PSP

Data: 2012-09-29 11:48:12
Autor: Stachu Chebel
PSP
Od niedawna cos tam wpisuje na psp. Od dawniej tylko czytalem.  Taak,
tak , zaraz zostane okrzykniety jako UBEK..

Spartolila sie ta grupa cholernie. Czasami wpada tutaj Tzva (ma we
lbie poukladane). Niestety , bardzo szkoda ze zabraklo na psp takich
jak: CYC, Raff , Piotr, MH , Baca_Nowocesny, Antenka (czasem sie
pojawia i mozna sie posmiac razem z Trybunem - AMEN!!)

Data: 2012-09-29 21:00:13
Autor: Trybun
PSP
W dniu 2012-09-29 20:48, Stachu Chebel pisze:
[...]

W swojej retoryce tak bardzo przypominasz MH że po prostu nie może być pomyłki że ty i on to dwie różne osoby.

Data: 2012-09-29 14:31:38
Autor: Stachu Chebel
PSP
On 29 Wrz, 21:00, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

> pojawia i mozna sie posmiac razem z Trybunem - AMEN!!)

W swojej retoryce tak bardzo przypominasz MH że po prostu nie może być

A CO DO DIABLA MA TUTAJ JAKAS RETORYKA?? Uzyj tego co dala natura.
Szare , mozgowe.. Sa to komorki..
Nie "Orange", Nie "Play", nie 'srej' i tym podobne badziewia..

Data: 2012-09-30 08:46:52
Autor: Trybun
PSP
W dniu 2012-09-29 23:31, Stachu Chebel pisze:
[...]

Tylko po tym cię mogę poznać. Nie mam przecież  do porównania wyników tomografii komputerowej twojego ptasiego móżdżku i porównania go do podobnej wielko¶ci centralnego o¶rodka nerwowego - Stacha.

Data: 2012-09-29 22:05:44
Autor: Polok_Prawdziwy
PSP
Trybun wrote:

[...]

Muretorycnie dojego wypedzi siem łodnie¶ anie zgaduj coza łosobisto¶ć tojezd ty CIMNIOKUBENGALSKI...!!!

- cyzby¶ KAPUCHOM ESBECKOM był, cyco...!?

Data: 2012-09-29 13:10:10
Autor: Stachu Chebel
PSP
On 29 Wrz, 22:06, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Trybun wrote:

> [...]

ty CIMNIOKUBENGALSKI...!!!

- cyzby¶ KAPUCHOM ESBECKOM był, cyco...!?

Jamdrys siem łobraził nanos...

Data: 2012-09-29 22:16:37
Autor: Polok_Prawdziwy
PSP

Trybun wrote:

> [...]

tojezd ty CIMNIOKUBENGALSKI...!!!

- cyzby¶ KAPUCHOM ESBECKOM był, cyco...!?

Ato JAMDRYS cijezd...!?

Data: 2012-09-29 22:15:04
Autor: Trybun
PSP
W dniu 2012-09-29 22:05, Polok_Prawdziwy pisze:
Trybun wrote:

[...]

Merytorycznie? A do czego merytorycznie?  Do tekstu w którym autor rozważa o siebie pod innym nickiem? I dlaczego uważasz że nie odpowiedziałem na to merytorycznie?

Data: 2012-09-29 22:46:50
Autor: Polok_Prawdziwy
PSP

Trybun wrote:

[...]

Łosobie, cyniełosobie, ale jak MH nima, noto nima...!
- żałować go zawse moze...

Adowiedziołem siem psedchwilkom, ze¶ty JAMDRYS jezd...!

- cemu¶ łodzaroz niegodoł, tobym ciem tak niełopsezywoł....

Pomimo niewturych kulgraduw, łopiniem dobrom mom łociebie...

Data: 2012-09-29 14:05:57
Autor: Stachu Chebel
PSP
On 29 Wrz, 22:47, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Trybun wrote:

> [...]

- cemu¶ łodzaroz niegodoł, tobym ciem tak niełopsezywoł....

Pomimo niewturych kulgraduw, łopiniem dobrom mom łociebie...

Pedziec Ci musem Poloku_Prawdziwy , zek siem lokrutnie usmiol. Piknie
zes Jamdrysio-Trybunalowi odpedziol.
Dyc mozna jeze cosik dodupcyc Amtence , ale...  Lostawmy, bo gupie
toto lokrutnie..

Data: 2012-09-29 23:26:08
Autor: Polok_Prawdziwy
PSP

Trybun wrote:

> [...]

zes Jamdrysio-Trybunalowi odpedziol.
Dyc mozna jeze cosik dodupcyc Amtence , ale...  Lostawmy, bo gupie

AMTENKA tocheba westolycy jezd...
- złokazji pochodu, jakiemu¶ łociecowi wkiecach łob¶mietonkowane jojka wylizuje...

Data: 2012-09-29 14:38:46
Autor: Stachu Chebel
PSP
On 29 Wrz, 23:26, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Stachu Chebel wrote:

> [...]
> toto lokrutnie..

AMTENKA tocheba westolycy jezd...
- złokazji pochodu, jakiemu¶ łociecowi wkiecach łob¶mietonkowane jojka

Lostaw jom!!  Trejbunal bendzie jom lokrutnie bronil. Niek chop ksycy
loniom ile siem mu zewnie podobo!!  HAMEN !!

Data: 2012-09-29 14:48:58
Autor: Stachu Chebel
PSP
Stachu Chebel wrote:

> [...]
> toto lokrutnie..

AMTENKA tocheba westolycy jezd...
- złokazji pochodu, jakiemu¶ łociecowi wkiecach łob¶mietonkowane jojka

Lokrutnie ciesemsiem , zes siem pojawil na ES.., SP..., K.... , na
PSP. Trudne jez to pisanie, i co mam zrobic??

A niek siem Jamdrys nanos ksycy, niek mu bemdzie  poletku..

Data: 2012-09-30 08:47:06
Autor: Trybun
PSP
W dniu 2012-09-29 22:46, Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

Ale przyznasz że to takie żałowanie samego siebie w miejscu publicznym to trochę niepoważna sprawa?

Przecież pisałem na psp o powrocie do dawnego nicka.

Data: 2012-10-01 22:17:04
Autor: Polok_Prawdziwy
PSP
Trybun wrote:

[...]

Popirse,
- niecytołem,
apodrugie,
- nieznołem...

Data: 2012-09-30 08:55:03
Autor: Przemysław M.
PSP
Dnia Sat, 29 Sep 2012 11:48:12 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

Moim zdaniem pisz± pod innymi nickami. --

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-10-01 22:15:13
Autor: Polok_Prawdziwy
PSP
Przemysław M. wrote:

[...]

Niejo...! niejo...!!!

- jo swuj honor mom...!!!

Aze niepisujem, tofakt ałtentycny
- łokrutnie mie nudzom coponiewture GUPIELOKI i zamiast znimi siem uzerać wolem sem łobcom Marynem, alboi znajomom somsiadkem wtymcasie psemolestować...

PSP