PS3 ktora wersja

Data: 2010-03-29 11:02:21
Autor: K.M.C.
PS3 ktora wersja
Witam Panie (o ile takie tu wystepuja) i Panow.
Po 1,5 roku od sprzedania swojej ps3, zastanawiam sie znowu nad zakupem zabawki. Namnozylo sie jednak tych wersji, ze przestalem ogarniac. Generalnie mam wrazenie, ze im nowasza tym ma wiekszy dysk i..... mniejsze mozliwosci. Mam mozliwosc kupienia nowej konsoli w pierwszej wersji, kompatybilnej wstecz, z czytnikami kart, czyli slynnej 60GB :-)
Zastanawiam siÄ™ jednak, czy czegos nie przeoczylem. Wiem, ze zreza ona wiecej pradu, bardziej sie pewnie grzeje.. czy cos jeszcze? Moze jednak warto slim 250GB?
Tych gier na PS2 mam raptem 3 i przezyje bez nich.

kmc
www.kmciesielski.pl

Data: 2010-03-29 04:58:09
Autor: dziki
PS3 ktora wersja
On 29 Mar, 11:02, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:
[...]
Zastanawiam siê jednak, czy czegos nie przeoczylem. Wiem, ze zreza ona
wiecej pradu, bardziej sie pewnie grzeje.. czy cos jeszcze? Moze jednak
warto slim 250GB?
Tych gier na PS2 mam raptem 3 i przezyje bez nich.

kmcwww.kmciesielski.pl

ja bym bral slima. Na dysku kilkadziesiat demek, pare trailerow, dane
paru gier i z 250GB zostaje mi raptem 160; tym bardziej jesli chcesz
korzystac z singstore.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-29 15:34:01
Autor: K.M.C.
PS3 ktora wersja
W dniu 2010-03-29 13:58, dziki pisze:

kmcwww.kmciesielski.pl

ja bym bral slima. Na dysku kilkadziesiat demek, pare trailerow, dane
paru gier i z 250GB zostaje mi raptem 160; tym bardziej jesli chcesz
korzystac z singstore.

no chce chce, tym bardziej, ze posiadajac pierwsza zakupilem tam kilka gier, a login i haslo sobie zachowalem, wiec sa w pierwszej kolejnosci do sciagniecia ;-)
Ech, znowu te dylematy, sie wkurze to xboxa kupie :D taniej i wszedzie lezy tego od cholery. W MM Elite teraz za 890 pln.

pozdr
--
kmc
www.kmciesielski.pl

Data: 2010-03-30 01:06:48
Autor: dziki
PS3 ktora wersja
On 29 Mar, 15:34, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

Ech, znowu te dylematy, sie wkurze to xboxa kupie :D taniej i wszedzie
lezy tego od cholery. W MM Elite teraz za 890 pln.

slimka z gow III kosztuje teraz 1350zl w MM. Gra 200, czyli konsola
jest za 1150. Popatrz sobie na exclusivy i zastanow czy te 260zl,
ktore teraz zaoszczedzisz nie odbija sie czkawka po kupnie kiedy nie
zagrasz sobie w to co bys ew. chcial.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-30 09:35:13
Autor: Mirek Ptak
PS3 ktora wersja
Dnia 2010-03-29 15:34,  *K.M.C.* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Ech, znowu te dylematy, sie wkurze to xboxa kupie :D taniej i wszedzie
lezy tego od cholery. W MM Elite teraz za 890 pln.

Nie ma Live! :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-30 12:47:49
Autor: Moltisanti
PS3 ktora wersja

U¿ytkownik "Mirek Ptak" :

Ech, znowu te dylematy, sie wkurze to xboxa kupie :D taniej i wszedzie
lezy tego od cholery. W MM Elite teraz za 890 pln.

Nie ma Live! :)

Jak nie ma? Live jest i dziala, korzystam od lat, a czy jest oficjalnie czy nie
to juz inna sprawa.

M.

Data: 2010-03-29 21:40:32
Autor: Street Fighter
PS3 ktora wersja
U¿ytkownik dziki napisa³:
[...]

i mozna wybrac czy Heavy Rain czy God of War 3 ;)

Data: 2010-03-29 13:57:50
Autor: Madrzejszy od radia.
PS3 ktora wersja
K.M.C. pisze:
[...]

pozdrawiam

Konsole roznia sie wieloma elementami w zaleznosci od modelu, najwazniejszy el;ement to laser ktorego sa 3 rodzaje KES400a,
KES-410ACA  i w nowych slimach ale oznaczenia nie znam.
Lasery kes400a  padaja jak muchy i trzeba sie ich wystrzegac bo wymiana lasera to conajmniej 250zl.  Niestety 60GB maja lasery kes400a, ale maja tez 4 porty USB i zgodnosc z PS2. Wybor nalezy do ciebie.

Data: 2010-03-29 14:05:45
Autor: Paweł Tyll
PS3 ktora wersja
On Mon, 29 Mar 2010 12:02:21 +0300, K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>  wrote:
[...]
Kup sprzÄ™t nowy, na gwarancji. Wsteczna kompatybilność z PS2 jak sam  zauważyÅ‚eÅ› nie przyda Ci siÄ™, a reszta "ficzersów" jest pomijalna. Linuksa  już nie zainstalujesz na żadnej ;)

Data: 2010-03-29 14:12:28
Autor: Madrzejszy od radia.
PS3 ktora wersja
Paweł Tyll pisze:
[...]
Kup sprzęt nowy, na gwarancji. Wsteczna kompatybilność z PS2 jak sam zauważyłeś nie przyda Ci się, a reszta "ficzersów" jest pomijalna. Linuksa już nie zainstalujesz na żadnej ;)

Dokladnie nowka w pudelku z jak najdluzsza gwarancja bo lasery padaja w konsolach jak muchy. Chyba ze uzywana z laserem 410aca

Data: 2010-03-29 15:31:03
Autor: K.M.C.
PS3 ktora wersja
W dniu 2010-03-29 14:12, Madrzejszy od radia. pisze:
Paweł Tyll pisze:
[...]

60GB bylaby nowka z gwarancja ;-)

pzdr
--
kmc
www.kmciesielski.pl

Data: 2010-03-29 16:19:55
Autor: Madrzejszy od radia.
PS3 ktora wersja
Paweł Tyll pisze:
[...]

60 nie produkuja od 3 lat wiec pewnie nie bedzie to nowka ale jak z gwarancja SONY to bierz pamietaj tylko ze ona lubi sie grzac i musi byc ustawiona w przewiewnym miejscu zeby nie zdechla szybko z przegrzania.

Pamietaj ze PS3 jest super ale musisz miec jakis TV conajmniej 32'' z HDready minimalnie zeby.  Bo grafika na zwyklym TV wyglada jak porazka.

Data: 2010-03-30 17:59:07
Autor: SirMike
PS3 ktora wersja
On 2010-03-29 11:02, K.M.C. wrote:
[...]

Daj spokoj z PS2, i tak nie wrocisz do tych tytulow a co fajniejsze gry i tak sa w postaci remake na PS3.

Slim i tylko slim, najlepiej 250 GB o ile potrzebujesz takiego dysku.
Wlasnie milosnicy grubaski stracili kolejny argument "za" w postaci braku mozliwosci instalacji linuksa wraz z instalacja nowego firmware.

--
SirMike
http://dubscore.pl

Data: 2010-03-30 19:11:45
Autor: Madrzejszy od radia.
PS3 ktora wersja
SirMike pisze:
On 2010-03-29 11:02, K.M.C. wrote:
[...]

Dysk mozna w kazdej chwili wymienic na wiekszy, a w jakim to firmware niby zniknela mozliwosc instalacji OtherOS bo ja mam najnowszys i mam Linux'a na podladzie i opcje Instalacji OtherOS.

Data: 2010-03-30 19:13:41
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
PS3 ktora wersja
Dnia 2010-03-30 19:11, Madrzejszy od radia. napisał (a):

Dysk mozna w kazdej chwili wymienic na wiekszy, a w jakim to firmware
niby zniknela mozliwosc instalacji OtherOS bo ja mam najnowszys i mam
Linux'a na podladzie i opcje Instalacji OtherOS.

Ja też u siebie na najnowszym firmware widzę taką opcję. Przy okazji, po co instalować linuxa?

--
kiszony

Data: 2010-03-30 19:22:59
Autor: Elves
PS3 ktora wersja

Użytkownik "Daniel "kiszony" Kurman" <kiszony@gmail.com> napisał w wiadomości news:hotbg9$12h$1news.onet.pl...

Dysk mozna w kazdej chwili wymienic na wiekszy, a w jakim to firmware
niby zniknela mozliwosc instalacji OtherOS bo ja mam najnowszys i mam
Linux'a na podladzie i opcje Instalacji OtherOS.

Podobno w nowym firmware ta opcja ma zostać usunięta.

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-03-30 20:08:48
Autor: Madrzejszy od radia.
PS3 ktora wersja
Daniel "kiszony" Kurman pisze:
[...]

Chocby po to zeby skorzystac z normalnej przegladarki www, tudziez przeczytac newsy na grupach czy obejrzec film z innej strefy.

Data: 2010-03-30 21:25:58
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
PS3 ktora wersja
Dnia 2010-03-30 20:08, Madrzejszy od radia. napisał (a):
[...]

Coś jeszcze to daje? Pytam całkiem serio, bo nie wiem.

--
kiszony

Data: 2010-03-30 21:36:37
Autor: Madrzejszy od radia.
PS3 ktora wersja
[...]

Np po to zeby sobie Windowsa uruchomic na konmsoli albo emulator amigi czy nintendo, uruchomic gadu gadu i wszystko to co w linuxie to standard.

Zobacz na youtube haslo ps3 linux

Data: 2010-03-30 20:38:54
Autor: SirMike
PS3 ktora wersja
On 2010-03-30 19:11, Madrzejszy od radia. wrote:
SirMike pisze:
On 2010-03-29 11:02, K.M.C. wrote:
[...]

Od najnoszej zapowiedzianej przez Sony ;)
Bodajże 3.21, ktora wychodzi w czwartek. No chyba, że to primaaprilisowy żart ;)

--
SirMike
http://dubscore.pl

Data: 2010-03-30 21:15:02
Autor: Moltisanti
PS3 ktora wersja

Użytkownik "SirMike":

Slim i tylko slim, najlepiej 250 GB o ile potrzebujesz takiego dysku.
Wlasnie milosnicy grubaski stracili kolejny argument "za" w postaci braku mozliwosci instalacji linuksa wraz z instalacja nowego firmware.

A mnie malo interesuje jakis linux, za to bardzo podoba mi sie
chlebak w piano black :), konsola na odpowiedniej podstawce
wyglada zacnie i dostojnie, to jest dla mnie argument nie do podwazenia.
Slim to taka bidulka, reprezentantka czasow kryzyzu, tak mi sie kojarzy.

Co do HDD to racja, 80gb/60gbto nic, wiecznie brakuje miejsca ale
to latwo zmienic, za to niepodwazalnym argumentem sa kwestie
audio w slim i to jest jedyna znaczaca roznica.

M.

Data: 2010-03-30 21:26:31
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
PS3 ktora wersja
Dnia 2010-03-30 21:15, Moltisanti napisał (a):
niepodwazalnym argumentem sa kwestie
audio w slim i to jest jedyna znaczaca roznica.

A tak konkretniej to co z tym audio?

--
kiszony

Data: 2010-03-30 20:24:04
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 ktora wersja
"Daniel \"kiszony\" Kurman" <kiszony@gmail.com> wrote:
niepodwazalnym argumentem sa kwestie
audio w slim i to jest jedyna znaczaca roznica.
A tak konkretniej to co z tym audio?

Slim ma Dolby TrueHD & DTS-HD Master Audio bitstream output (acz gruba i tak umie to dekodować).

Z kolei stare grube, te z emulacją PS2, miały SACD.

p.

Data: 2010-03-30 23:58:51
Autor: Moltisanti
PS3 ktora wersja

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" :

Slim ma Dolby TrueHD & DTS-HD Master Audio bitstream output
(acz gruba i tak umie to dekodować).

...mam spory tutorial jezeli ktos by chcial to wszystko poustawiac
tak jak nalezy, a w brew pozorom nie jest to takie proste.
Bolesne jest jedynie to, dla kinomaniaka, ze nie widac
pieknych znaczkow HD (True,dts-HD)na ampli, a idzie to przez Multich.
niby efekt koncowy ten sam, ale niedosyt jest.

M.

Data: 2010-03-30 22:32:15
Autor: Piotr KUCHARSKI
PS3 ktora wersja
Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
[...]

Tzn. na grubej?

Bolesne jest jedynie to, dla kinomaniaka, ze nie widac
pieknych znaczkow HD (True,dts-HD)na ampli, a idzie to przez Multich.
niby efekt koncowy ten sam, ale niedosyt jest.

....bo na slim powinno być widać te znaczki, nie?

p.

Data: 2010-03-31 00:53:50
Autor: Moltisanti
PS3 ktora wersja

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" :

..mam spory tutorial jezeli ktos by chcial to wszystko poustawiac
tak jak nalezy, a wbrew pozorom nie jest to takie proste.

Tzn. na grubej?

Tak. Dodatkowo jak chcemy zobaczyc co tam nam idzie w kwesti audio (Ps3 fat),
wystarczy wcisnac "select" na padzie i zobaczymy w zaleznosci od sygnalu odpowiednie
magiczne oznaczenia "HD" - audio.

[...]

Tak. Na slimie sie zaswieca w ampli po ludzku.

M.

Data: 2010-03-31 00:54:02
Autor: Madrzejszy od radia.
PS3 ktora wersja
Piotr KUCHARSKI pisze:
Moltisanti <pff@pff.ko> wrote:
[...]

Slim to sprzet dla frajerow !

Data: 2010-03-31 01:18:32
Autor: dziki
PS3 ktora wersja
On 31 Mar, 00:54, "Madrzejszy od radia." <mts...@magicbox.pl> wrote:
Piotr KUCHARSKI pisze:> Moltisanti <p...@pff.ko> wrote:

> Tzn. na grubej?

> ...bo na slim powinno byæ widaæ te znaczki, nie?

> p.

Slim to sprzet dla frajerow !

dziekujemy za cudowne, wrecz fenomenomenalne spuentowanie tego watku
trollu

pozdrawiam,
dziki.

PS3 ktora wersja