PSL=OD: Objawienie sie synow bozych w czasach ostatecznych ;)

Data: 2014-11-23 02:19:27
Autor: mcmlxxi.xi.xi
PSL=OD: Objawienie sie synow bozych w czasach ostatecznych ;)
PSL=OD: Objawienie sie synow bozych w czasach ostatecznych ;)

POwod wysokiego zwycięstwa PSL jest prosty: w tym roku zaglosowalo na nich cale POlskie Opus Dei. Już wam pisałem ze nowa ekipa stronnictwa na czele z Piechocinskim to istny desant hiszpańskiej inkwizycji. ;) POwyborcza decyzja wicepremiera o odwołaniu Tarasa to sygnal: "my tu teraz rzondzim i nikt nam nie POdskoczy! Tylko sprobojcie!" ;P http://gornictwo.wnp.pl/piechocinski-odwolanie-prezesa-kw-ma-potrzasnac-menedzerami,239066_1_0_0.html

Data: 2014-11-23 11:43:29
Autor: MarkWoydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:a98b1a61-ffae-4a98-bab3-2d7720b394c6googlegroups.com...
PSL=OD: Objawienie sie synow bozych w czasach ostatecznych ;)

Tu jest prawdziwy agent: http://www.youtube.com/watch?v=wZ3EEZs39zE

MW

Data: 2014-11-28 02:45:44
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 23 listopada 2014 11:43:47 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
[...]

Masz całkowitą rację, robi dla nich swietna robote POdcinajac POdwaliny kolesiokracji UE w PL:
http://www.fakt.pl/polityka/jaroslaw-kaczynski-dla-faktu-wybory-samorzadowe-sfalszowano,artykuly,506429.html

A oto Nowa Era PSLa:
http://www.fakt.pl/polityka/psl-wycina-po-w-regionach-psl-zatrudnia-swoich-nepotyzm-psl,artykuly,506082.html
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wycieklo-nagranie-z-prywatnego-spotkania-czlonkow-psl-w-brukseli/mgn21

Data: 2014-11-28 14:01:27
Autor: Mark_Woydak

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:abd07517-e7dc-4c67-a03a-dccec33d9effgooglegroups.com...
[...]

Zwyciężca bierze wszystko. To chyba proste. Sądzisz, że Piechociński zlityje sie nad staruszkiem który ÓSMY raz przerypał wybory i da mu jakieś biurko gdzieś przy oknie? Jedyne co może liczyć prezes to widok na halę z owieckami.

MW

Data: 2014-12-06 11:06:42
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 28 listopada 2014 14:25:51 UTC+1 użytkownik Mark_Woydak napisał:
> [...]

Zwyciężca bierze wszystko. To chyba proste. Sądzisz, że Piechociński zlityje sie nad staruszkiem który ÓSMY raz przerypał wybory i da mu jakieś biurko gdzieś przy oknie? Jedyne co może liczyć prezes to widok na halę z owieckami.

Nowe POrzadki w PSLu czyli czyszczenie struktur partyjnych ze starych aparatczyków:
http://www.sfora.pl/polska/Polityk-PSL-znecal-sie-nad-zwierzetami-a74347

Dostał zarzuty prokuratorskie więc go wywalą z PSL na bank -drżyjcie POzostali:
https://www.google.pl/webhp?hl=pl&sa=N&tab=lw&gws_rd=ssl#hl=pl&q=Polityk+PSL+zn%C4%99ca%C5%82+si%C4%99+nad+zwierz%C4%99tami+zarzuty

A tu:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mocne-slowa-Piechocinskiego-nie-bedzie-ludowego-Teraz-K-My,wid,17084057,wiadomosc.html?ticaid=113eeb
retoryka wprost z rekolekcji dla liderow Opus Dei: ;)

PSL=OD: Objawienie sie synow bozych w czasach ostatecznych ;)