PSL staje się kolejną przystawką PO

Data: 2018-10-29 08:21:43
Autor: u2
PSL staje się kolejną przystawką PO
ano, dmuchani l*dowcy:)))))))

https://twitter.com/beatamk/status/1056172986875686913

PSL po Nowoczesnej staje się kolejną przystawką PO. Marginalizacja i wchłonięcie PSL-u przez Schetynę to tylko kwestia czasu. Ale to dobrze ponieważ nareszcie spadnie maska konserwatyzmu i ukaże się ta prawdziwa twarz liberalizmu. Afery, nieudolne rządy to ich mocne spoiwo.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-29 10:03:43
Autor: Pajdak
PSL staje się kolejną przystawką PO
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
ano, dmuchani l*dowcy:)))))))

Maja tyle wspólnego z "ludem" co i PiS.

https://twitter.com/beatamk/status/1056172986875686913

PSL po Nowoczesnej staje się kolejną przystawką PO.

POczekaj, POczekaj. PiS ich przekona, że są wazni I POtrzebni.
"Ludowcy" szybko POprawią fryzurkę i będa słac umizgi do PiS.

Marginalizacja i wchłonięcie PSL-u przez Schetynę to tylko kwestia czasu.

Nie strasz! ;-)))

Ale to dobrze ponieważ nareszcie spadnie maska konserwatyzmu

Nie uzywaj POjęć których znaczenia nie rozumiesz.

i ukaże się ta prawdziwa twarz liberalizmu.

Nie uzywaj POjęć których znaczenia nie rozumiesz.

Afery, nieudolne rządy to ich mocne spoiwo.

A tak więcej konkretów pajacu!?

np. google => gliński tuczy rydzyka ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-29 21:18:41
Autor: u2
W dniu 29.10.2018 o 10:03, bluzgaj pisze:
Ale to dobrze ponieważ nareszcie spadnie maska konserwatyzmu

Nie uzywaj POjęć których znaczenia nie rozumiesz.

i ukaże się ta prawdziwa twarz liberalizmu.

Nie uzywaj POjęć których znaczenia nie rozumiesz.

nie ściemniaj bluzgaj, twój niemiecki hans nie pozwala posmakować konserwy i prawdziwej libertee ? toś biedak bluzgaj, prawdziwy biedak:)

Data: 2018-10-29 22:11:26
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

nie ściemniaj bluzgaj, twój niemiecki hans nie pozwala posmakować konserwy i prawdziwej libertee ? toś biedak bluzgaj, prawdziwy biedak:)

nieźle musieli ciebie niemaszki przecwelić skoro ciągle to przeżywasz :DDD
nie przejmuj się, teraz jesteś cwelony narodowo i patriotycznie :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-29 22:48:02
Autor: u2
W dniu 29.10.2018 o 22:11, Pisiorowy Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

ano, dyma ciebie hans od tylca, a ty bluzgaj uważasz że to deszcz pada:)

Data: 2018-10-30 07:00:59
Autor: Pajdak
PSL staje się kolejną przystawką PiS
block head  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bd78026$0$503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Scoudrel z ciebie piajczku. I sponger!

--
Pajdak

Data: 2018-10-30 07:45:22
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> nie przejmuj się, teraz jesteś cwelony narodowo i patriotycznie :DDDD

ano, dyma ciebie hans od tylca, a ty bluzgaj uważasz że to deszcz pada:)

tak ci lekarz zalecił, abyś innym wmawiał że mają gorzej
dobrze, skoro ten sposób to działa... :DDDDDDDDDDDDDD
pamiętaj aby dziś się znowu wypiąć narodowo i patriotycznie, nie zapomnij

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-30 06:55:27
Autor: Pajdak
pijaczyna  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bd76b2a$0$500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To, że obaj z lordzikiem zarabialiscie tyłkami u hansa to wie każdy na psp!

POłączył was safizm, n'est pas? ;-)

nie pozwala posmakować konserwy

Ty zawsze żresz byle co z kociej kuwety.

i prawdziwej libertee ?

Liberté, égalité, fraternité! palancie!

toś biedak

Tu es un vrai pauvre homme.