PSN i płatność

Data: 2010-11-16 11:45:22
Autor: Arek M
PSN i płatność

Nie kupowałem nic, nie doładowywałem konta, jedynie dema free ściągałem.
No i jeszcze raz ściągnąłem sobie to, co kiedyś kupiłem ale wyleciało z
dysku (no chyba, ĹĽe PSStore zapomina zakupy po skasowaniu)

Da się gdzieś obejrzeć dokładną historię co i kiedy się kupiło? Bo mocno
ciekaw jestem co to za ufo. Z opisu transakcji nic nie wynika
("PLAYSTATION R NETWORK INTERNET")

Miales abo na psn plus?
Ja zapomniałem odznaczyc automatycznego przedluzenia konta, i 59pln (abo na kolejne 3 miesiące) poszlo sie kochac :D

--
PozdrawiAM!

PSN i płatność