PSL pozywa I kłamce RP.

Data: 2011-09-07 14:57:45
Autor: Przemysław W
PSL pozywa I kłamce RP.
Ludowcy domagają się "zaprzestania rozpowszechniania kłamliwej informacji", jakoby Stronnictwo opowiedziało się za legalizacją miękkich narkotyków

PSL zapowiedziało w środę złożenie pozwu w trybie wyborczym przeciwko prezesowi PiS.

- Jarosław Kaczyński pomówił PSL o głosowanie za tym, żeby miękkie narkotyki były dostępne, co jest wierutnym kłamstwem. W pozwie żądamy zaprzestania rozpowszechniania tej kłamliwej informacji - oświadczył na środowej konferencji prasowej w Warszawie szef sztabu wyborczego ludowców Eugeniusz Grzeszczak.

Stronnictwo chce wyemitowania sprostowania na antenach TVP Info i TVN24 oraz wpłaty 10 tys. zł na rzecz Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi w Laskach. Pozew ma być złożony jeszcze w środę do godz. 15 w Warszawie.

- Nasi posłowie nie głosowali za tym, żeby miękkie narkotyki były w Polsce dostępne. Ta wypowiedź jest wypowiedzią nieprawdziwą - podkreślił Grzeszczak.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10245118,PSL_pozywa_Kaczynskiego_za_narkotyki.html#ixzz1XGrVQhXI

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-07 13:58:49
Autor: [HeÂŽSk]
PSL pozywa I kłamce RP.
On Wed, 7 Sep 2011 14:57:45 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

 biedaczek, znow ciagaja gopo sadach!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-07 15:08:29
Autor: Przemysław W
PSL pozywa I kłamce RP.
pisem@op.pl> wrote:

[...]

Przez najbliższy miesiąc pewnie nie jeden raz tam się znajdzie. Łgarz to łgarz.

Przemek

Data: 2011-09-07 14:25:15
Autor: [HeÂŽSk]
PSL pozywa I kłamce RP.
On Wed, 7 Sep 2011 15:08:29 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> [...]
>
> biedaczek, znow ciagaja gopo sadach!
Przez najbliższy miesiąc pewnie nie jeden raz tam się znajdzie. Łgarz to łgarz.

 miota sie biedaczek. socjalistyczne pomysly typu 3 mln mieszkan
 za zlotowke juz sie wyczerpaly, "bandyci z PO" nie pobili zadnej
 aktorki, kibole po ostatnich palowaniach przycichli. widok fotela
 premiera coraz bardziej sie oddala. przegra - pojdzie na wygnanie.
 "mlode wilki" takie jak poreba czy ziobro juz zmieniaja gacie by
 przywdziac sie we frak i stanac na czele. ciezkie czasy ida.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-08 00:39:16
Autor: jazn
PSL pozywa I kłamce RP.
Dnia Wed, 7 Sep 2011 14:57:45 +0200, Przemysław W napisał(a):

[...]

Ale brednie. Kłopotek: Otworzyliśmy furtkę do pełnej legalizacji narkotyków. To błąd
koalicji

http://eugeniuszklopotek.blog.onet.pl/Nie-dla-legalizacji-narkotykow,2,ID424773582,n

Data: 2011-09-08 07:50:38
Autor: Przemysław W
PSL pozywa I kłamce RP.

Użytkownik "jazn" <zazolc@gesia.pl> napisał w wiadomości news:13lvpwxj0l2e3.1lb46c6qd3m8f.dlg40tude.net...
[...]

Spokojnie,już niedługo się dowiesz. Kłopotek jest jednym z najgłupszych posłów i jego wypowiedzi nie można traktować poważnie. Kiedyś w czasie dość gorącej dyskusji politycznej transmitowanej przez tv, powiedział, że decydujący głos powinni mieć.......biskupi. Jak dla mnie to wystarczy.

 Przemek

Data: 2011-09-08 00:56:39
Autor: jazn
PSL pozywa I kłamce RP.
Dnia Thu, 8 Sep 2011 07:50:38 +0200, Przemysław W napisał(a):

Jak dla mnie to wystarczy.

Problem w tym, że nie masz w tych sprawach nic do powiedzenia.

Data: 2011-09-08 08:07:18
Autor: Przemysław W
PSL pozywa I kłamce RP.
Użytkownik "jazn" <zazolc@gesia.pl> napisał

Problem w tym, że nie masz w tych sprawach nic do powiedzenia.

Mam. Tyle co każdy uprawniony do głosowania.

Przemek

Data: 2011-09-08 18:58:19
Autor: Sonn
PSL pozywa I kłamce RP.
W dniu 2011-09-08 07:39, jazn pisze:
[...]

To tylko skrót myślowy jakby to powiedział Kamiński.
A swoją drogą to co zrobiono wcale nie oznacza otwarcia furtki do legalizacji.
Kłopotek ma takie pojęcie o prawie jak Kaczyński o prawdzie

--
Sonn

Data: 2011-09-08 17:03:49
Autor: obserwator
PSL pozywa I kłamce RP.
Sonn <lacrimosa321@poczta.onet.pl> napisał(a):

To tylko skrót myślowy jakby to powiedział Kamiński.
A swoją drogą to co zrobiono wcale nie oznacza otwarcia furtki do legalizacji.
Kłopotek ma takie pojęcie o prawie jak Kaczyński o prawdzie

a ty o czytaniu ze zrozumieniem prostych tekstow.

Data: 2011-09-08 20:34:17
Autor: Sonn
PSL pozywa I kłamce RP.
W dniu 2011-09-08 19:03,  obserwator pisze:
[...]

Rozbawiłeś mnie. Dzięki za poprawę humoru wieczorem.
Jeden dureń potrafi rozbawić człowieka...

--
Sonn

PSL pozywa I kłamce RP.