PSL straszy powtorzeniem wyborow samorzadowych 2014 przez PiS w 2016

Data: 2015-08-07 04:12:06
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:02:30 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 07.08.2015 o 12:34, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> Oj strach im d...ska sciska, oj sciska ;)
> http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/gazeta-psl-pis-bedzie-chcialo-powtorzyc-wybory/t41nqe

Jak wybory były uczciwe to PSL nie ma się czego obawiać, potwierdzi tylko swój sukces, przecież PSL szanuje demokracje i nie chce reprezentować narodu, który ich nie chce, jeżeli się obawiają, że nikt na nich nie zagłosuje i naród ich nie chce to punktem honoru takich posłów w normalnym demokratycznym kraju było by automatyczne podanie się do dymisji, a nie narzekanie że naród chce wybrać podobnie i wybierze inaczej a z drugiej strony mówienie że reprezentują naród i wyborców a nie tylko swoje interesy

Twierdzisz ze na "zlodzieju czapka gore" i pierwszy wola "lapaj zlodzieja"? ;)
W sumie jakbym sie zgadzal :)

Data: 2015-08-07 13:20:27
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.08.2015 o 13:12, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Wobec tego ja domagam się powtórzenia wyborów prezydenckich.

Skoro jesteś tak pewny swojego dudusia, to pewnie poprzesz?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-08-07 04:44:28
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:20:28 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Twierdzisz ze na "zlodzieju czapka gore" i pierwszy wola "lapaj zlodzieja"? ;)
> W sumie jakbym sie zgadzal :)

Wobec tego ja domagam się powtórzenia wyborów prezydenckich.

Domagaj sie domagaj...ale masz jakies wsparcie? ;P

Skoro jesteś tak pewny swojego dudusia, to pewnie poprzesz?

A gdzie PiSalem ze jestem Go pewny? Zadnego czlowieka wlacznie z soba samym (to sie zwie zadufaniem) nie mozna byc pewnym, zasada ograniczonego zaufania obowiazuje nie tylko na drogach, mowi sie "ufaj ale sprawdzaj". ZWLASZCZA siebie. Wszak kazdy moze sie zbiesic -patrz ty sam ;P

"Nie pokładajcie ufności w książętach
ani w człowieku, u którego nie ma wybawienia." Ps146.3
"Lepiej się uciekać do Pana, *
niż pokładać ufność w człowieku." Ps118.

Dudus -dobre haslo! Pasuje mu... ;)

PSL straszy powtorzeniem wyborow samorzadowych 2014 przez PiS w 2016