PSL pozywa I kłamce RP.

Data: 2011-09-07 13:58:49
Autor: [HeÂŽSk]
PSL pozywa I kłamce RP.
On Wed, 7 Sep 2011 14:57:45 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Ludowcy domagają się "zaprzestania rozpowszechniania kłamliwej informacji", jakoby Stronnictwo opowiedziało się za legalizacją miękkich narkotyków

PSL zapowiedziało w środę złożenie pozwu w trybie wyborczym przeciwko prezesowi PiS.

 biedaczek, znow ciagaja gopo sadach!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-07 15:08:29
Autor: Przemysław W
PSL pozywa I kłamce RP.
pisem@op.pl> wrote:

[...]

Przez najbliższy miesiąc pewnie nie jeden raz tam się znajdzie. Łgarz to łgarz.

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-07 14:25:15
Autor: [HeÂŽSk]
PSL pozywa I kłamce RP.
On Wed, 7 Sep 2011 15:08:29 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> [...]
>
> biedaczek, znow ciagaja gopo sadach!
Przez najbliższy miesiąc pewnie nie jeden raz tam się znajdzie. Łgarz to łgarz.

 miota sie biedaczek. socjalistyczne pomysly typu 3 mln mieszkan
 za zlotowke juz sie wyczerpaly, "bandyci z PO" nie pobili zadnej
 aktorki, kibole po ostatnich palowaniach przycichli. widok fotela
 premiera coraz bardziej sie oddala. przegra - pojdzie na wygnanie.
 "mlode wilki" takie jak poreba czy ziobro juz zmieniaja gacie by
 przywdziac sie we frak i stanac na czele. ciezkie czasy ida.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

PSL pozywa I kłamce RP.