PSD2 mBank i pewnie nie tylko...

Data: 2019-07-30 22:22:11
Autor: Arek
PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
Robert Sierant napisał(a) w wiadomości: <5d3ef4e4$0$500$65785112@news.neostrada.pl>...
jak w temacie,

właśnie otrzymałem list z banku, że od 14.09.2019 r. przy logowaniu do
bankowości internetowej będzie trzeba podać kod sms lub zaakceptować
"operację" w apce mobilnej

od razu zapytałem na czacie co jeżeli nie będę miał komórki pod ręką?
- nie zaloguje się pan...

nie sądzicie, że to już lekka przesada?

Bardzo ciężka przesada. Nawet jeszcze cięższa.
Chyba na bankierze.pl przesłuchano kilka banków na tę okoliczność
- niektóre twierdziły, że tylko raz na kilka logowań zażądają SMS-a.
Inne po "zarejestrowaniu" urządzenia jako zaufanego podobnie.

zapytałem też co z tymi co komórek nie mają (znam osoby, które
korzystają tylko z tel. stacjonarnego), tutaj już mi nie potrafili
wyjaśnić jak to będzie...

Co to obchodzi eurourzędasa i innych wymyślaczy
W dyrektywie jest chyba o podwójnym "uwiarygodnieniu", nie
są podane konkretne metody. Może więc ten sam eurourzędas
(tzn. w tym samym fotelu bo właśnie rozdają posady po
 eurowyborach...) nakaże przywrócenie innych metod dla
bezkomórkowców?
Pomarzyć...

Arek

PSD2 mBank i pewnie nie tylko...