PSN Off

Data: 2009-10-09 18:53:40
Autor: Moorby
PSN Off
Witam,

nie mogę się połączyć z PSN, komunikat jaki się wyświetla przy połączeniu jak również przy teście to informacja, że coś jest w trakcie przebudowy i trwają jakieś prace. Nie mam również informacji o aktywnych znajomych. Druga osoba, do której dzwoniłem widzi swoich frendsów ale próbując połączyć się z PSN ma inną informację, iż w naszym kraju ta funkcja jest niedostępna. Ktoś mądry może wie co jurne chłopaki z Suny robią z serwerami? To coś ma wspólnego ze zdrapkami, które mają wprowadzić czy cuś innego?

pozdrawiam,
--
moorby

Data: 2009-10-09 20:03:45
Autor: Ghost
PSN Off

Użytkownik "Moorby" <moorby@poczta.wytnijto.onet.pl> napisał w wiadomości news:hanpqm$uc8$1news.onet.pl...
[...]

U mnie dziala wszystko OK.

Data: 2009-10-10 11:36:10
Autor: Moorby
PSN Off

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hanu2n$hms$1atlantis.news.neostrada.pl...

U mnie dziala wszystko OK.

przed 20-tą wszystko ruszyło po normalnemu ;) Trochę się przeraziłem, bo z komunikatu wynikało, że w Polsce ta usługa jest nieosiągalna. Wyglądało to tak jakbyśmy cofnęli się do stanu jaki towarzyszy XO. Różne komunikaty zakładam wyświetlały się dlatego, że każdy z nas mógł mieć swoje konto na innym serwerze

--
pozdrawiam,
moorby

PSN Off