PS3 - kupić?

Data: 2009-05-17 18:16:38
Autor: KILu
PS3 - kupić?
pwk wrote:
Ale czy to dobry pomysł?
Mammy już Wii. Gra głównie dzieciak lat 5, ale ja również :)
Jesteśmy zadowoleni, ale chyba chcemy spróbować czegoś więcej.
No dobrze! - głównie ja chcę :)

Slusznie, Wii to mily dodatek, ale oprocz niego warto miec "normalna"
konsole. Tylko od razu zarezerwuj sobie kilkadziesiat dodatkowych godzin w
tygodniu. ;)

Dwie konsole?

Przy dwoch, w dodatku tak roznych problemu nie ma. Gorzej, gdy ma sie je
wszystkie (i w dodatku lubi sie starocie). :>

k,

Data: 2009-05-17 22:17:44
Autor: pwk
PS3 - kupić?
KILu pisze:
Slusznie, Wii to mily dodatek, ale oprocz niego warto miec "normalna"
konsole.

Wii wcale nie jest takie złe :)
Nie jest nienormalne! Po prostu inne :)
Mnie się sterowanie podoba. Nawet bardzo :)
Problem w tym, że gier, które je w pełni wykorzystują jest niewiele.

Tylko od razu zarezerwuj sobie kilkadziesiat dodatkowych godzin w
tygodniu. ;)

Ha, i tu jest problem, bo ja nie jestem do końca przekonany, czy PS3
oferuje tytuły, które mnie porwą :)
Owszem, ślicznie wyglądają, ale zabijanie mnie nie rajcuje :)
No dobrze! Można mnie namówić na rąbanie mieczykiem, ale to absolutnie
tylko dla pięknych widoków i ogromnych przestrzeni! (Oblivion)
A jak mam wleźć do jakiej dziury, to mnie trzepie!

Zasadniczo jednak to ma być zabawa dla pięciolatki - ja to tylko na
dodatek :)

Data: 2009-05-17 22:58:57
Autor: SimonX
PS3 - kupić?
Dnia 17-05-2009 o 22:17:44 pwk <pwknieistnieje@wp.pl> napisał(a):

KILu pisze:
[...]

jest trochę gier dla dzieci - nie ma tego duzo
dwie fajne używające kamerki - kamerka do kupienia osobno, lub z grą eye  of judgment
trochę uzywających czujnikow ruchu
wszystko do kupienia przez PSN

LBP też fajne dla dzieciaka - jest sporo prostych etapow potworzonych pod  dzieci
imho warto - genialnie uzupelni casualowe Wii - na pewno znajdziesz cos  dla siebie z oferty gier
rabanie mieczykiem z ladymi widoczkami? - Heavenly Sword !
a - flower widziałes? :) tam sa dopiero ladne widoczki

imho warto

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko