PSL straszy powtorzeniem wyborow samorzadowych 2014 przez PiS w 2016

Data: 2015-08-07 03:34:18
Autor: mcmlxxi.xi.xi
PSL straszy powtorzeniem wyborow samorzadowych 2014 przez PiS w 2016
Data: 2015-08-07 04:12:06
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:02:30 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 07.08.2015 o 12:34, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> Oj strach im d...ska sciska, oj sciska ;)
> http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/gazeta-psl-pis-bedzie-chcialo-powtorzyc-wybory/t41nqe

Jak wybory były uczciwe to PSL nie ma się czego obawiać, potwierdzi tylko swój sukces, przecież PSL szanuje demokracje i nie chce reprezentować narodu, który ich nie chce, jeżeli się obawiają, że nikt na nich nie zagłosuje i naród ich nie chce to punktem honoru takich posłów w normalnym demokratycznym kraju było by automatyczne podanie się do dymisji, a nie narzekanie że naród chce wybrać podobnie i wybierze inaczej a z drugiej strony mówienie że reprezentują naród i wyborców a nie tylko swoje interesy

Twierdzisz ze na "zlodzieju czapka gore" i pierwszy wola "lapaj zlodzieja"? ;)
W sumie jakbym sie zgadzal :)

Data: 2015-08-07 13:20:27
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.08.2015 o 13:12, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Wobec tego ja domagam się powtórzenia wyborów prezydenckich.

Skoro jesteś tak pewny swojego dudusia, to pewnie poprzesz?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-08-07 04:44:28
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:20:28 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Twierdzisz ze na "zlodzieju czapka gore" i pierwszy wola "lapaj zlodzieja"? ;)
> W sumie jakbym sie zgadzal :)

Wobec tego ja domagam się powtórzenia wyborów prezydenckich.

Domagaj sie domagaj...ale masz jakies wsparcie? ;P

Skoro jesteś tak pewny swojego dudusia, to pewnie poprzesz?

A gdzie PiSalem ze jestem Go pewny? Zadnego czlowieka wlacznie z soba samym (to sie zwie zadufaniem) nie mozna byc pewnym, zasada ograniczonego zaufania obowiazuje nie tylko na drogach, mowi sie "ufaj ale sprawdzaj". ZWLASZCZA siebie. Wszak kazdy moze sie zbiesic -patrz ty sam ;P

"Nie pokładajcie ufności w książętach
ani w człowieku, u którego nie ma wybawienia." Ps146.3
"Lepiej się uciekać do Pana, *
niż pokładać ufność w człowieku." Ps118.

Dudus -dobre haslo! Pasuje mu... ;)

Data: 2015-08-07 19:00:34
Autor: Budzik
PSL straszy powtorzeniem wyborow samorzadowych 2014 przez PiS w 2016
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Oj strach im d...ska sciska, oj sciska ;)
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/gazeta-psl-pis-bedzie-chcialo
-powtorzyc-wybory/t41nqe
Jak wybory były uczciwe to PSL nie ma się czego obawiać,

ROTFL
Sugerujesz, ze niezaleznie od czasu wybory mozna powtarzac liczac na powtarzalnosc wyników?
Hmm... To po co robić kolejne wybory co 5 lat?

Data: 2015-08-08 09:41:44
Autor: Lord Donald
W dniu 07.08.2015 o 21:00, Budzik pisze:
UĹźytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

[...]

powtarzalnosc wynikĂłw?
Hmm... To po co robić kolejne wybory co 5 lat?

Oczywiście! Posłowie są po to aby reprezentować swoich wyborców, ludzi którzy ich delegują na to stanowisko i im ufają, że reprezentują ich interesy, to w gestii posłów leży aby wykonywać postulaty wyborcze, reprezentować większość, która ich wybrała starać się nie tracić zaufania, a w raz ze strata zaufania powinni tracić stanowisko, i jeżeli są jakieś wątpliwości to należy je zweryfikować w drodze wyborów. Posad rządowych nie powinno się traktować jak wygranego stołka na 5 lat w drodze wyborów, jeżeli ktoś się nie nadaje to powinien dostać takiego samego kopa jak w normalnej pracy, ma się po prostu starać jak każdy inny pracownik i reprezentować interesy swoich pracodawców, którymi w tym przypadku są wyborcy, i oni powinni mieć w każdej chwili możliwość oceny i zweryfikowania pracy swojego posła, w sumie o to chodzi także w temacie JOW aby wyborcy mieli możliwość odwołania posła. To POsrańcom wydaje się że wystarczy ułożyć program z kłamstw i cieszyć się wygranym korytem przez 5 lat.

Data: 2015-08-08 13:33:58
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 09:41:48 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
Oczywiście! Posłowie są po to aby reprezentować swoich wyborców, ludzi którzy ich delegują na to stanowisko i im ufają, że reprezentują ich interesy, to w gestii posłów leży aby wykonywać postulaty wyborcze, reprezentować większość, która ich wybrała starać się nie tracić zaufania, a w raz ze strata zaufania powinni tracić stanowisko, i jeżeli są jakieś wątpliwości to należy je zweryfikować w drodze wyborów. Posad rządowych nie powinno się traktować jak wygranego stołka na 5 lat w drodze wyborów, jeżeli ktoś się nie nadaje to powinien dostać takiego samego kopa jak w normalnej pracy, ma się po prostu starać jak każdy inny pracownik i reprezentować interesy swoich pracodawców, którymi w tym przypadku są wyborcy, i oni powinni mieć w każdej chwili możliwość oceny i zweryfikowania pracy swojego posła, w sumie o to chodzi także w temacie JOW aby wyborcy mieli możliwość odwołania posła. To POsrańcom wydaje się że wystarczy ułożyć program z kłamstw i cieszyć się wygranym korytem przez 5 lat.

HOWG!

Data: 2015-08-08 23:00:54
Autor: Budzik
[...]

Piszesz jakbys miał 5 lat i te piekna, dziecinna naiwnosc...

Data: 2015-08-11 00:55:24
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 9 sierpnia 2015 01:00:55 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Piszesz jakbys miał 5 lat i te piekna, dziecinna naiwnosc...

I wlasnie tacy ludzie zmienia ten kraj! ;)

Data: 2015-08-11 02:42:16
Autor: mrbluesky.pl
PSL straszy powtorzeniem wyborow samorzadowych 2014 przez PiS w 2016
nastepny optymista ;)

Data: 2015-08-17 04:19:12
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 17 sierpnia 2015 11:56:26 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 09.08.2015 o 01:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

> Piszesz jakbys miał 5 lat i te piekna, dziecinna naiwnosc...

Ale przecież to jest główne założenie JOW, posła można w każdej chwili odwołać, chodzi o to aby posłowie wygranej w wyborach nie traktowali jak wygranej na loterii i przez 5 lat robili co chcieli, aby stanowisko traktowali jak każdy zwykły pracownik, nie wystarczy załapać się na stołek ale przez cały czas należy robić wszystko aby nie wylecieć. To nie naiwność, wiadomo jak się komuś pozwoli kraść to z natury ludzkiej będzie kradł bo każdy patrzy aby się nachapać, po prostu tworząc koryto posłów należy dać społeczeństwu mechanizmy kontroli, i to posłowie powinni się bać że ich odwołają a nie ludzie że raz na 5 lat dadzą się oszukać i źle wybiorą, po za tym jeden złodziej na stanowisku premiera lub posła to gorzej dla państwa niż koszty powtórzonych wyborów, bo tacy jak POsrańcy przez kadencję potrafili doprowadzić kraj do zapaści gospodarczej.

Szykuje się ciekawe widowisko z tej przepychanki Ukladu z JOWami.
Chyba ze jednak warto się zaangazowac w walke po stronie JOWow? Jak myślicie?

PSL straszy powtorzeniem wyborow samorzadowych 2014 przez PiS w 2016