PSL jest teraz przeciw WŁASNYM senatorom co zmarnowanie 100 mln PLN POparli ;-)

Data: 2015-08-21 09:21:55
Autor: A. Filip
PSL jest teraz przeciw WŁASNYM senatorom co zmarnowanie 100 mln PLN POparli ;-)
http://fakty.interia.pl/polska/news-mastalerek-piechocinski-nazwal-mnie-bulterierem,nId,1871957
| Marcin Mastalerek komentuje w rozmowie z "Super Expressem", że "to co robi
| PSL to obłuda i hipokryzja", ponieważ, gdy Bronisław Komorowski zaproponował
| zorganizowanie referendum, wówczas zagłosowali za tym pomysłem. "Teraz, jak
| są już drukowane karty, to wicepremier Piechociński nagle mówi: zrezygnujemy
| z referendum"

Czy wiceminister *JUŻ* senatorów PSL opierdolił? :-)

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

PSL jest teraz przeciw WŁASNYM senatorom co zmarnowanie 100 mln PLN POparli ;-)