M* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Oczywi¶cie, że nie poci±gnie - Atomy się do niczego poza uci±gnięciem Windy nie nadaj± - trochę poprawia sprawę Ion, ale bym się nie podniecał tym za bardzo - nie wiem też jak tam jest z HDMI i wyj¶ciami cyfrowymi dĽwięku (je¶li nie ma HDMI)

I słusznie, że pytasz :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-17 16:06:06
Autor: Kristopultos
PS3 jako kino domowe?
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnqplk$v9e$1news.onet.pl...
[...]

Jest cos takiego jak Asrock IOn 330HT - takie combo z Atomem i IONem.
Do multimediow jak znalazl. Ma HDMI, wyjscie optyczne audio, pilota.
Jest wersja z napedem Bluray i chyba tez DVD.

Nie wiem czy pelna konfiguracja miesci sie w 1200PLN (raczej nie), ale cos kolo tego.

Kupowalem znajomym starsza wersje (DVD, bez pilota i eSata). Komputerek wygladal calkiem fajnie, dzialal cichutko. Z Flashem HD mial problemy, ale wtedy pojawily sie jakies sterowniki beta NVidii do Flasha 10.1 z testowa wersja obslugi sprzetowej co znaczaco poprawialo sprawe.

Zeby nie byl off-topic to ja do bluray-ow uzywam PS3 a do MKV jednak normalny, glosny komp :)

Pozdrowienia,
Kris

Data: 2010-03-17 19:21:32
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Mirek Ptak" :

Oczywi¶cie, że nie poci±gnie

Dziala bezproblemowo (!)
Recenzje - Asrock ION 330

Nettopy to przyszlosc jezeli chodzi o multimedialnosc w pelnym
tego slowa znaczeniu, PS3 zostawmy glownie do grania.

M.

Data: 2010-03-17 20:53:07
Autor: Salata
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-17 14:43, Arek M pisze:

A jak wygl±da wydajnosc i wyposazenie multimedialne takiego peceta
(takiego za 1200 PLN)? Uci±gnie to mkv? Wypu¶ci dzwiek 5.1 do dekodera
KD? Jakis pilot do tego? :)

Wszystko co wymienione.

[...]

Moj Asrock ION330HT kosztowal troszke ponad 1200.

Marcin

Data: 2010-03-17 21:09:50
Autor: wirefree
PS3 jako kino domowe?
A mozna podlaczyc pod niego bezprzewodowego pada z wibracjami i pograc bez przyciec w GTA?

Juz nie wspomne o tym ze taki kadlubek PECETOWY przy ogladaniu filmu BD   pobiera okolo 220W  a PS3 max 120W.

Data: 2010-03-17 21:41:04
Autor: Salata
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-17 21:09, wirefree pisze:
A mozna podlaczyc pod niego bezprzewodowego pada z wibracjami i pograc
bez przyciec w GTA?

Do gry to uzywa sie konsoli. Sens uzywania PS3 jako HT set-top-boxa jest zaden. Nic nie pobije funkcjonalnosci XBMC.

Juz nie wspomne o tym ze taki kadlubek PECETOWY przy ogladaniu filmu BD
pobiera okolo 220W a PS3 max 120W.

Kurde, to mam w domu perpetum mobile. Pobiera z sieci max 65W pod pelnym obciazeniem, z ktoreg bardzo rzadko korzysta nawet podczas dekodowania HD. Istny reaktor HD. ;)

Marcin

Data: 2010-03-17 21:59:17
Autor: wirefree
PS3 jako kino domowe?
Powiem tak :
Pierdolisz !

Data: 2010-03-18 08:31:36
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 jako kino domowe?
Salata <salata@wytnij.poczta.fm> wrote:
Do gry to uzywa sie konsoli. Sens uzywania PS3 jako HT set-top-boxa jest zaden. Nic nie pobije funkcjonalnosci XBMC.

Jasne, mając PS3 już lecę kupować co innego, żeby sobie film obejrzeć.

p.

Data: 2010-03-18 10:28:54
Autor: Salata
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-18 09:31, Piotr KUCHARSKI pisze:

Jasne, mając PS3 już lecę kupować co innego, żeby sobie film obejrzeć.

Ja PS3 jeszcze nie mam, wiec podobnego dylematu nie mialem, aczkolwiek wielu moich znajomych jest zachwycona XBMC i kupili/maja w planach kupic.
Nie neguje mozliwosci PS3 pod katem odtwarzania filmow HD, ale jako NMT sie srednio nadaje IMO.

Marcin

Data: 2010-03-18 11:24:24
Autor: Paweł Tyll
PS3 jako kino domowe?
On Thu, 18 Mar 2010 10:28:54 +0100, Salata <salata@wytnij.poczta.fm> wrote:
[...]
GdyĹĽ? Jedyne czego brakuje PS3 to odtwarzanie mkv (i nie mĂłwiÄ™ tu o  popularnie uĹĽywanych dziĹ› codecach w mkv, bo te dobrze obsĹ‚uguje, a o  samym containerze). JeĹĽeli ktoĹ› ma PS3, to moĹĽe nie bÄ™dzie to takie  bezproblemowe jak powinno być, ale bÄ™dzie kosztowaĹ‚o dokĹ‚adnie 0,00 PLN.  Ciekawe, czy Sony siÄ™ w koĹ„cu ogarnie i naprawi ten biedny odtwarzacz, bo  problem jest tylko i wyĹ‚Ä…cznie programowy. OczywiĹ›cie sÄ… lepsze urzÄ…dzenia  do odtwarzania multimediĂłw; problem w tym, ĹĽe nie robiÄ… tego o kilka  rzÄ™dĂłw wielkoĹ›ci lepiej, za to God of War III na nich nie chce dziaĹ‚ać  zupeĹ‚nie ani trochÄ™ ;)

Data: 2010-03-18 11:41:31
Autor: wirefree
PS3 jako kino domowe?
Paweł Tyll pisze:
[...]
Gdyż? Jedyne czego brakuje PS3 to odtwarzanie mkv (i nie mówię tu o popularnie używanych dziś codecach w mkv, bo te dobrze obsługuje, a o samym containerze). Jeżeli ktoś ma PS3, to może nie będzie to takie bezproblemowe jak powinno być, ale będzie kosztowało dokładnie 0,00 PLN. Ciekawe, czy Sony się w końcu ogarnie i naprawi ten biedny odtwarzacz, bo problem jest tylko i wyłącznie programowy. Oczywiście są lepsze urządzenia do odtwarzania multimediów; problem w tym, że nie robią tego o kilka rzędów wielkości lepiej, za to God of War III na nich nie chce działać zupełnie ani trochę ;)

A u mnie dziala mkv  albo z MediaSerwera po sieci albo z poziomu Linuxa pod VLC.  Nawet filmy z blokada dzialaja bez problemu z poziomu Linuxa na konsoli.

Data: 2010-03-18 11:44:04
Autor: Salata
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-18 11:24, Paweł Tyll pisze:
[...]

Sam interfejs w PS3 jest o wiele gorszy, problem z niektorymi formatami obrazu i dzwieku w kontenerach mkv i avi.
Jako maszynka do gier i odwarzacz Blue-Ray PS3 spisuje swietnie. Gorzej juz jako odtwarzacz filmow i muzyki wypada gorzej niz XBMC, a w materiale SD gorzej niz X1.

--
Pozdrwiam
Marcin

Data: 2010-03-19 10:40:41
Autor: kamil_pl
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Salata" <salata@wytnij.poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:hnt052$1e9$1inews.gazeta.pl...

Jako maszynka do gier i odwarzacz Blue-Ray PS3 spisuje swietnie. Gorzej juz jako odtwarzacz filmow i muzyki wypada gorzej niz XBMC, a w materiale SD gorzej niz X1.

Czyli Ľle działa upscalling? W ogóle jest?

Data: 2010-03-20 17:59:26
Autor: Katanka
PS3 jako kino domowe?
kamil_pl wrote:
[...]

Jest i działa bardzo dobrze.

Data: 2010-03-20 20:25:18
Autor: Street Fighter
PS3 jako kino domowe?
Użytkownik Katanka napisał:
kamil_pl wrote:
[...]

Wlasnie sie przekonalem, ze dziala zajebiscie, az jestem zaskoczony :)

Data: 2010-03-21 14:08:09
Autor: kamil_pl
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho37g7

Wlasnie sie przekonalem, ze dziala zajebiscie, az jestem zaskoczony :)

To fajnie, nie będe miał więc obaw w przyszło¶ci kupić ps3 :]

Data: 2010-03-21 15:24:06
Autor: Street Fighter
PS3 jako kino domowe?
Użytkownik kamil_pl napisał:
[...]

Powiem tak, slimka rulez :) Mala czarna i zajebista :) Co wiecej znalazla mi moj serwer multimediow DNLA na NASie ktorego zaden komp, zaden software nie chcial znalezc (inna sprawa, ze jakos sie w to nie glebialem). Instalacja dem z netu za pomoca kilku klikniec - zakochalem sie ;) Dzieki HDMI i podlaczeniu do tv soniaka - automatycznie wlacza mi TV :)
Po wpieciu w wifi sciagnelo upgrade, pojawil sie polski jezyk - az sie zastanawiam, czy takiej zabawki rodzicom nie kupic, zeby mogli ogladac swoje kolekcje zdjec na TV a nie przed kompem. Zwlaszcza, ze tam sie gubi± w tych katalogach itp...

No i Heavy Rain - wsiaklem :) Szkoda, ze wedle wszystkich to tylko 10 godzin gameplaya, czy raczej interaktywnego filmu. Ale miażdzy. ;) Wlasciwie tylko dla tej gry kupilem pske, ale teraz juz sam sie sobie nie moge nadziwic, dlaczego ja gralem na pc do tej pory ;)

Data: 2010-03-21 20:47:51
Autor: Artur Bross
PS3 jako kino domowe?
On 2010-03-21 15.24, Street Fighter wrote:

ale teraz juz sam sie sobie
nie moge nadziwic, dlaczego ja gralem na pc do tej pory ;)

Kolejny oswiecony! :-) Amen.

P.S. Witaj w klubie!

Data: 2010-03-21 22:44:51
Autor: Street Fighter
PS3 jako kino domowe?
On 2010-03-21 15.24, Street Fighter wrote:

ale teraz juz sam sie sobie
nie moge nadziwic, dlaczego ja gralem na pc do tej pory ;)

Kolejny oswiecony! :-) Amen.

P.S. Witaj w klubie!

Ktos chce kupic troche gier na PC? :)

Data: 2010-03-22 08:59:28
Autor: Katanka
PS3 jako kino domowe?
Street Fighter" <"street.fighter wrote:

nie moge nadziwic, dlaczego ja gralem na pc do tej pory ;)

Witamy w¶ród naszych :)

Data: 2010-03-22 17:27:23
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
PS3 jako kino domowe?
Dnia 2010-03-22 08:59, Katanka napisał (a):
Street Fighter" <"street.fighter wrote:

nie moge nadziwic, dlaczego ja gralem na pc do tej pory ;)

Witamy wśród naszych :)

W sumie ja peceta nie skreĹ›lam, bÄ™dzie D3 to na pewno go odkurzÄ™, natomiast pĂłki co stoi nieuĹĽywany. Ale potwierdzam to co pisze Street Fighter. Po 3 tygodniach jestem po U1, U2, Killzone 2, Heavy Rain i jest genialnie: U2 - rewelacja ("jedynka" zresztÄ… teĹĽ) wciÄ…gnÄ…Ĺ‚em 2 razy HR teĹĽ drugi raz leci (historia wciÄ…gajÄ…ca, sterowanie trochÄ™ skaszanione ale sprawdzam inne warianty). ZachwytĂłw nad Killzonem nie rozumiem - szuter jak szuter, ale graĹ‚o siÄ™ ok  a niebawem GoW III.

PS. Jakby ktoś chciał to niedługo będzie HR do wymiany - jeszcze jedna osoba w kolejce ;)

--
kiszony

Data: 2010-03-22 18:12:19
Autor: Katanka
PS3 jako kino domowe?
Daniel "kiszony" Kurman wrote:

 Po 3 tygodniach jestem po U1, U2, Killzone 2, Heavy Rain

Matko! Jak Wy macie na to wszystko czas ??!!

Data: 2010-03-22 19:55:03
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
PS3 jako kino domowe?
Dnia 2010-03-22 18:12, Katanka napisał (a):
Daniel "kiszony" Kurman wrote:

Po 3 tygodniach jestem po U1, U2, Killzone 2, Heavy Rain

Matko! Jak Wy macie na to wszystko czas ??!!

U2 w jakaś sobotę zaliczyłem, z HR romans miałem w ten weekend. Czas znalazłem dokonując radykalnych cięć w godzinach przeznaczonym na sen i pisanie pracy mgr;)

--
kiszony

Data: 2010-03-23 10:46:48
Autor: Street Fighter
PS3 jako kino domowe?
Użytkownik Katanka napisał:
Daniel "kiszony" Kurman wrote:

 Po 3 tygodniach jestem po U1, U2, Killzone 2, Heavy Rain

Matko! Jak Wy macie na to wszystko czas ??!!

Nie wiem skad maja. Moze dostali spadek po bogatym wujku... ;)

A co sadzicie o Siren:Blood Curse? Bo teraz szulam takich rzeczy co nie mialem jak zagrac na PC? :) Klimat Silent Hill i azjatyckich horrorow mi pasuje wiec moze to bedzi epo HR?

Data: 2010-03-23 13:28:12
Autor: Artur Bross
PS3 jako kino domowe?
On 2010-03-23 10.46, Street Fighter wrote:

A co sadzicie o Siren:Blood Curse? Bo teraz szulam takich rzeczy co nie
mialem jak zagrac na PC? :) Klimat Silent Hill i azjatyckich horrorow mi
pasuje wiec moze to bedzi epo HR?

Ta gra, moim zdaniem, w ogóle nie ma klimatu SH. Ogólnie jest dziwna, warta ryzyka jeśli idzie o zakup. Epizody można kupować osobno, więc nie radzę kupować całego pakietu na raz.

Lepiej, za małe pieniądze kupić trzy pierwsze części - stwierdzić czy to jest to.

Podsumowując: warto sprawdzić.

Data: 2010-03-23 08:15:29
Autor: froggers
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Daniel "kiszony" Kurman" <kiszony@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ho85pt$e0p$1news.onet.pl...
Dnia 2010-03-22 08:59, Katanka napisał (a):
Street Fighter" <"street.fighter wrote:

nie moge nadziwic, dlaczego ja gralem na pc do tej pory ;)

Witamy w¶ród naszych :)

W sumie ja peceta nie skre¶lam, będzie D3 to na pewno go odkurzę, natomiast póki co stoi nieużywany. Ale potwierdzam to co pisze Street Fighter. Po 3 tygodniach jestem po U1, U2, Killzone 2, Heavy Rain i jest genialnie: U2 - rewelacja ("jedynka" zreszt± też) wci±gn±łem 2 razy HR też drugi raz leci (historia wci±gaj±ca, sterowanie trochę skaszanione ale sprawdzam inne warianty). Zachwytów nad Killzonem nie rozumiem - szuter jak szuter, ale grało się ok  a niebawem GoW III.

PS. Jakby kto¶ chciał to niedługo będzie HR do wymiany - jeszcze jedna osoba w kolejce ;)

-- kiszony

Ech u mnie całkiem na odwrót, konsole (X0 i PS3) leż± i sie kurz± (od czasu do czasu PSN), Lineage II znowu mnie pochłon±ł tym razem  na oficjalu (Teon)
pozdr

Data: 2010-03-23 10:45:07
Autor: Street Fighter
PS3 jako kino domowe?
Użytkownik Katanka napisał:
Street Fighter" <"street.fighter wrote:

nie moge nadziwic, dlaczego ja gralem na pc do tej pory ;)

Witamy w¶ród naszych :)

JEstem niewyspany od weekendu :(

Data: 2010-03-18 13:58:16
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 jako kino domowe?
[...]

OK, to jest właściwy argument: jeśli nie masz jeszcze nic, a chcesz tylko
odwtarzać filmy, to kup coś dedykowanego, bo PS3 nie odtwarza wszystkiego
(ściągniętego!) bez problemów. Jeśli tylko kupujesz DVD i BR, to PS3 jest
w zupełności w porządku. Jeśli chcesz czasem pograć i nie przeszkadza Ci,
że czasem nie odtworzysz czegoś, to PS3 jest w zupełności w porządku. Jak
wymagasz, żeby pograć i odtworzyć wszystko, to PS3 plus dedykowany sprzęt
zostaje jedynym rozwiÄ…zaniem.

p.

Data: 2010-03-18 18:07:04
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

UĹĽytkownik "Piotr KUCHARSKI" :

Jasne, mając PS3 już lecę kupować co innego, żeby sobie film obejrzeć.

No ale co Cie tak dziwi?
To tak jakby napisac po co mi projektor skoro mam juz tv,
z ta roznica ze w tym przykladzie ogladniesz ten sam materia na obu urzadzeniach,
a w przypadku PS3vsHTPC nie odtworzysz danego pliku wogole, lub po zabawach.

To ze Ciebie nie stac na sprzet ktory zapewni Ci pelen
komfort uzytkowania czegokolwiek (pliki multimedialne),
to nie powod aby pisac w przesmiewczym tonie.

Bardzo duzo osob posiada PS3 z racji grania i BR,
a do tego dedykowane HTPC ktore sluzy jako centra
multimedialne.

M.

Data: 2010-03-18 19:56:09
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 jako kino domowe?
Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
[...]

Z tą różnicą, że mi jednak wszystko na PS3 działa, a jak coś nie działa,
to idę do sklepu wymienić na działające...

To ze Ciebie nie stac na sprzet ktory zapewni Ci pelen
komfort uzytkowania czegokolwiek (pliki multimedialne),
to nie powod aby pisac w przesmiewczym tonie.

Jejku, ale mnie znasz... tylko nie wiem, skÄ…d.
Ciebie nie stać i tak zakładasz, że innych też nie?

Bardzo duzo osob posiada PS3 z racji grania i BR,
a do tego dedykowane HTPC ktore sluzy jako centra
multimedialne.

I świetnie, najwyraźniej mają dużo filmów z komunii, których PS3
nie jest w stanie odtworzyć, więc im się HTPC przydaje. Moja PS3
odtwarza wszystko, co mam, więc nie widzę żadnych powodów zakupu
HTPC. Na PS3 już się przyzwyczaiłem do sterowania, zresztą i tak
potrzebujÄ™ tylko start/pauza/stop.

p.

Data: 2010-03-19 00:28:17
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

UĹĽytkownik "Piotr KUCHARSKI" :

Z tą różnicą, że mi jednak wszystko na PS3 działa, a jak coś nie działa,
to idę do sklepu wymienić na działające...

Co idziesz wymienic (!?) Plik ktory nie czyta PS3?
Tematem dyskusji nie jest belkot ktory ma na celu
pochwalenie sie legalnoscia, a temat dotyczy spraw technicznych, bez znaczenia
czy ktos ma tone plikow sciagnietych z sieci, czy nagran z chrzcin.

Logiczne z zalozenie jest to ze kupujac HTPC nie po to aby wrzucac TYLKO
dvd i BR do czytnika, jak do najzwyklejszego playera.

Przeciez nikt nie kwestionuje przydatnosci PS3 jako playera
dvd i BR.
PS3 czyta tez sporo innych plikow, ale wciaz jest daleko
za PC.

Tematem nie jest to z jakich Ty korzystasz plikow,
bo na Twojej osobie swiat sie nie konczy, tematem
jest fakt w ktorym mozna jasno stwierdzic co czyta a co nie.

Nikogo nie obchodza w tym momencie moralizatorskie
wywody, czy ktos ma 500sztuk divx i potrzebuje miec
to na HDD w przejrzystej formie na PC, czy tez to ze ktos posiada 10 dvd w kolekcji.

Ale Skoro Tobie wszystko dziala, to widocznie masz inna konsole.
My tu rozmawiamy o PS3 ktora nie czyta wszystkiego,
i absolutnie nie mozna mowic o PS3 jako urzadzeniu ktore jest w stanie
zastapic HTPC o ile ktos szuka czegos wiecej w temacie multimedialnosci.

[...]

Zakladam na podstawie tego co czytam, ironiczna wypowiedz
w ktorej z gory zakladasz ze nie bedziesz kupowal:
"co innego, zeby sobie film obejrzec" ,
nikogo nie interesuje, wystarczy ze jest
milion innych osob ktore chca ogladac i do tego niestety PS3
sie nie zawsze sprawdzi, mimo wielu innych zalet.

[...]

No i tego sie trzymaj, watek nie jest dla takich osob jak Ty, Tobie wystarcza,
bo masz to co masz i tyle w temacie.
Dla innych sa popcorny, WD`eki, playery chociazby LG-BR, czy tez swietne
HTPC pod rozna postacia.

Na PS3 już się przyzwyczaiłem do sterowania, zresztą i tak
potrzebujÄ™ tylko start/pauza/stop.

Akurat w tym wypadku mam podobne zdanie, nie ma co sie rozczulac
na sterowaniem, do tych kilku standartowych funkcji przy filmie
zwyczajowo wiecej nic nie potrzeba.

M.

Data: 2010-03-19 01:18:28
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 jako kino domowe?
Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
Tematem nie jest to z jakich Ty korzystasz plikow,
bo na Twojej osobie swiat sie nie konczy, tematem
jest fakt w ktorym mozna jasno stwierdzic co czyta a co nie.

I jasno jest stwierdzone, że tylko mkv brak, ale da się przeżyć,
nie trzeba wywalać kasy na peceta.

[...]

Ah! Bo to ze zrozumieniem trzeba czytać.

wystarczy ze jest
milion innych osob ktore chca ogladac i do tego niestety PS3
sie nie zawsze sprawdzi, mimo wielu innych zalet.

Nie ma takiego miliona osĂłb.

[...]

Dla innych teĹĽ PS3 jest w 99% wystarczajÄ…ce.

p.

Data: 2010-03-23 06:44:40
Autor: neuro
PS3 jako kino domowe?
On Mar 18, 9:31 am, Piotr KUCHARSKI <cho...@sgh.waw.pl> wrote:
Salata <sal...@wytnij.poczta.fm> wrote:
> Do gry to uzywa sie konsoli. Sens uzywania PS3 jako HT set-top-boxa jest
> zaden. Nic nie pobije funkcjonalnosci XBMC.

Jasne, maj±c PS3 już lecę kupować co innego, żeby sobie film obejrzeć.

    PS3 odtwarza mkv (HD) z napisami wybranymi z pliku, najlepiej
prosto z pendrive?

p.

Data: 2010-03-23 15:15:20
Autor: Mirek Ptak
PS3 jako kino domowe?
Dnia 2010-03-23 14:44,  *neuro* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Prawie :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-23 15:30:57
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 jako kino domowe?
neuro <neuro6@gmail.com> wrote:
> [...]
Jasne, mając PS3 już lecę kupować co innego, żeby sobie film obejrzeć.
PS3 odtwarza mkv (HD) z napisami wybranymi z pliku, najlepiej

Nie. Jeżeli z tego się składa Twoja kolekcja, to oczywiście musisz polecieć
do sklepu, żeby sobie kupić coś innego.

p.

Data: 2010-03-23 08:54:09
Autor: neuro
PS3 jako kino domowe?
On Mar 23, 4:30 pm, Piotr KUCHARSKI <cho...@sgh.waw.pl> wrote:

Nie. Jeżeli z tego się składa Twoja kolekcja, to oczywi¶cie musisz polecieć
do sklepu, żeby sobie kupić co¶ innego.

   Nie, moja kolekcja nie składa się z filmów mkv na dysku, ale dużego
zbioru limitowanych edycji współczesnego kina, głównie azjatyckiego
(wyja¶niam, skoro już poruszyłe¶ ten temat).
Do ich odtwarzania posiadam dedykowany odtwarzacz DVD.
Ogl±dam natomiast dużo seriali, a do tego jak widzę PS3 kompletnie się
nie nadaje.

p.

Data: 2010-03-23 16:13:36
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 jako kino domowe?
neuro <neuro6@gmail.com> wrote:
OglÄ…dam natomiast duĹĽo seriali, a do tego jak widzÄ™ PS3 kompletnie siÄ™
nie nadaje.

No popatrz, a mi się do tego właśnie nadaje świetnie. :)
Ale fakt, nie korzystam z napisów, jeśli ktoś ich wymaga, to PS3 się nie
nadaje.

p.

Data: 2010-03-18 10:29:11
Autor: Michał Kowalczuk
PS3 jako kino domowe?
Oon 2010-03-17, wirefree vrute-a, bork, bork, bork!

A mozna podlaczyc pod niego bezprzewodowego pada z wibracjami i pograc bez przyciec w GTA?

Na PS3 też nie pograsz bez przycięć w GTA. Przynajmniej nie w IV. ;)

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2010-03-18 10:30:18
Autor: Michał Kowalczuk
PS3 jako kino domowe?
Oon 2010-03-17, wirefree vrute-a, bork, bork, bork!

Juz nie wspomne o tym ze taki kadlubek PECETOWY przy ogladaniu filmu BD   pobiera okolo 220W  a PS3 max 120W.

Tutaj pisz±, że nie przekracza 40 W:
http://www.tweaktown.com/reviews/2792/asrock_ion_330_bd_nettop_affordable_overclockable_and_1080p_hd/index10.html

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2010-03-18 10:43:33
Autor: wirefree
PS3 jako kino domowe?
Michał Kowalczuk pisze:
[...]

:):):):):):)

Tak ale w stanie uspienia

Data: 2010-03-18 11:10:17
Autor: Michał Kowalczuk
PS3 jako kino domowe?
[...]

Naucz się czytać ze zrozumieniem:
"Wow! We couldn't get the ASRock ION 330-BD over 40-watts, no matter what we
tried. Also, sitting idle in Windows at 31 watts is very impressive; just
compare it to the AMD HTPC system for reference. We also measured power
consumption during Blu-ray playback and again it never went over 40 watts,
at maximum it hit 39.8 watts."

40 W max, 31 W w idle. W stanie u¶pienia pewnie pobiera ze 2-3 W, przecież
wystarczy podtrzymać RAM.

--
pozdrawiam,
Michał Kowalczuk

Data: 2010-03-18 11:22:17
Autor: wirefree
PS3 jako kino domowe?
Nawet bardzo okrojone plyty na ATOMIE maja wiekszy pobor, to jest belkot marketingowy tylko w tym wypadku pobor zalezy od uzytego procesora i karty grafiki tudziez dodatkowego osprzetu RAM dyski itp

Data: 2010-03-18 11:46:09
Autor: Salata
PS3 jako kino domowe?
W dniu 2010-03-18 11:22, wirefree pisze:
Nawet bardzo okrojone plyty...

Jak grochem o sciane.

Data: 2010-03-18 02:41:26
Autor: Street Fighter
PS3 jako kino domowe?
Użytkownik Moltisanti napisał:

Użytkownik "Arek M" <:

[...]

No to wydales 1500, i zagraj teraz w cos poza pasjensem ;P

Data: 2010-03-18 13:41:45
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Street Fighter" :

[...]

A po co mam grac w cokolwiek innego na PC, jezeli mam PS3?

Chyba sie nie rozumiemy, nikt nie  zamierza grac
z zadne gry na PC (nettopach, HTPC itp.)

Dyskusja nie dotyczy mozliwosci i jakosci grania PS3 vs PC, a
mozliwosci multimedialnych, a mowiac krotko:  odtwarzaniu
jak najwiekszej ilosci przeroznych plikow multimedialnych.

Nettop czy cokolwiek innego na bazie podobnych komponentow,
ma sluzyc do odtwarzania wszelakich plikow, a nie gier.

HTPC - czy cokolwiek innego, nie ma zadnych problemow z plikami,
w przeciwienstwie do PS3.

U mnie PS3 nie czyta wielu plikow, wiec jako maszyna multimedialna odpada.

HTPC - wystarczy wrzucic jakikolwiek plik, kliknac 2x i ogladac. Nie wspominajac
o mozliwosciach instalacji dedykowanych programow (kombajnow) ktore miazdza
obluge plikow jaka oferuje PS3.

Dlatego tez podstawowe pytanie:

Czy szukasz sprzetu na ktorym chcesz sobie pograc w takie tytuly jak chociazby GT,HR,
a przy okazji cieszyc sie z mozliwosci odwtarzania sporej ilosci formatow, aczkolwiek
z sporymi wyjatkami.

Czy tez jestes "kinomaniakiem" ktory bezkompromisowo potrzebuje
boxa ktory odtworzy doslownie wszystko.
Takich osob dla ktorych PS3 odpada (a poczatkow chcialy kupic) w przedbiegach
 jest naprawde sporo, wystarczy poczytac fora KD.
Dla mnie PS3 (poza BR i audio) to zadna maszynka multimedialna,
za to rewelacyjna konsola do gier.

M.

Data: 2010-03-18 19:55:21
Autor: Street Fighter
PS3 jako kino domowe?
Ogólnie rzecz biorac mam PC podpiety do TV oraz w chwili obbecnej DVD. Jesli chodzi o filmy - to wole obejrzec na DVD, ktore ma USB. Jesli jakiegos filmu juz nie moge odtworzyc na DVD (co mi sie zdarzylo chyba ze 2 razy przez 2 lata) to... czesto nie wlaczam PC nawet. Ale to moze dlatego, ze filmy kupuje a nie sciagam...

Data: 2010-03-19 00:50:06
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Street Fighter":

Jesli chodzi o filmy - to wole obejrzec na DVD, ktore ma USB.

No i ok.
Wolisz obejrzec film na dvd i podkreslasz jednoczesnie ze masz USB,
rozumiem ze z niego korzystasz,
wiec co tam zatem wrzucasz, chrzciny?

A jak nie korzystasz z USB, to po co zatem ta informacja skoro i tak HTPC nie zastapi.
Widocznie ogladasz tylko kupione/wypozyczone filmy DVD/BR
i do szczescia nic wiecej Ci nie potrzeba.

Jesli jakiegos filmu juz nie moge odtworzyc na DVD (co mi sie zdarzylo chyba ze 2 razy przez 2 lata) to... czesto nie wlaczam PC nawet. Ale to moze dlatego, ze filmy kupuje a nie sciagam...

No nie wazne.
Ja tez kupuje i to sporo, mam ok. 400 fimow na dvd i sporo na BR, w tym jeszcze HD-DVD,
mam tez player do tego, w formacie ktory umarl :)
Mimo to uwazam ze PC w jakiejkowiek formie jako urzadzenie multimedialne
z dedykowanym oprogramowaniem to genialna sprawa i przyszlosc.
Zadne gownianie popcorny, tanie WD`eki, playery roznej masci w tym popularne
ostatnio LG-BR, nigdy nie zastapia "pc" pod tv.

M.

Data: 2010-03-19 02:30:17
Autor: Street Fighter
PS3 jako kino domowe?
[...]

Akurat robie filmiki z imprez, niekoniecznie rodzinnych :)

A jak nie korzystasz z USB, to po co zatem ta informacja skoro i tak HTPC nie zastapi.
Widocznie ogladasz tylko kupione/wypozyczone filmy DVD/BR
i do szczescia nic wiecej Ci nie potrzeba.

Po prostu lubie wygode. Lubie start playera w 5 sekund. :)

[...]

JA PC uzywam do grania na TV :)

Nie bede czekal do przyszlosci ;)

Zadne gownianie popcorny, tanie WD`eki, playery roznej masci w tym popularne
ostatnio LG-BR, nigdy nie zastapia "pc" pod tv.

Pomijajac wlasnie kwestie wygody i szybkosci wlaczenia filmu :)

Ja lubuie dedykowane urzadzenia. CD do CD, DVD do DVD. PC do grania ;)

Data: 2010-03-19 10:52:05
Autor: kamil_pl
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci

Akurat robie filmiki z imprez, niekoniecznie rodzinnych :)

Jak miałem za słaby komputer by stworzyć dvd-video to z kamery tworzyłem xvidy które szły na mantę. Fakt faktem sporo nagrać się mie¶ciło w stosunku do dvd-video

Po prostu lubie wygode. Lubie start playera w 5 sekund. :)

Ja też. Swoj± droga nie wyobrazam sobie trzymac komputera pod telewizorem, troche to... niestandardowe. Na razie Manta HD wystarcza mi na wszystko co ogl±dam, ładny upscaling, multum plików, usb, itp.

Ja lubuie dedykowane urzadzenia. CD do CD, DVD do DVD. PC do grania ;)

Ja PC do grania nie używam za to, bo mimo że ma dopiero 2 lata to mi gry słabo chodz±, a kupiłem nowy w sklepie z gwarancj± za znacznie większ± kaskę niż kosztuje choćby 360. Zamiast karty graficznej wolę sobie kupić kilka gierek na x'a albo alufelgi czy obiektyw do kamery, whatEVA pojechać do Sopotu ;p

Data: 2010-03-29 11:16:22
Autor: K.M.C.
PS3 jako kino domowe?
[...]

hmm mp4 lub mkv full hd też taki nettop przeczyta bez zajakniecia? Wyjdzie na to, ze przeplacilem ;-)

pozdr
--
kmc

Data: 2010-03-17 11:11:55
Autor: Moltisanti
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Arek M" :

- warto dokupic pilota, bo ten z tv nie ma wszystkich opcji (np wł±czanie/wyl±czanie napisów, wyszukiwanie scen itd..)

Pilot w PS3 to najwieksze nieporozumienie i rozczarowanie.
Idiotyczne rozmieszczenie a co najwazniejsze , czarne przyciski
na czarnym pilocie!
Gdyby chociaz byl ergonomiczny, tak aby mozna bylo korzystac
intuicyjnie bez patrzenia, jak to ma miejsce w wiekszosci pilotow,
ale tak nie jest.
Najgorszy z 7 pilotow jakie mam.

Przy zaciemnionym swietle, nie mowiac o calkowicie zgaszonym,
czyli warunki typowe podczas ogladania filmow,
korzystanie z pilota to jakis zart.
Pad jako pilot pod kazdym wzgledem lepiej sprawdza sie w przypadku
PS3.  Do ogladania filmow wystarczy. No chyba ze ktos sie bawi
wiecznie roznymi plikami, to proponuje zmienic player.

Nie wiem, czy jest na rynku odtwarzacz, z którym takiej zabawy nie ma wogole :)

Nettop z playerem BR
Nettop + player BR za 300zl, MediaCenter, PC, Laptop,
a potem dlugo dlugo nic.
No chyba ze ktos lubi wiecznie cos konwertowac i siedziec na forach
szukajac odpowiedzi na niekonczonce sie pytania.

M.

Data: 2010-03-17 14:42:43
Autor: Mirek Ptak
PS3 jako kino domowe?
Dnia 2010-03-17 07:24,  *Arek M* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Niepotrzebnie. Je¶li chcesz napisy to wystarczy zaznaczyć (odznaczyć) kodowanie. mkv2vob chce kodować z innego powodu - otóż AVCHD (opcja kodowania na pendrive - polecam :) ) może mieć tylko 2 rozdzielczo¶ci - 1280x720 lub 1920x1080 a filmy często s± 2.35:1 lub w podobnym aspekcie i oczywi¶cie maja mniej punktów w pionie. PS3 jednak radzi sobie (trochę kulawo) z niestandardowymi rozdziałkami, dlatego po odznaczeniu rekodowania masz film z napisami gotowy w kilka minut (tyle co kopiowanie na pendrive).

Pozdrawiam - Mirek
PS.
A'propos pytania autora w±tku - tak AVCHD jest czytane przez PS3
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-17 15:10:29
Autor: kamil_pl
PS3 jako kino domowe?

Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

[...]

Ja na razie używam manta emperor HD - mkv przerabiam na Xvid hd i ¶miga.
Wad± jest maksymalna rozdzielczo¶ć 1280/720 ale telewizor mój to HDready wiec nic nie tracę.
Solidne porady udzieliłe¶. Dzięki.

PS3 jako kino domowe?