PS4 bez Cella?

Data: 2010-01-08 17:01:50
Autor: kamil
PS4 bez Cella?
Czyzby jednak ekonomia i presja developerow wziely gore nad ambicjami?

http://kotaku.com/5435384/report-sony-working-on-multi+core-design-for-ps4

Swoja droga, dosc odwazne zalozenie 2012/13 dla premiery nastepnej generacji, MS i Sony milcza dotad jak zaklete..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-08 10:00:34
Autor: SzalonyKapelusznik
PS4 bez Cella?
On 8 Sty, 18:01, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
[...]

Jeden serwis spekuluje na podstawie spekulacji innego serwisu
spekulujacego na podstawie "glebokiego gardla" i wlasnych domyslow.

Mam dla ciebie niespodzianke: Peugot pracuje nad nowym
ekonomiczniejszym samochodem. A Mazda nad takim co bedzie jezdzil.

Data: 2010-01-08 19:48:12
Autor: Marcin
PS4 bez Cella?

Mam dla ciebie niespodzianke: Peugot pracuje nad nowym
ekonomiczniejszym samochodem. A Mazda nad takim co bedzie jezdzil.

Ale w Forza 3 czy GT5?

Data: 2010-01-08 18:48:25
Autor: Elves
PS4 bez Cella?

Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w wiadomosci news:hi7odv$5oc$1inews.gazeta.pl...
Swoja droga, dosc odwazne zalozenie 2012/13 dla premiery nastepnej generacji, MS i Sony milcza dotad jak zaklete..

Przypominam, ze x360 mial premiere w 2005 roku. Czyli jesli nastepca wyjdzie w 2012 to bedzie az 7 lat. Wiecej niz miedzy ps2 (2000) i ps3 (2006). Moim zdaniem - to juz najwyzsza pora na nowy sprzet.

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-01-09 20:29:37
Autor: nzwei
PS4 bez Cella?
kamil pisze:
[...]

My艣l臋, 偶e to mo偶e by膰 poprostu taki s艂owny przekr臋t. Nowe procesory z rodziny Cell'a nie nazywaj膮 si臋 ju偶 Cell. Wi臋c mo偶e chodzi膰 o to. A wydaje mi si臋, 偶e jaka艣 znana architektura jest jednak lepsza. Potem pojawiaj膮 si臋 akcje w stylu Halflife2 czy Bayonetta.Niedopracowane ze wzgl臋du na trudn膮 architektur臋. To wynik lenistwa, albo nieumiej臋tno艣ci deweloper贸w co pokazuje cho膰by Uncharted 2 albo Heavy Rain, ale po co kusi膰 los.
A nowa generacja konsol jest odpychana ile si臋 da. Natal od M$ i 艣wiec膮ca kulka od Sony to w艂a艣nie pr贸ba oddalenia kolejnej generacji. Wydaje mi si臋, 偶e wprowadzenie nowych konsol, kiedy jeszcze tamte nie generuj膮 zysku, poza Big N oczywi艣cie, by艂o by nie do zniesienie nawet dla takich gigant贸w jak Sony czy M$. Wydaje mi si臋, 偶e w PS3 jest jeszcze bardzo du偶y potencja艂 i Sony znowu wyda konsol臋 p贸藕niej ni偶 M$, kt贸ry p贸jdzie w prost膮 architektur臋, bo b臋dzie chcia艂 dzia艂a膰 bardziej jak Nintendo, czyli zarabia膰 kas臋 jak najwcze艣niej. Obawiam si臋 tylko czy nie dostaniemy samych Wii albo media center贸w z mo偶liwo艣ci膮 grania.   Xbox ju偶 mnie zaczyna irytowa膰 swoimi "ficzerami". Tweeter ? Facebook ? kto tego u偶ywa na X0 r臋ka do g贸ry. Ko艅cz膮c, jak dla mnie im d艂u偶ej potrwa ta generacja tym lepiej. Graficznie gry s膮 i tak na wysokim poziomie. A jak wida膰 z historii, im developerzy d艂u偶ej klepi膮 na dan膮 konsol臋, tym lepsze gry dostajemy. :)

PS4 bez Cella?