PSN i płatność

Data: 2010-11-16 15:37:15
Autor: Mirek Ptak
PSN i płatność
Dnia 2010-11-16 10:52,  *Tomek Głowacki* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam,

Właśnie wydarzyła mi się ciekawostka - ni z tego, ni z owego, PSStore
ściągnęło mi 36 zł z karty :)

Nie kupowałem nic, nie doładowywałem konta, jedynie dema free ściągałem.
No i jeszcze raz ściągnąłem sobie to, co kiedyś kupiłem ale wyleciało z
dysku (no chyba, że PSStore zapomina zakupy po skasowaniu)

Nie zapomina - kopiłeś po prostu coś innego - jakiś pakiet promocyjny zapewne. Miałem podobną sytuacje z Super Stardust HD - kupiłem w promocji pakiet, który już wcześniej kupiłem pojedynczo i nie dało się tego anulować.

Da się gdzieś obejrzeć dokładną historię co i kiedy się kupiło? Bo mocno
ciekaw jestem co to za ufo. Z opisu transakcji nic nie wynika

Wchodzisz do PlayStation Store i na górze po prawo masz trzy małe ikonki - jedna z nich to Downloads - tam masz całą historię ściągnięć - płatnych i bezpłatnych.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l