PS3 shackowana

Data: 2009-07-16 00:35:51
Autor: SN .. AP
PS3 shackowana
a ja sie nie moge doczekac nie tego kiedy zlamia zabezpieczenie ps3 tylko tego kiedy ruskie beda sprzedawac tloki bluerayowe :D
 - kurcze kozacko by bylo :D hy hy hy hy

Data: 2009-07-16 09:53:38
Autor: Catalyst
PS3 shackowana

"SN .. AP" <mgggrg@jadamspam.pl> wrote in message news:h3llka$i3$1inews.gazeta.pl...
a ja sie nie moge doczekac nie tego kiedy zlamia zabezpieczenie ps3 tylko tego kiedy ruskie beda sprzedawac tloki bluerayowe :D
- kurcze kozacko by bylo :D hy hy hy hy
Jakoś tłoków ps2'kowych nie sprzedawali :)

Data: 2009-07-17 15:26:36
Autor: Cezar
PS3 shackowana
Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał w wiadomości news:h3mma3$evs$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czy ja wiem ? X lat temu wpadła mi w ręcę GTA Vice City z rosyjskim dubbingiem. Pirat to był oszywisie, ale czort wie czy nagrywany, czy tłoczony.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

PS3 shackowana