PSN i płatność

Data: 2010-11-16 10:52:57
Autor: Tomek GĹ‚owacki
PSN i płatność
Witam,

Właśnie wydarzyła mi się ciekawostka - ni z tego, ni z owego, PSStore ściągnęło mi 36 zł z karty :)

Nie kupowałem nic, nie doładowywałem konta, jedynie dema free ściągałem. No i jeszcze raz ściągnąłem sobie to, co kiedyś kupiłem ale wyleciało z dysku (no chyba, że PSStore zapomina zakupy po skasowaniu)

Da się gdzieś obejrzeć dokładną historię co i kiedy się kupiło? Bo mocno ciekaw jestem co to za ufo. Z opisu transakcji nic nie wynika
("PLAYSTATION R NETWORK INTERNET")

Pozdr,
Tomek

Data: 2010-11-16 11:45:22
Autor: Arek M
PSN i płatność

Nie kupowałem nic, nie doładowywałem konta, jedynie dema free ściągałem.
No i jeszcze raz ściągnąłem sobie to, co kiedyś kupiłem ale wyleciało z
dysku (no chyba, ĹĽe PSStore zapomina zakupy po skasowaniu)

Da się gdzieś obejrzeć dokładną historię co i kiedy się kupiło? Bo mocno
ciekaw jestem co to za ufo. Z opisu transakcji nic nie wynika
("PLAYSTATION R NETWORK INTERNET")

Miales abo na psn plus?
Ja zapomniałem odznaczyc automatycznego przedluzenia konta, i 59pln (abo na kolejne 3 miesiące) poszlo sie kochac :D

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-11-16 11:52:02
Autor: Arek M
PSN i płatność

Da się gdzieś obejrzeć dokładną historię co i kiedy się kupiło? Bo mocno
ciekaw jestem co to za ufo. Z opisu transakcji nic nie wynika
("PLAYSTATION R NETWORK INTERNET")

HistoriÄ™ transakcji mozesz obejrzec dla karty (strona banku?) i na psn:
- zaloguj sie na swoj id
- na dole, z zakladce "mój profil" masz "edycja ustawień ... "
- potem "view transaction history"
VOILA :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-11-17 17:34:38
Autor: Tomek GĹ‚owacki
PSN i płatność
W dniu 2010-11-16 11:52, Arek M pisze:

[...]

Karta pokazuje tylko lakoniczny opis, a dziś sprawdzę w profilu, dzięki z hint.

Abo na plus nie kupowałem, więc to odpada... no nic, zobaczymy dzisiaj co to było.

Pozdr,
Tomek

Data: 2010-11-16 15:37:15
Autor: Mirek Ptak
PSN i płatno¶ć
Dnia 2010-11-16 10:52,  *Tomek Głowacki* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Witam,

Wła¶nie wydarzyła mi się ciekawostka - ni z tego, ni z owego, PSStore
¶ci±gnęło mi 36 zł z karty :)

Nie kupowałem nic, nie doładowywałem konta, jedynie dema free ¶ci±gałem.
No i jeszcze raz ¶ci±gn±łem sobie to, co kiedy¶ kupiłem ale wyleciało z
dysku (no chyba, że PSStore zapomina zakupy po skasowaniu)

Nie zapomina - kopiłe¶ po prostu co¶ innego - jaki¶ pakiet promocyjny zapewne. Miałem podobn± sytuacje z Super Stardust HD - kupiłem w promocji pakiet, który już wcze¶niej kupiłem pojedynczo i nie dało się tego anulować.

Da się gdzie¶ obejrzeć dokładn± historię co i kiedy się kupiło? Bo mocno
ciekaw jestem co to za ufo. Z opisu transakcji nic nie wynika

Wchodzisz do PlayStation Store i na górze po prawo masz trzy małe ikonki - jedna z nich to Downloads - tam masz cał± historię ¶ci±gnięć - płatnych i bezpłatnych.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l