PS3 złamane? (nie GeoHot)

Data: 2010-08-20 11:46:09
Autor: Catalyst
PS3 złamane? (nie GeoHot)

"Barteq (s.z.t.o.)" <realdex@poczta.onet.pl> wrote in message news:i4j835$mdd$1mx1.internetia.pl...
W sumie to niezły cios dla Sony, nawet jeśli zablokują to wraz z kolejnym FW. Biblioteka gier działających na obecnym jest przecież duża. Inna sprawa, że zapewne po użyciu tego czegoś Sony na hulanie online nam raczej nie pozwoli.

Ja tam się cieszę - doatkowo podziwiam skilla tych łamaczy i elegancję z jaką obeszli (o ile to nie fake) zabezpieczenia. Mod idealny. Jestem ciekaw co teraz zrobi sony. Zrobi disable usb :]

Data: 2010-08-20 13:08:01
Autor: konieczko
PS3 złamane? (nie GeoHot)
W dniu 2010-08-20 11:46, Catalyst pisze:

[...]

pewnie zrobia firmware obslugujace tylko podpisane przez sony urzadzenia.

PS3 złamane? (nie GeoHot)