PSL chce ¿eby w Polsce by³o nie jak w UE ale jak na Bia³orusi! ;-)

Data: 2017-10-11 20:10:01
Autor: A. Filip
PSL chce ¿eby w Polsce by³o nie jak w UE ale jak na Bia³orusi! ;-)
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/559295,zmiana-czasu-sejmowa-komisja-poparla-projekt-psl.html

Data: 2017-10-12 06:36:54
Autor: Zenek Kapelinder
PSL chce ¿eby w Polsce by³o nie jak w UE ale jak na Bia³orusi! ;-)
Jaka partia takie projekty. Pelo powinno stanac okoniem bo to jak to moze byc zeby w Warszawie byla inna godzina niz w berlinie. Jak by pis chcial to zrobic to juz bym mial proces w jakims smiesznym sadzie przy centrali chujni.

Data: 2017-10-12 11:00:59
Autor: Budzik
PSL chce ¿eby w Polsce by³o nie jak w UE ale jak na Bia³orusi! ;-)
U¿ytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

> [...]
| przez PSL 11.10.2017, 17:47 | Aktualizacja: 11.10.2017, 17:48

Coraz bardziej smieszne te dowcipy...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2017-10-12 13:36:56
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]

| przez PSL 11.10.2017, 17:47 | Aktualizacja: 11.10.2017, 17:48

PSL ma takie poczucie humoru? :-)
Ca³a UE czasem krêci a ZBiR (Bia³oru¶ i Rosja) nie [1].

Ja dla ciebie przyjêcie jakiej¶ "dobrej zmianki" z najbli¿szego wschodu
nie ma ¿adnego elementu zabawnej ironii?  Dla mnie ma ca³kiem sporawy
szczególnie jak to PSL zaproponowa³o drugie 27:1.

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Czas_letni

Data: 2017-10-13 08:00:58
Autor: Budzik
> [...]

| przez PSL 11.10.2017, 17:47 | Aktualizacja: 11.10.2017, 17:48

To PSL pisze ci tytu³y do postów?

[...]

Ironii? Ze niby wszystko co ze wschodu to z³e a tu nagle co¶ dobre? No boki zrywac...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy my¶l± wiêcej o pieni±dzach
ni¿ bogaci - to biedni."  Oscar Wilde

Data: 2017-10-12 11:49:35
Autor: z
W dniu 2017-10-11 o 20:10, A. Filip pisze:
> [...]
| Koniec ze zmian± czasu? Sejmowa komisja popar³a projekt z³o¿ony przez PSL
| 11.10.2017, 17:47 | Aktualizacja: 11.10.2017, 17:48

Jak ju¿ wielokrotnie udowodniono ¿e zmiana czasu w XXI wieku nie ma ¿adnych plusów dodatnich. Jest to tylko relikt z czasów komuny.
Nic siê przez to nie zaoszczêdzi a tylko s± perturbacje z przestawieniem zegarów i organizmów ludzkich co wp³ywa te¿ na wydajno¶æ (wszak najwa¿niejsze jest PKB ;-) )

PS. Jak PiS to zrobi to bêdzie kolejny dowód na to ¿e ¿e siê da :-)
jak jeszcze przeg³osuj± ustawê reprywatyzacyjn± 20-25% to bêdzie git

Taki komentarz us³ysza³em w tok fm "Szach mat i mo¿na" ze strony dzia³acza broni±cego lokatorów :-)

Data: 2017-10-12 15:45:16
Autor: Totalna Opozycja
PiS chce ¿eby w Polsce by³o nie jak w UE ale jak na Bia³orusi! ;-)
U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:59df3ab1$0$5162$65785112news.neostrada.pl...
Taki komentarz us³ysza³em w tok fm "Szach mat i mo¿na" ze strony dzia³acza broni±cego lokatorów :-)

To juz PiS wprowadzi³:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Inspekcja_Robotniczo-Ch%C5%82opska

To zamierza (czê¶ciwo ju¿ wprowadzi³).

http://www.potempski.com/Background/slownik_prl.htm

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/sejm-samokrytyka-poslow-pomyslem-na-poprawe-poziomu-debaty,780340.html

1-wszy zacznie prezes za: "WON!" i "wy mordy zd-radzieckie!". Potem kolejno: Krycha Paw³owicz (za ¿arcie kebabaów w czasie posiedzenia Sejmu i wyzwiska pod adresem pos³ów. Itd itp. Kiedy PiS ju¿ skoñczy swoje kajanie bêd± nowe wybory ;-)))

CL

Data: 2017-10-14 02:59:09
Autor: Bytomir Kwasigroch
PiS chce ¿eby w Polsce by³o nie jak w UE ale jak na Bia³orusi! ;-)
u¿ytkownik Totalna Opozycja napisa³:

[...]

Z ka¿dego systemu mo¿na wy³uskaæ co¶ pozytywnego, czy negatywnego,
przeca pope mówi³ JP2 a za nim GWno pisa³o tak:
 ,,S± >>ziarna prawdy<< nawet w programie socjalistycznym", ,,ziarna te nie powinny zostaæ zniszczone, nie powinny siê zagubiæ...". Antykomuni¶ci i katoliccy obroñcy wolnego rynku nie mogli siê pogodziæ ze s³owami Jana Paw³a II.

To¿ to model szwedzki, fiñski, norweski, francuski i nikt nie drze mordy.

Data: 2017-10-14 21:29:34
Autor: japanizer
On Saturday, October 14, 2017 at 6:59:10 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

To¿ to model szwedzki, fiñski, norweski, francuski i nikt nie drze mordy.

Kaczyñski dar³ mordê, ¿e model skandynawski, a w szczególno¶ci szwedzki siê nie sprawdzi³.

Data: 2017-10-15 08:08:44
Autor: Totalna Opozycja
PiS chce ¿eby w Polsce by³o nie jak w UE ale jak na Bia³orusi! ;-)
U¿ytkownik <japanizer@japanizer.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:967defa1-c3b6-4dd0-84e4-df1140082f10googlegroups.com...
Kaczyñski dar³ mordê, ¿e model skandynawski, a w szczególno¶ci szwedzki siê nie sprawdzi³.

J.Kaczyñski preferuje model soscjalistyczny. Do czego to prowadzi mo¿na zobaczyæ np. na Kubie czy Korei P³n, a tak¿e wielu krajach Afryki gdzie wp³ywy rosyjskie s± widoczne. W tym ostanim przypadku Rosja w "podbitych" krajach wprowadzi³a spo³eczny komunizm, a gospodarczo eksploatuje je jak kapitalista.

CL

Data: 2017-10-14 23:36:10
Autor: andal
On Sat, 14 Oct 2017 02:59:09 -0700, Bytomir Kwasigroch wrote:

[...]

imho, JPII przejezyczyl sie niechcacy, mial na mysli program socjalny

tzn. ja pomoge tobie a ty mnie, to jest socjal (social)

kiedy przychodzi rzad i zabiera tobie by dac mnie, i od tego obaj placimy podatek,to jest socjalizm

To¿ to model szwedzki, fiñski, norweski, francuski i nikt nie drze
mordy.

te modele sa mocno oparte na dodruku kasy co pracuje tylko czesciowo gdyz uzaleznia ich rzady od zydowskich bankow

PSL chce ¿eby w Polsce by³o nie jak w UE ale jak na Bia³orusi! ;-)