PSL skrewił

Data: 2019-06-01 07:38:03
Autor: Bruno Brunowski
PSL skrewił
I pal ich sześć.

--
Bruno

Data: 2019-06-01 16:40:08
Autor: u2
PSL skrewił
W dniu 01.06.2019 o 16:38, Br Br pisze:
I pal ich sześć.

co się odwlecze, to nie uciecze, jeszcze ich twoja pełomafia połknie jak nowoczesaną:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-06-01 16:46:05
Autor: A. Filip
PSL skrewił (z PO+KE na Sejm)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
I pal ich sześć.

<ironia> W czym problem?  PSL nie chciał Wiosny Biedronia w PO+KE, PSL w
PO+KE nie ma.  Będzie jeszcze więcej miejsca dla przedskoczków
Jażdżewskich i Biedroniowatych, bo było ich za mało do zwycięstwa. </ironia>

https://wiadomosci.wp.pl/psl-odlacza-sie-do-koalicji-europejskiej-nie-chca-wojny-religijnej-6387284398057089a
1 godzinę temu
PSL odłącza się do Koalicji Europejskiej. Nie chcą wojny religijnej

Władysław Kosiniak Kamysz, szef PSL zapowiedział, że jego partia
stworzy samodzielny blok ugrupowań, z którymi wystartuje w jesiennych
wyborach do parlamentu. To pierwszy rozłam w Koalicji
Europejskiej. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-06-02 11:23:04
Autor: Pajdak
PSL skrewił
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:dc957b01-0f76-4fb6-a73c-073a2f4e9e93googlegroups.com...
I pal ich sześć.

Od zawsze twierdzę, że PSL to taka "kurtyzana", pójdzie z każdym za michę zupy z brukwi.

--
Pajdak

Data: 2019-06-03 00:23:29
Autor: Jacek Bialy
PSL skrewił
Użytkownik "Bruno Brunowski" <bru...@interia.pl
napisał w wiadomości
I pal ich sześć.
Od zawsze twierdzę, że PSL to taka "kurtyzana", pójdzie z każdym za michę zupy z brukwi.
-- -- -- -- -

Nie z każdym fajdaczku, nie z każdym..  Nigdy nie poszli z tymi, którzy nie pozwalali im kraść.       A może zresztą masz rację, że z wiekiem dziwka coraz tańsza się staje? Tylko kto ją dzisiaj przygarnie? (i po co?)

JB

Data: 2019-06-03 11:05:55
Autor: z
PSL BLEFUJE żeby się targować o miejsca na liście
To szczwane lisy są ;-)

Data: 2019-06-03 11:41:43
Autor: A. Filip
PSL BLEFUJE
z <z@z.pl> pisze:
To szczwane lisy są ;-)

Możliwe ale IMHO raczej+ to nie jest "plan podstawowy".  PiS za wielu
wyborców na wsi przejął żeby PSL było całkiem po drodze z Jażdżewskimi+

Najważniejsze są zawsze najbliższe wybory ale PSL istnieje tyle lat
że perspektywy "poza dwie kadencje" nie traci łatwo _na długo_ .
To że narracja jest o budowaniu własnej listy _koalicyjnej_ a nie o
samodzielnym starcie sugeruje że jest to co najmniej
"blef na bardzo poważnie" i w PSL się liczą że zostanie sprawdzony.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Nadzieja umiera ostatnia.  (Przysłowie polskie)

PSL skrewił