PS752

Data: 2020-01-12 17:34:40
Autor: PiteR
PS752
Marcin Debowski pisze tak:

ale ten akurat startował z Teheranu wię nie miał za bardzo jak

Czy on zboczył z trasy?

Bo jak nie i ten ważny obiekt tuż przy lotnisku to nerwowa sytuacja.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2020-01-12 19:50:38
Autor: Shrek
PS752
W dniu 12.01.2020 o 18:34, PiteR pisze:

ale ten akurat startował z Teheranu wię nie
miał za bardzo jak

Czy on zboczył z trasy?

Bo jak nie i ten ważny obiekt tuż przy lotnisku to nerwowa sytuacja.

Leciał jak prawie każdy inny tego dnia. Prawie, bo dwa albo trzy leciały po prostu w innym kierunku.

--
Shrek

Data: 2020-01-12 20:21:31
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e1b6a7e$0$17354$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W TV jeden z dyskutantow powiedzial ze samolot nawracal.
Ale nie jestem pewien czy dobrze slyszalem.
Byly takie wypowiedzi?
Ci co sa na miejscu wiedza czy szczatki sa na planowej trasie.
Wiemy cos o miejscu?
S*

Data: 2020-01-12 20:36:36
Autor: Shrek
PS752
W dniu 12.01.2020 o 20:21, Szczepan Bialek pisze:

W TV jeden z dyskutantow powiedzial ze samolot nawracal.

"zawracał" po trafieniu.

Ci co sa na miejscu wiedza czy szczatki sa na planowej trasie.
Wiemy cos o miejscu?

Tu masz gdzie oberwał rakietą.

https://017qndpynh-flywheel.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2020/01/image-11-2048x1282.png

A tu gdzie spadł:

https://static01.nyt.com/images/2020/01/09/world/IRAN-map-copy/IRAN-map-superJumbo.png?quality=90&auto=webp

--
Shrek

Data: 2020-01-12 14:47:36
Autor: mrbluesky.pl
PS752
Zadne tam "zawracal".
"Wszystko wskazuje [...] że pocisk uderzył prosto w kabinę pilotów." [RakietaTor]
A tragedie teraz wykorzystuje Iranska oPOzycja...
https://wiadomosci.wp.pl/iran-chamenei-morderco-ludzie-wyszli-na-ulice-teheranu-6466789804152449a

Data: 2020-01-12 23:08:56
Autor: Marcin Debowski
PS752
On 2020-01-12, Shrek <1@wp.pl> wrote:
W dniu 12.01.2020 o 20:21, Szczepan Bialek pisze:

W TV jeden z dyskutantow powiedzial ze samolot nawracal.

"zawracał" po trafieniu.

Dodajmy, że Ukraina twierdzi, że dostał tą rakietą w kokpit i wszyscy w środku zgineli. Gdzieś czytałem, że to są rakiety, które eksplodują nie przy kontakcie a zbliżeniu waląc odłamkami na zasadzie szrapnela. Pewnie i mogło się zdarzyć, że zaczął zawracać.

--
Marcin

Data: 2020-01-13 00:45:06
Autor: J.F.
PS752
Dnia Sun, 12 Jan 2020 23:08:56 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
On 2020-01-12, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Tak, ale ... jak przypadkiem wleci rowno w kokpit, to moze wybuchnac w
srodku. Ukraincy tez moga mowic w przenosni - wybuchla bardzo blisko kokpitu
to "dostal w kokpit", w odroznieniu od "dostal w ogon".

J.

Data: 2020-01-13 00:32:12
Autor: Marcin Debowski
PS752
On 2020-01-12, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Zdjęcia wydają się sugerować, że jednak nie wleciał do srodka.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,25588202,ukraincy-zdradzaja-szczegoly-zestrzelenia-samolotu-w-iranie.html

--
Marcin

Data: 2020-01-13 06:37:34
Autor: Shrek
PS752

"zawracał" po trafieniu.

Dodajmy, że Ukraina twierdzi, że dostał tą rakietą w kokpit i wszyscy w
środku zgineli.

Dlatego napisałem "zawracał". IMHO po prostu tak się siły aerodynamiczne rozłożyły że pochylił się na prawe skrzydło.

--
Shrek

Data: 2020-01-13 18:31:20
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Marcin Debowski" <agatek@INVALID.zoho.com> napisał w wiadomości news:cGNSF.4394$bT5.2106fx20.ams1...
On 2020-01-12, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Z mapy widac ze lecial w kierunku lotniska.
Kogut bez glowy biega w kolko.
Ten na pewno zawrocil majac sprawna glowe.

Ciekawe co sie zepsulo ze wracal na lotnisko.
S*

Data: 2020-01-13 14:10:34
Autor: Bruno
PS752
W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 18:29:13 UTC+1 użytkownik Szczepan Bialek napisał:

> [...]

Kogut bez glowy biega w kolko.
Ten na pewno zawrocil majac sprawna glowe.

Ciekawe co sie zepsulo ze wracal na lotnisko.

Kokpit i piloci sie zepsuli. Po trafieniu rakietą.

--
Bruno

Data: 2020-01-14 17:42:36
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:75d486fe-5ae0-47bb-970b-71aa3de890c0googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 18:29:13 UTC+1 użytkownik Szczepan Bialek napisał:
..

Z mapy widac ze lecial w kierunku lotniska.
Kogut bez glowy biega w kolko.
Ten na pewno zawrocil majac sprawna glowe.

Ciekawe co sie zepsulo ze wracal na lotnisko.

Kokpit i piloci sie zepsuli. Po trafieniu rakietą.

<Pewnie nie zerknales na mape:
https://static01.nyt.com/images/2020/01/09/world/IRAN-map-copy/IRAN-map-superJumbo.png?quality=90&auto=webp

<Spadl daleko (w bok) od korytarza. Zdolal zawrocic nim spadl .
<Nasz IL tez zawrocil po awarii i tez spadl ale bez pomocy rakiety.
<Dlatego iranskie wojsko moglo liczyc na niewykrycie odstrzelenia.

<Zobaczyli cos co leci na Teheran i stracili liczac na nagrode.
S*

Data: 2020-01-14 13:52:07
Autor: Bruno
PS752
.

> [...]

<Dlatego iranskie wojsko moglo liczyc na niewykrycie odstrzelenia.

<Zobaczyli cos co leci na Teheran i stracili liczac na nagrode.

Szczepciu, były dwie rakiety, a transponder przestał działać tuż przed uderzeniem rakiety, drugiej rakiety. Pierwsza rakieta tłumaczy zarejestrowane odchylenie toru lotu w prawo, druga dopełniła dzieła.
https://www.nytimes.com/2020/01/14/world/iran-plane-crash-video.html

--
Bruno

Data: 2020-01-13 18:23:55
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e1b7544$0$31099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu wyraznie pisze ze przed upadkiem lecial w kierunku lotniska.
I widac ze na pewno spadl daleko od normalnej trasy.
Nic dziwnego ze zostal zestrzelony.

Dlaczego zawracal.
Zepsuty samolot leci zawsze do przodu.
S*

Data: 2020-01-13 18:27:40
Autor: Shrek
PS752
W dniu 13.01.2020 o 18:23, Szczepan Bialek pisze:

A tu gdzie spadł:

https://static01.nyt.com/images/2020/01/09/world/IRAN-map-copy/IRAN-map-superJumbo.png?quality=90&auto=webp

Tu wyraznie pisze ze przed upadkiem lecial w kierunku lotniska.

Przed upadkiem tak. "Zawracał" jednak po tym jak zaliczył dwie rakiety.

--
Shrek

Data: 2020-01-14 17:47:27
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e1ca88a$0$515$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Daruj sobie takie wypowiedzi.
Samolot trafiony dwoma rakietami leci jako szczatki a te nie zawracaja.
Nawet iranskie wojsko nie strzela do odlatujacych samolotow.
Co innego jak leca na Teheran z dziwnego kierunku.
S*

Data: 2020-01-14 17:53:12
Autor: Shrek
PS752
W dniu 14.01.2020 o 17:47, Szczepan Bialek pisze:

Tu wyraznie pisze ze przed upadkiem lecial w kierunku lotniska.

Przed upadkiem tak. "Zawracał" jednak po tym jak zaliczył dwie rakiety.

Daruj sobie takie wypowiedzi.

Ty sobie daruj. Niby czemu "martwy" samolot miałby lecieć prosto?

Samolot trafiony dwoma rakietami leci jako szczatki a te nie zawracaja.

Widać Persowie kłamią...

Nawet iranskie wojsko nie strzela do odlatujacych samolotow.

A jednak.

Co innego jak leca na Teheran z dziwnego kierunku.

Chcesz powiedzieć, że on leciał do Teheranu a nie z Teheranu, tylko wszyskim coś się pomyliło?

Jeszcze raz

--
Shrek

Data: 2020-01-15 17:48:24
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e1df1f6$0$556$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja nic nie powiadam. Pokazuje mape na ktrej ktos pokazal gdzie spadl i z jakiego kierunku nadlecial.
https://static01.nyt.com/images/2020/01/09/world/IRAN-map-copy/IRAN-map-superJumbo.png?quality=90&auto=webp

Pokazali ze po dwu minutach byl na trasie i oddalil sie od lotniska ponad 10km.
Kilka minut pozniej spadl blisko lotniska z boku od trasy..

Moze ktos wie kiedy wystrzelono te rakiety?
S*

Data: 2020-01-15 17:50:18
Autor: Shrek
PS752
W dniu 15.01.2020 o 17:48, Szczepan Bialek pisze:

Pokazali ze po dwu minutach byl na trasie i oddalil sie od lotniska ponad
10km.
Kilka minut pozniej spadl blisko lotniska z boku od trasy..

Moze ktos wie kiedy wystrzelono te rakiety?

Pierwsza prawdopodobnie trafiła w punkcie "2" gdzie stracił transponder, druga gdzieś w okolicy "e" w "takeoff"

--
Shrek

Data: 2020-01-16 17:40:14
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e1f42c9$0$17352$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pytam o konkrety a nie o domysly.
Wojsko musialo podac o jakiej godzinie strzelali.
Swiadkowie tez pewnie mieli zegarki.

Albo bedzie tak jak z Tutka z czasem upadku.
Najpierw podano 38, potem 56 a w koncu 41.
S*

-- Shrek

Data: 2020-01-16 20:47:32
Autor: Shrek
PS752
W dniu 16.01.2020 o 17:40, Szczepan Bialek pisze:

[...]

To ich pytaj. Na pewno wojsko ci odpowie. Jak nie odpowie, to znaczy, że to nie oni:P

--
Shrek

Data: 2020-01-16 23:44:27
Autor: Robert Tomasik
PS752
W dniu 16.01.2020 o 17:40, Szczepan Bialek pisze:

Wojsko musialo podac o jakiej godzinie strzelali.
Swiadkowie tez pewnie mieli zegarki.

Mało zegarków ma czas koordynowany, a przy ocenie lotu rakiety znaczenie
mogą mieć sekundy.

Albo bedzie tak jak z Tutka z czasem upadku.
Najpierw podano 38, potem 56 a w koncu 41.

Analizując wypadek nad Ukrainą i nad Iranem zaczynam podejrzewać, że
rosyjskie wyrzutnie mają jakiś tryb autonomicznego działania. W obydwu
wypadkach do wypadków doszło w sytuacji, gdy w obsługa miała p[odstawy
spodziewać sie zaskakujących operacji lotniczych. Na Ukrainie Ukraińcy
wykonywali tam nagłe loty szturmowe. W Iranie Amerykanie kombinowali
dronami.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-01-12 23:00:55
Autor: Marcin Debowski
PS752
On 2020-01-12, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
Marcin Debowski pisze tak:

ale ten akurat startował z Teheranu wię nie miał za bardzo jak

Czy on zboczył z trasy?

Bo jak nie i ten ważny obiekt tuż przy lotnisku to nerwowa sytuacja.

Zdaje się nie zboczył bo pewnie by to podkreślano na prawo i lewo. Tym bardziej dziwna sytuacja, że aż tak się obrona PL pomyliła.

--
Marcin

Data: 2020-01-13 06:38:23
Autor: Shrek
PS752

[...]

Leciał jak każdy inny tego dnia i w poprzednie dni.
--
Shrek

Data: 2020-01-19 18:23:02
Autor: Szczepan Bialek
PS752

On 2020-01-12, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:
Marcin Debowski pisze tak:

[...]

Zawracal na lotnisko. Widac to na tej mapce:
 Pokazano mape na ktrej ktos pokazal gdzie spadl i z

Data: 2020-01-20 20:03:16
Autor: J.F.
PS752
Użytkownik "Szczepan Bialek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e248fc8$0$17351$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

ale zestrzelili jak wracal, czy tam, gdzie sie zolta linia konczy, a dalej to sobie polecial niekontrolowany ?

Jesli wylaczyl transponder i zawrocil, i moze jeszcze nic nie meldowal wiezy,
to sie OPL nie dziwie.

Iranskie wojsko ma radary z odbiornikami transponderow ?

J.

Data: 2020-01-20 21:49:11
Autor: Shrek
PS752
W dniu 20.01.2020 o 20:03, J.F. pisze:

[...]

Dostał tam i dalej poleciał niekontrolowany. Nic w tym dziwnego - skoro nie spadł od razu w kawałkach, to dziwne by było gdyby dalej poleciał prosto. W końcu z definicji coś te pociski popsuły i raczej mało prawdopodobne, żeby symetrycznie.

Iranskie wojsko ma radary z odbiornikami transponderow ?

Raczej nie ma mają przynajmniej seryjnie. Nikt w wojsku z tego nie korzysta, bo inaczej każdy by się przedstawiał jako liniowiec;)

--
Shrek

Data: 2020-01-21 18:17:22
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e261248$0$17342$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ktos zarejestrowal te rakiety:
https://www.bellingcat.com/news/mena/2020/01/09/video-apparently-showing-flight-ps572-missile-strike-geolocated-to-iranian-suburb/

Moze ktos wyluska z tego tasiemca czas i miejsce zestrzelenia.
To co napisasles " Dostał tam i dalej poleciał niekontrolowany" zgadza sie z w/w tasiemcem?
S*

Data: 2020-01-21 18:30:57
Autor: Shrek
PS752
W dniu 21.01.2020 o 18:17, Szczepan Bialek pisze:

[...]

Przecież masz nawet w obrazku.

--
Shrek

Data: 2020-01-22 17:50:24
Autor: Szczepan Bialek
PS752

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e273550$0$515$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obrazki juz nie dla mnie. Jeszcze czytam ale tylko czarne litery na bialym papierze i biale na czarnym ekranie.
Mzm zatem prosbe aby ktos podal czas zestrzenia.
Napisales ze samolot latal przez kilka minut po trafieniu.
Czy to wynika z "obrazka"?
S*

Data: 2020-01-22 17:50:50
Autor: Shrek
PS752
W dniu 22.01.2020 o 17:50, Szczepan Bialek pisze:

[...]

Masz wszystko opisane w linku, który sam podałeś - gdzie oberwał, gdzie się rozbił.

--
Shrek

Data: 2020-01-21 11:55:07
Autor: elmer radi radisson
PS752
On 2020-01-20 20:03, J.F. wrote:

Jesli wylaczyl transponder i zawrocil, i moze jeszcze nic nie meldowal wiezy,
to sie OPL nie dziwie.

Miales wrzuconego linka ze mial caly czas wlaczony transponder, jak i nigdzie nie podano informacji o wylaczonym transponderze, wiec po co takie spekulacje?

Iranskie wojsko ma radary z odbiornikami transponderow ?

Dziwnym byloby, gdyby byli gorzej wyposazeni i mieli mniejsza ilosc
informacji od lotnictwa cywilnego. Nawet jesli radar na wyrzutni
tego nie dostarcza /co tez byloby dziwne, bo do tego wystarczy
pasywny odbiornik/. Takie informacje napewno powinno miec jakies
stanowisko dowodzenia.

Przy okazji startujacy liniowiec raczej powinien dac odpowiednio
wieksze echo i po swojej specyfice byc zidentyfikowany prawidlowo.
Nie mowiac o tym ze raczej powinni sie zorientowac ze to obiekt
wznoszacy sie z niedalekiego lotniska cywilnego. I w ogole
przeciez powinni miec swiadomosc obecnosci ruchu cywilnego.
Najwyrazniej na stanowisku siedzial ktos nedznie wyszkolony
i z drzacym na spuscie palcem.

--

memento lorem ipsum

PS752