PS3 ktora wersja

Data: 2010-03-29 13:57:50
Autor: Madrzejszy od radia.
PS3 ktora wersja
K.M.C. pisze:
Witam Panie (o ile takie tu wystepuja) i Panow.
Po 1,5 roku od sprzedania swojej ps3, zastanawiam sie znowu nad zakupem zabawki. Namnozylo sie jednak tych wersji, ze przestalem ogarniac. Generalnie mam wrazenie, ze im nowasza tym ma wiekszy dysk i..... mniejsze mozliwosci. Mam mozliwosc kupienia nowej konsoli w pierwszej wersji, kompatybilnej wstecz, z czytnikami kart, czyli slynnej 60GB :-)
Zastanawiam się jednak, czy czegos nie przeoczylem. Wiem, ze zreza ona wiecej pradu, bardziej sie pewnie grzeje.. czy cos jeszcze? Moze jednak warto slim 250GB?
Tych gier na PS2 mam raptem 3 i przezyje bez nich.

pozdrawiam

Konsole roznia sie wieloma elementami w zaleznosci od modelu, najwazniejszy el;ement to laser ktorego sa 3 rodzaje KES400a,
KES-410ACA  i w nowych slimach ale oznaczenia nie znam.
Lasery kes400a  padaja jak muchy i trzeba sie ich wystrzegac bo wymiana lasera to conajmniej 250zl.  Niestety 60GB maja lasery kes400a, ale maja tez 4 porty USB i zgodnosc z PS2. Wybor nalezy do ciebie.

PS3 ktora wersja