PS3 ktora wersja

Data: 2010-03-29 04:58:09
Autor: dziki
PS3 ktora wersja
On 29 Mar, 11:02, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:
Witam Panie (o ile takie tu wystepuja) i Panow.
Po 1,5 roku od sprzedania swojej ps3, zastanawiam sie znowu nad zakupem
zabawki. Namnozylo sie jednak tych wersji, ze przestalem ogarniac.
Generalnie mam wrazenie, ze im nowasza tym ma wiekszy dysk i.....
mniejsze mozliwosci. Mam mozliwosc kupienia nowej konsoli w pierwszej
wersji, kompatybilnej wstecz, z czytnikami kart, czyli slynnej 60GB :-)
Zastanawiam się jednak, czy czegos nie przeoczylem. Wiem, ze zreza ona
wiecej pradu, bardziej sie pewnie grzeje.. czy cos jeszcze? Moze jednak
warto slim 250GB?
Tych gier na PS2 mam raptem 3 i przezyje bez nich.

kmcwww.kmciesielski.pl

ja bym bral slima. Na dysku kilkadziesiat demek, pare trailerow, dane
paru gier i z 250GB zostaje mi raptem 160; tym bardziej jesli chcesz
korzystac z singstore.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-29 15:34:01
Autor: K.M.C.
PS3 ktora wersja
W dniu 2010-03-29 13:58, dziki pisze:

kmcwww.kmciesielski.pl

ja bym bral slima. Na dysku kilkadziesiat demek, pare trailerow, dane
paru gier i z 250GB zostaje mi raptem 160; tym bardziej jesli chcesz
korzystac z singstore.

no chce chce, tym bardziej, ze posiadajac pierwsza zakupilem tam kilka gier, a login i haslo sobie zachowalem, wiec sa w pierwszej kolejnosci do sciagniecia ;-)
Ech, znowu te dylematy, sie wkurze to xboxa kupie :D taniej i wszedzie lezy tego od cholery. W MM Elite teraz za 890 pln.

pozdr
--
kmc
www.kmciesielski.pl

Data: 2010-03-30 01:06:48
Autor: dziki
PS3 ktora wersja
On 29 Mar, 15:34, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

Ech, znowu te dylematy, sie wkurze to xboxa kupie :D taniej i wszedzie
lezy tego od cholery. W MM Elite teraz za 890 pln.

slimka z gow III kosztuje teraz 1350zl w MM. Gra 200, czyli konsola
jest za 1150. Popatrz sobie na exclusivy i zastanow czy te 260zl,
ktore teraz zaoszczedzisz nie odbija sie czkawka po kupnie kiedy nie
zagrasz sobie w to co bys ew. chcial.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-30 09:35:13
Autor: Mirek Ptak
PS3 ktora wersja
Dnia 2010-03-29 15:34,  *K.M.C.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ech, znowu te dylematy, sie wkurze to xboxa kupie :D taniej i wszedzie
lezy tego od cholery. W MM Elite teraz za 890 pln.

Nie ma Live! :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-30 12:47:49
Autor: Moltisanti
PS3 ktora wersja

Użytkownik "Mirek Ptak" :

Ech, znowu te dylematy, sie wkurze to xboxa kupie :D taniej i wszedzie
lezy tego od cholery. W MM Elite teraz za 890 pln.

Nie ma Live! :)

Jak nie ma? Live jest i dziala, korzystam od lat, a czy jest oficjalnie czy nie
to juz inna sprawa.

M.

Data: 2010-03-29 21:40:32
Autor: Street Fighter
PS3 ktora wersja
Użytkownik dziki napisał:
[...]

i mozna wybrac czy Heavy Rain czy God of War 3 ;)

PS3 ktora wersja