PSL idzie na pud³o

Data: 2018-12-05 20:16:51
Autor: Pajdak
PSL idzie na pud³o
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24244900,psl-chce-zlikwidowac-podatek-od-emerytur-czytelnicy-zachwyceni.html#s=BoxOpCzol6

"PSL z³o¿y³ w Sejmie obywatelski projekt ustawy, który znosi podatek od emerytur. Ludowcy przepisy próbuj± przepchn±æ kolejny raz. Nasi Czytelnicy pomys³ popieraj±. W wiêkszo¶ci."

"/.../zrezygnowanie z podatku uszczupli dochody pañstwa o ok. 17 mld z³."

"/.../wprowadzenie ich pomys³u w ¿ycie nie bêdzie wi±za³o siê z ograniczeniami programu 500. Ten kosztuje z kolei ponad 20 miliardów z³otych rocznie."

"Swoj± prac± zarobili¶my na emeryturê i czas najwy¿szy dostawaæ j± bez podatku, którym to my podatnicy finansujemy 500+."

Kto jest przeciw niech rzuci w siedzibê PSL kamieniem! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-05 11:50:48
Autor: bytomir.kwasigrochowy
PSL idzie na pud³o
podniecony Pajdak przyszpili³ pisiorstwo w swoim ¶nie po czy klepn±³:
[...]

Czytelnicy GWna byæ mo¿e i popieraj±, ale co na to samo GWno?
Mam sobie zerkn±æ jak GWno pisa³o o tym pomy¶le za czasów pe³o?

Data: 2018-12-06 07:56:12
Autor: Pajdak
PSL idzie na pud³o
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Cienias jeste¶. Masz cos do powiedzenia w temacie? ;-)

Mam sobie zerkn±æ jak GWno pisa³o o tym pomy¶le za czasów pe³o?

To twój problem i tak jak ty ma³o mnie obchodzi. ;-)

--
Pajdak

PSL idzie na pud³o