PSP 3000 a 3004 różnica?

Data: 2009-04-27 11:59:51
Autor: rabin
PSP 3000 a 3004 różnica?
witam,
jaka jest różnica między PSP 3000 a PSP 3004 i czy wersja 3004 jest najnowszą wersją ?

pozdro
rabi

Data: 2009-04-27 12:15:02
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
rabin pisze:
witam,
jaka jest różnica między PSP 3000 a PSP 3004 i czy wersja 3004 jest najnowszą wersją ?

Zadna 3004 to wersja europejska 3003 to bodaj wersja UK, 3000 to Japonia a 3002 to USA

pozdro
rabi

Data: 2009-04-27 12:15:57
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
PSP 3000 a 3004 róşnica?
rabin pisze:
witam,
jaka jest różnica między PSP 3000 a PSP 3004 i czy wersja 3004 jest najnowszą wersją ?

Wikipedię wyłączyli ? ;->

PSP-3000 – Japonia
PSP-3001 – USA
PSP-3002 – Australia
PSP-3003 – Wielka Brytania
PSP-3004 – Europa
PSP-3005 – Korea Południowa
PSP-3006 – Hongkong
PSP-3007 – Tajwan
PSP-3008 – Rosja
PSP-3009 – Chiny

Data: 2009-04-27 12:20:13
Autor: rabin
PSP 3000 a 3004 różnica?
bardzo dziękuję

bo się pogubiłem :)

pozdrawiam
rabi

P.S. po pdłączeniu nowej psp do telewizora jaka jest jakość obrazu?
porównywalna do konsol stacjonarnych?

Data: 2009-04-27 12:21:37
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
rabin pisze:
[...]

Nie

1) Gry sa w okrutnie wielkiej ramce.
2) Jesli masz Ressistance to na TV slabo z czytelnoscia dialogow. (po AV)
3) Jesli masz component to juz jest zdecydowanie lepiej ale tez ramka okrutna tyle ze LCDki maja juz pewnie Zoomy.
4) Pamietaj ze te gry to jednak maja rozdzialke mniejsza od PAL

Data: 2009-04-27 12:48:13
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
PSP 3000 a 3004 różnica?
rabin pisze:

P.S. po pdłączeniu nowej psp do telewizora jaka jest jakość obrazu?
porównywalna do konsol stacjonarnych?

Tragiczna. Gdyby uwzględnić jakość jaką otrzymujemy, to kabelek powinien
kosztować najwyżej 5-10zł a nie około 100.

Data: 2009-04-27 13:51:26
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
Piotr "Charvel" Majka pisze:
rabin pisze:

[...]

AV kosztuje 54zł, Component 69zł  by Sony licensed

Data: 2009-04-27 14:48:29
Autor: rabin
PSP 3000 a 3004 różnica?
to po co opcja podłączania do TV skoro jakość jest niezadowalająca?

wszystkie pytania mają na celu ułatwienie podjęcia mi decyzji o kupnie tegoż właśnie urządzenia :)

rabi

Data: 2009-04-27 15:30:33
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
rabin pisze:
to po co opcja podłączania do TV skoro jakość jest niezadowalająca?

wszystkie pytania mają na celu ułatwienie podjęcia mi decyzji o kupnie tegoż właśnie urządzenia :)

Do video i zdjec, ?

Data: 2009-04-27 18:26:27
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 różnica?
rabin wrote:
to po co opcja podłączania do TV skoro jakość jest niezadowalająca?

Bo ludzie o to pytali. :) JAKOSC jest OK, ale musisz sie liczyc z
wymienionymi ograniczenami.

Swoja droga... dlaczego zalezy Ci na najnowszej wersji?

k,

Data: 2009-04-28 09:06:06
Autor: rabin
PSP 3000 a 3004 różnica?
a co?
zły pomysł z tą wersją?
całkowicie się na tym nie znam,
proszę o rozwinięcie tematu .

rabi

Data: 2009-04-28 10:29:49
Autor: ursynek
PSP 3000 a 3004 różnica?
rabin pisze:
a co?
zły pomysł z tą wersją?
całkowicie się na tym nie znam,
proszę o rozwinięcie tematu .

rabi

Wszystko kwestia tego, w jaki sposób chcesz korzystać z konsoli. Jeżeli zależy Ci na oprogramowaniu homebrew, czyli tworzonym przez użytkowników, oraz "kopiach zapasowych" gier to w tej chwili model PSP 300X  tego Ci nie zaoferuje.

Posiada natomiast podobno lepszej jakości wyświetlacz(z którym i tak jest jakaś siupa, że niby "mruga" jakoś dziwnie).

Data: 2009-04-28 13:06:05
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
PSP 3000 a 3004 różnica?
ursynek pisze:

Posiada natomiast podobno lepszej jakości wyświetlacz(z którym i tak jest jakaś siupa, że niby "mruga" jakoś dziwnie).

"Podobno" - mam 3004 i nic nie mruga.

Data: 2009-04-28 13:15:30
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
ursynek pisze:
rabin pisze:
[...]

Jesli chcesz krasc model 300x tego ci nie da :)

Posiada natomiast podobno lepszej jakości wyświetlacz(z którym i tak jest jakaś siupa, że niby "mruga" jakoś dziwnie).

Pieprzenie ...

Data: 2009-04-28 13:39:06
Autor: ursynek
PSP 3000 a 3004 różnica?

Może i pieprzenie, napisałem podobno. Tak czytałem, nie miałem okazji przekonać się własnoręcznie(chociażby tutaj http://www.gram.pl/news_8g3gJO23_Sony_wstydzi_sie_PSP_3000_i_zamierza_wycofac_konsolke_ze_sprzedazy.html - artykuł z 27.10.2008 ).

Data: 2009-04-28 17:25:28
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
ursynek pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Ja mam i owszem gdy wiesz czego szukac to cos zauwazysz ale w normalnym uzytkowaniu docenia siebardziej fakt iz w sloneczny dzien "cos widac" w odroznieniu od 2k. Nie mowiac o lepszych kolorach. Mozna sobie przelaczyc na stare wyprane widac wtedy roznice

Data: 2009-04-28 16:52:42
Autor: hubert depesz lubaczewski
PSP 3000 a 3004 róşnica?
On 2009-04-28, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
Jesli chcesz krasc model 300x tego ci nie da :)

kopie zapasowe z których się gra to nie tylko kradzież.

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2009-04-28 17:26:14
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 róşnica?
On 2009-04-28, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
Jesli chcesz krasc model 300x tego ci nie da :)

kopie zapasowe z których się gra to nie tylko kradzież.

Oczywiscie ze wszyscy posiadacze przerobionych fatow to developerzy homebrew i jestesmy najwieksza potega programistyczny i nikt a nikt
nie uzywa obrazow gier

depesz

Data: 2009-04-28 20:21:43
Autor: hubert depesz lubaczewski
PSP 3000 a 3004 róşnica?
On 2009-04-28, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
[...]

nie. ale np. ja bym chciał mieć przerobiony soft by móc odpalać gry z
backupu na memorysticku (o czym pisalem jakiś czas temu), ale nie jest
to (na razie) moĹźliwe na 300x.

i zakładanie, że chcę przerobić konsolę by kraść jest delikatnie sprawę
ujmując nadużyciem.

depesz

Data: 2009-04-28 21:28:58
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 róşnica?
[...]

Oczywiscie kogo nie zapytam przerabia tylko w takim celu :)
Alez mozesz grac z karty w gry kupione w PSS

depesz

Data: 2009-04-28 23:05:38
Autor: hubert depesz lubaczewski
PSP 3000 a 3004 róşnica?
On 2009-04-28, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
Oczywiscie kogo nie zapytam przerabia tylko w takim celu :)
Alez mozesz grac z karty w gry kupione w PSS

szczerze mowiac, to nawet nie wiem co to pss.

a co do "kogo nie zapytam" - no cóż. każdy sądzi w/g siebie.

depesz

Data: 2009-04-28 21:32:55
Autor: Piotr KUCHARSKI
PSP 3000 a 3004 róşnica?
hubert depesz lubaczewski <depesz@depesz.com> wrote:
Oczywiscie kogo nie zapytam przerabia tylko w takim celu :)
Alez mozesz grac z karty w gry kupione w PSS
szczerze mowiac, to nawet nie wiem co to pss.

playstation store

p.

Data: 2009-04-29 07:03:24
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 róşnica?
On 2009-04-28, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
Oczywiscie kogo nie zapytam przerabia tylko w takim celu :)
Alez mozesz grac z karty w gry kupione w PSS

szczerze mowiac, to nawet nie wiem co to pss.

a co do "kogo nie zapytam" - no cóż. każdy sądzi w/g siebie.

Playstation Store, sa tam gry do kupienia mozna je sobie trzymac na karcie MSD.

Data: 2009-04-28 22:29:25
Autor: KuFeL
PSP 3000 a 3004 róşnica?
On 2009-04-28, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
[...]

raczej wyjatkiem potwierdzajacym regule...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-28 13:14:50
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
KILu pisze:
rabin wrote:
[...]

a)Bo da sie grac w sloneczny dzien ?
b) bo jest mikrofon
c) bo jest wyjscie AV tez w grach
d) bo FAT to wielka niepraktyczna cegla ? bez wyjscia TVout nawet dla filmow, z glosnym napedem, mniejszym RAmem itd

Data: 2009-04-28 17:30:20
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 różnica?
Jan Strybyszewski wrote:
a)Bo da sie grac w sloneczny dzien ?

Probowales?:)

b) bo jest mikrofon

Prawda, dla niektorych to zaleta.

c) bo jest wyjscie AV tez w grach

Jw. - zaleta, ale nie kazdy bedzie chcial doplacic by miec taka mozliwosc.

d) bo FAT to wielka niepraktyczna cegla ? bez wyjscia TVout nawet dla
filmow, z glosnym napedem, mniejszym RAmem itd

Za to fat jest najlepiej, najporzadniej, najbardziej estetycznie
wykonany - i to nie podlega dyskusji. RAM nie ma znaczenia (gry dzialaja
tak samo - jedynie niektore nieco szybciej sie wczytuja), naped dziala tak
samo glosno/cicho (choc to zalezy od egzemplarza).

k,

Data: 2009-04-28 20:04:47
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
a)Bo da sie grac w sloneczny dzien ?

Probowales?:)

w sloneczny dzien w pociagu/autobusie bo przeciez nie na dworzu PSP to nie ipod. Ekran bije na glowe 1k i 2k

b) bo jest mikrofon

Prawda, dla niektorych to zaleta.

c) bo jest wyjscie AV tez w grach

Jw. - zaleta, ale nie kazdy bedzie chcial doplacic by miec taka mozliwosc.

Doplacic do czego ?  Nowe FATy sa po 800zł !

d) bo FAT to wielka niepraktyczna cegla ? bez wyjscia TVout nawet dla
filmow, z glosnym napedem, mniejszym RAmem itd

Za to fat jest najlepiej, najporzadniej, najbardziej estetycznie
wykonany - i to nie podlega dyskusji.

Estetycznie, ?  Bez jaj ... dorabianie odeologii. Ja wiem ze PS2 duze tez jest fajne bo duze ale nie robilbym z tego sztuki designerskiej.

RAM nie ma znaczenia (gry dzialaja
tak samo - jedynie niektore nieco szybciej sie wczytuja), naped dziala tak
samo glosno/cicho (choc to zalezy od egzemplarza).

RAM ma znaczenie np przy korzystaniu z WWW czy appstore ja roznice widze/czuje

k,

Data: 2009-04-28 20:21:54
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 różnica?
Jan Strybyszewski wrote:
w sloneczny dzien w pociagu/autobusie bo przeciez nie na dworzu PSP to
nie ipod. Ekran bije na glowe 1k i 2k

Lepiej, ale wciaz daleko od idealu. Co mnie dziwi, bo po pierwsze Sony
zachwalalo jego czytelnosc, a po drugie istnieja przeciez LCD, na ktorych
w sloncu wszystko doskonale widac. Cena?

Jw. - zaleta, ale nie kazdy bedzie chcial doplacic by miec taka
mozliwosc.
Doplacic do czego ?  Nowe FATy sa po 800zł !

W tej chwili w zasadzie nie ma sie nad czym zastanawiac. Po prostu
zaciekawilo mnie dlaczego autor watku koniecznie chce najnowsza wersje.

[...]

Skoro juz wymieniamy wady i zalety poszczegolnych wersji, to o jakosci
wykonania nie sposob nie wspomniec, bo roznica jest moim zdaniem
delikatnie mowiac spora. Co mowie majac przed soba premierowego,
japonskiego fata i wersje 2k.

RAM ma znaczenie np przy korzystaniu z WWW czy appstore ja roznice
widze/czuje

Czyli autor watku wciaz moze wybierac miedzy seria 3k i 2k, szczegolnie
jesli ta druga mialaby byc zauwazalnie tansza.

k,

Data: 2009-04-28 21:30:39
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

A gdzie te LCD ?  Poza Applem sa bo ja nie widzialem. Popatrz na Omnie
niby hit a ekran w sloncu ... gorszy niz w PSP.

Nie jest prosto zrobic dobry ekran a przy tym dobry i szybki Owszem stare typy jak za przeproszeniem siemens C65 bylo widac w sloncu ale to nie TFT

Data: 2009-04-28 23:25:09
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 różnica?
Jan Strybyszewski wrote:
A gdzie te LCD ?  Poza Applem sa bo ja nie widzialem. Popatrz na Omnie
niby hit a ekran w sloncu ... gorszy niz w PSP.

W wielu komorkach chociazby. Mam symbianowa 6681, stary model, ale ekran
juz TFT. W silnym sloncu wszystko doskonale widac. Dalej, 6500 - tez
czytelny w sloncu. To sa ekrany typu transreflective, w odroznieniu od
transflective siedzacego w DS czy PSP.

k,

Data: 2009-04-29 07:08:40
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Tiaa a czy aby to nie wymaga czujnika jasnosci ?
Pozatym oba te ekrany w Nokiach to sa jednak ogryzki :)
No i pewnie jakies wady sa skoro ich nie zastosowano. Jak z dynamika

Data: 2009-04-29 21:31:13
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 różnica?
Jan Strybyszewski wrote:
Tiaa a czy aby to nie wymaga czujnika jasnosci ?

Nie wymaga. Ten czujnik sluzy oszczedzaniu energii, sprawia tez, ze ekran
nie razi gdy jest ciemno.

Pozatym oba te ekrany w Nokiach to sa jednak ogryzki :)
No i pewnie jakies wady sa skoro ich nie zastosowano.

Podejrzewam, ze podstawowa wada jest wyzsza cena. PSP ma byc mozliwie
tanie w produkcji.

k,

Data: 2009-04-30 12:25:14
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
Tiaa a czy aby to nie wymaga czujnika jasnosci ?

Nie wymaga. Ten czujnik sluzy oszczedzaniu energii, sprawia tez, ze ekran
nie razi gdy jest ciemno.

To ja wiem ale czy to nie jest tak ze ten reflective jednak działa inaczej w dzien inaczej w nocy w koncu cos ma odbijac nie ?

Podejrzewam, ze podstawowa wada jest wyzsza cena. PSP ma byc mozliwie
tanie w produkcji.

Zasadniczo cena detaliczna PSP w granicach 500zł jest niska jak na tego typu urzedzenie wystarczy porownac flashowe chinskie odtwarzacze z ekranami 4,3 cala kosztujace niemal tyle samo

k,

Data: 2009-04-28 21:32:08
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?

[...]

I oczywiscie japonski fat ma tyle wspolnego z europejskim ze hoho.

[...]

Kupowanie nieprzerabialne 2k to czysta glupota szczegolnie ze specjalnie tanszej to ja nie widze

k,

Data: 2009-04-28 23:26:31
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 różnica?
Jan Strybyszewski wrote:
I oczywiscie japonski fat ma tyle wspolnego z europejskim ze hoho.

Nie zauwazylem wiekszych roznic, naprowadzisz mnie...?

Kupowanie nieprzerabialne 2k to czysta glupota szczegolnie ze specjalnie
tanszej to ja nie widze

....i wlasnie na roznicy: przerabialna/nieprzerabialna bym sie opieral
szukajac wersji dla siebie.

k,

Data: 2009-04-29 07:10:30
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
I oczywiscie japonski fat ma tyle wspolnego z europejskim ze hoho.

Nie zauwazylem wiekszych roznic, naprowadzisz mnie...?

Miejsce produkcji ?

Kupowanie nieprzerabialne 2k to czysta glupota szczegolnie ze specjalnie
tanszej to ja nie widze

...i wlasnie na roznicy: przerabialna/nieprzerabialna bym sie opieral
szukajac wersji dla siebie.

No ale jak nieprzerabialna to lepiej 3k a jak przerabialna to 2k.
Fat dla mnie to porazka jest przy nowszych modelach.

O braku ładowania przez USB, braku TVout w FATach  nie wspomne

Data: 2009-04-29 13:31:07
Autor: Piotr KUCHARSKI
PSP 3000 a 3004 róşnica?
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
O braku ładowania przez USB, braku TVout w FATach  nie wspomne

TVout to pikuś, ale ładowanie przez USB jest niezbędne!

p.

Data: 2009-04-29 15:27:51
Autor: kamil
PSP 3000 a 3004 różnica?

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gt8nhp$8cn$2inews.gazeta.pl...
KILu pisze:

No ale jak nieprzerabialna to lepiej 3k a jak przerabialna to 2k.

2k? Zadam pewnie glupie pytanie, ale jak to sie ma do wersji firmware? Czy do konsoli z nowszym niz 1.5 mozna wgrac custom firmware albo oryginalny 1.5 i cieszyc sie emulatorami?

O braku ładowania przez USB, braku TVout w FATach  nie wspomne

I znow zapytam - starsze konsole sprzedawane chocby na eBay z firmware 1.5 daja sie z USB ladowac, czy trzeba ciagac kolejna ladowarke na wakacje?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-29 19:19:49
Autor: Paweł Tyll
PSP 3000 a 3004 ró¿nica ?
On Wed, 29 Apr 2009 16:27:51 +0200, kamil <kamil@spamwon.com> wrote:
2k? Zadam pewnie glupie pytanie, ale jak to sie ma do wersji firmware?  Czy do konsoli z nowszym niz 1.5 mozna wgrac custom firmware albo
oryginalny 1.5 i cieszyc sie emulatorami?
PrzecieĹź tego się nie robi z poziomu systemu - to jaki (i czy w ogĂłle)  masz aktualnie wgrany firmware do PSP nie ma Ĺźadnego znaczenia.

I znow zapytam - starsze konsole sprzedawane chocby na eBay z firmware  1.5 daja sie z USB ladowac, czy trzeba ciagac kolejna ladowarke na  wakacje?
ZTCW. stare grubaski w ogĂłle nie miały fizycznie moĹźliwości ładowania ich  z USB, wersja firmware nie ma tu znaczenia. Slimy moĹźna ładować z USB  niezaleĹźnie od tego czy masz CFW czy stock (jest do tego opcja w menu)

Data: 2009-04-29 20:43:01
Autor: Terror
PSP 3000 a 3004 róşnica?

KILu pisze:

[...]

O braku Âładowania przez USB, braku TVout w FATach  nie wspomne

I znow zapytam - starsze konsole sprzedawane chocby na eBay z firmware  1.5
daja sie z USB ladowac, czy trzeba ciagac kolejna ladowarke na wakacje?

A to nie zaleĹźy m.in od posiadanego kabla? Moja PSP włąsnie tak ma. Z  moim, firmowym, załączonym przy zakupie nie ładuje, a z akcesoryjnym  kolegi ładuje

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-04-29 21:33:59
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 róşnica?
Terror wrote:
Dnia 29-04-2009 o 16:27:51 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):
A to nie zależy m.in od posiadanego kabla? Moja PSP włąsnie tak ma. Z
moim, firmowym, załączonym przy zakupie nie ładuje, a z akcesoryjnym
kolegi ładuje

Do wersji fat sa kable USB, ktore posiadaja dodatkowa koncowke podlaczana
do gniazda ladowania konsoli. Tyle, ze ladowanie w taki sposob trwa
znacznie dluzej, niz za pomoca oryginalnego zasilacza. Dotyczy to zreszta
takze serii 2k/3k - USB daje jedynie 500mA, ladowarka jakies 2A (z czego
na ladowanie przypada ponad 1A).

k,

Data: 2009-04-29 22:17:03
Autor: Piotr KUCHARSKI
PSP 3000 a 3004 róşnica?
KILu <byter@wp.pl> wrote:
[...]

No to oczywiste. Ale i tak życie ratuje w obcym środowisku. Kabel USB
z komputerem się zawsze znajdzie, a ładowarka do PSP nie.

p.

Data: 2009-04-30 08:35:47
Autor: kamil
PSP 3000 a 3004 róznica?

"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:gtaa36$1r$1inews.gazeta.pl...
Terror wrote:
Dnia 29-04-2009 o 16:27:51 kamil <kamil@spamwon.com> napisal(a):
A to nie zalezy m.in od posiadanego kabla? Moja PSP wlasnie tak ma. Z
moim, firmowym, zalaczonym przy zakupie nie laduje, a z akcesoryjnym
kolegi laduje

[...]

Czas ladowania mniej wazyny, po prostu mam do wszystkiego teraz jedna ladowarke USB w gniazdko i druga w samochodzie z wyjsciem USB - laduje nia wszystko od telefonow po nawigacje, dobrze bylo by moc awaryjnie tez PSP podlaczyc, bo nie zawsze pod namiotem udaje sie gniazdko w scianie znalezc. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-29 21:42:42
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 różnica?
kamil wrote:
I znow zapytam - starsze konsole sprzedawane chocby na eBay z firmware
1.5 daja sie z USB ladowac

1.5 to relikt przeszlosci, nikt obecnie nie uzywa tej wersji. k,

Data: 2009-04-30 06:23:38
Autor: Paweł Tyll
PSP 3000 a 3004 róşnica?
On Wed, 29 Apr 2009 21:42:42 +0200, KILu <byter@wp.pl> wrote:
1.5 to relikt przeszlosci, nikt obecnie nie uzywa tej wersji.
1.5 to bodaj ostatni firmware pozwalający wgrać custom firmware bez  dodatkowych zabiegĂłw. Powiedzmy, Ĺźe to taki sposĂłb stosowany przez  przerabiatorĂłw - robią swoje, "upgradują" PSP do 1.5 i wystawiają na eBayu  w pełni legalną nieprzerobioną konsolę. Potem nabywca wgrywa najnowszy CFW  i nikt nie ma nikomu nic do zarzucenia.

Data: 2009-04-30 07:07:07
Autor: KILu
PSP 3000 a 3004 róşnica?
Paweł Tyll wrote:
robią swoje, "upgradują" PSP do 1.5 i wystawiają na
eBayu w pełni legalną nieprzerobioną konsolę. Potem nabywca wgrywa
najnowszy CFW i nikt nie ma nikomu nic do zarzucenia.

No tak, to ma sens. :)
Ciekawe, kiedy zaczna usuwac aukcje z PSP z softem 1.5, tak, jak czasem na
allegro kasuja licytacje z Nokia 1100.

k,

Data: 2009-04-30 07:34:27
Autor: Paweł Tyll
PSP 3000 a 3004 róşnica?
On Thu, 30 Apr 2009 07:07:07 +0200, KILu <byter@wp.pl> wrote:
Ciekawe, kiedy zaczna usuwac aukcje z PSP z softem 1.5, tak, jak czasem  na allegro kasuja licytacje z Nokia 1100.
A co jest nie tak z Nokią 1100 z ciekawości? :)

Data: 2009-04-30 08:17:50
Autor: ursynek
PSP 3000 a 3004 róşnica?
Paweł Tyll pisze:
A co jest nie tak z Nokią 1100 z ciekawości? :)

A nic nie jest nie tak :P Tyle że model wyprodukowany w Niemczech ma lukę w oprogramowaniu, i można ją tak przerobić aby odbierała sms-y wysłane na dowolny numer[wyczytane w necie].

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2009-04-30 08:34:32
Autor: kamil
PSP 3000 a 3004 różnica?

"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:gtaajl$2jk$1inews.gazeta.pl...
kamil wrote:
I znow zapytam - starsze konsole sprzedawane chocby na eBay z firmware
1.5 daja sie z USB ladowac

1.5 to relikt przeszlosci, nikt obecnie nie uzywa tej wersji.

Moze i nie uzywa, ale sa w sprzedazy i pozwalaja bez zbednego kombinowania pograc sobie na emulatorach. W zasadzie tylko do tego chce PSP kupic.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-30 12:23:10
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 a 3004 różnica?
kamil wrote:
[...]

Na emulatorach czego ? NESa ?

Data: 2009-04-30 04:17:41
Autor: Daniel Chlodzinski
PSP 3000 a 3004 różnica?
On 30 Kwi, 12:23, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

> Na emulatorach czego ? NESa ?

NESa, SNESa, GBA, PSX'a, a ostanio nawet n64 choc wydajnosc pozostawia
wiele do zycznia. O starych grach z peceta np. World of Xeen (M&M 3+4)
nie wspominajac.

Daniel

Data: 2009-05-01 13:26:56
Autor: kamil
PSP 3000 a 3004 róznica?

"Daniel Chlodzinski" <daniel.chlodzinski@gmail.com> wrote in message news:b8e6579d-cc75-4923-9ef4-75959ce86779u39g2000pru.googlegroups.com...
> [...]

NESa, SNESa, GBA, PSX'a, a ostanio nawet n64 choc wydajnosc pozostawia
wiele do zycznia. O starych grach z peceta np. World of Xeen (M&M 3+4)

Dodal bym jeszcze MAME i sporo gier z NeoGeo chocby.

Pozdrawiam
Kamil

PSP 3000 a 3004 różnica?