PSP 3000 zlamane

Data: 2009-06-06 19:02:39
Autor: Zdzicho
PSP 3000 zlamane
No i stalo sie psp 3000 zlamane

Co tylko oznacza ze rok 2009 nie bedzie wbrew zapowiedzia rokiem PSP :)
Znowu producenci wypna sie na ta konsole a mialo byc tak pieknie

Data: 2009-06-06 19:15:12
Autor: P.K.D
PSP 3000 zlamane
Jakaś firma wyprodukowała specjalną baterię do psp3000, która działa jak pandora już w tamtym roku.

--
*-[ pozdrawiam ]-- [ gg:10039836 ]-- [ Peace & Love ]-*

Data: 2009-06-07 00:07:54
Autor: Zdzicho
PSP 3000 zlamane
Jakaś firma wyprodukowała specjalną baterię do psp3000, która działa jak pandora już w tamtym roku.
Hmm tylko ze to byl beznaczenia bubel zeby naciac kilku naiwniakow na kase :)
Ja pisalem o sofcie umozliwiajacym odpalanie plikow iso z karty pamieci

Data: 2009-06-07 13:51:07
Autor: P.K.D
PSP 3000 zlamane
Ja pisalem o sofcie umozliwiajacym odpalanie plikow iso z karty pamieci

Aha, no to teraz pozostało tylko złamać psp GO:)

Data: 2009-06-06 19:28:21
Autor: i.tomasz.i
PSP 3000 zlamane
On 6 Cze, 19:02, "Zdzicho" <Zdzi...@nospam.pl> wrote:
No i stalo sie psp 3000 zlamane

Nie dla wszystkich, ci którzy zupdejtowali soft do 5.50 mają pecha, bo
sony załatało tym fw. tiff exploit.
Do tego pandora nie działa, fw. działa jako nakładka na hena, nie
instaluje się w konsoli na stałe :)

Sam się zatrzymałem w okolicach fw. 3.00, pamiętam, że grałem w
killzone online dzień w dzień. Któregoś wieczoru zasnąłem z konsolą w
łóżku i pech chciał wpadła ona pod łóżko i rozbił się wyświetlacz, do
dnia dzisiejszego mam lenia do zakupu lcd i jego wymiany, psp leży
gdzieś w szafie.
Ale najlepsze co wspominam w tej konsoli to płynniutkie gta na 333mhz,
pluginy które umożliwiały cheatowanie w gta (gta cheat device -
latanie ftw) czy cfw extender i słuchanie muzyki w dowolnej grze :)
I całkiem niezłe emu cps1 & cps2 stworzone przez jakiegoś japońca.
Podsumowując warto spróbować homebrew jak ktoś ma podatną na exploit
konsolę. Fakt, dla większości osób cfw = zuo!11 = piractwo, ale trzeba
przyznać, że oprócz tego jest kupa fajnego softu, pluginów które
umilają zabawę z psp.

Data: 2009-06-07 09:59:21
Autor: PW
PSP 3000 zlamane
i.tomasz.i@gmail.com pisze:
[...]

A w czym to rozwiązanie jest gorsze?

[...]

PSP wiele zyskuje dzięki tej drugiej "twarzy", wiele osób tylko dzięki temu kupiło konsolkę.

--
PW

Data: 2009-06-07 05:36:40
Autor: i.tomasz.i
PSP 3000 zlamane
On 7 Cze, 09:59, PW <p...@anty.konto.pl> wrote:
i.tomas...@gmail.com pisze:

> [...]
> sony załatało tym fw. tiff exploit.
> Do tego pandora nie działa, fw. działa jako nakładka na hena, nie

Jak wyłączysz konsolę trzeba od nowa odpalać cfw installerem.
 Z opinii m.in na maxconsole wynika, że nie każdym razem cfw 'łapie' i
się odpala, często crashuje - pewnie za kilka dni wyjdzie nowa,
poprawiona wersja.
Póki co, trzeba się przyzwyczaić do usypiania psp :)

Data: 2009-06-08 08:55:35
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:h0fs0m$15f$1achot.icm.edu.pl...
i.tomasz.i@gmail.com pisze:

[...]

Ja skuszony "poradami" na tej grupie kupilem i chetnie sprzedam kiedy juz skoncze patapony i jeszcze kilka drobiazgow. Na tym sprzecie emulacja nie istnieje, najrpostsze gry z MAME tna sie niemilosiernie nawet na 333MHz, rwany dzwiek, spowolnienia animacji w byle golden axe czy innym ghosts'n goblins kiedy tylko wiecej niz postacie sprity pojawia sie na ekranie. Zeby zagrac w najprostsze mario na emulatorze SNESa trzeba frameskip powyzej 5 ustwawiac.

Emulacja na PSP to jakas kpina i szczerze odradzam wszystkim, szczegolnie ze bawilem sie tez kolegi GP2X i wszystko tam dziala pieknie od MAME, przez NeoGeo po porty Quake'a. Jesli chcesz bawic sie czyms wiecej niz popierdolkowymi grami z PSP na jeden weekend - odradzam!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 10:03:48
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 zlamane
kamil pisze:
\
[...]

No ale na PSP pewnie emulacja PS1 działa dobrze a na GP2x i Wiz raczej nie bedzie to zbyt dobre moze na Wiz zadziala.

Swoja droga emu PS1 na ipodzie wyciaga gdzies 2-3kl/s  to nawet o tyle dziwne ze np na windows emulacja N64 lepiej wychodzi od PS1

Data: 2009-06-08 09:14:59
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h0ignb$52v$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:
\
[...]

Gdybym chcial grac w tytuly z PS1, kupil bym PS1. :) PSP to fajna konsolka i kilka gier pozytywnie mnie zaskoczylo, jak np. God of War. Tyle ze skonczylem go w dwa wieczory i dalej mam ochote na river raida..

Szkoda ze nowych GP2x nie mozna juz dostac, na playasia sa out of stock.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 09:24:02
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message news:h0iha6$96e$1inews.gazeta.pl...

Gdybym chcial grac w tytuly z PS1, kupil bym PS1. :) PSP to fajna konsolka i kilka gier pozytywnie mnie zaskoczylo, jak np. God of War. Tyle ze skonczylem go w dwa wieczory i dalej mam ochote na river raida..

Swoja droga PSP ciagnie naprawde dobrze wygladajace gry, a nie potrafi zaemulowac kilku piskow z 8-bitowego arcade. Szczegolnie, ze taki Mame4All to port z innych platform, na ktorych dziala bez problemow.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 10:29:34
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 zlamane
kamil pisze:
[...]

To dosyc oczywiscie,  emulatory na PSP nie moga wykorzystac "GPU" poniewaz jest "tajemnicze" a CPU to tam jest porownywaln e z GP2x a i to nie do konca. Stad i portowanie na zasadzie kompilowania gowno daje.
Pod Gp2x mamy assemblerowe wstawki w MAME zauwaz ze to samo na WIz dziala tylko o tyle szybciej to wynika z CPU poki co nie ma emulatora na Wiz z wykorzystaniem mocniej GPU.

Data: 2009-06-08 11:25:05
Autor: KAM_
PSP 3000 zlamane
kamil pisze:

Emulacja na PSP to jakas kpina

No nie wiem, SNES i GBA działają idealnie.

Jesli chcesz bawic sie czyms wiecej niz popierdolkowymi grami z PSP na jeden weekend - odradzam!

Kolego, wyjdź.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-06-08 10:59:01
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

"KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote in message news:h0ile6$q2v$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

Emulacja na PSP to jakas kpina

No nie wiem, SNES i GBA działają idealnie.

Taaa.. Snes9x pieknie dziala z frameskip 5. :)

Jesli chcesz bawic sie czyms wiecej niz popierdolkowymi grami z PSP na jeden weekend - odradzam!

Kolego, wyjdź.

Polec wiec jakis dzialajacy plynnie i z nie tnacym sie dzwiekiem emulator MAME.  MAME4All 4.92r2 odpada. PSP 1003, 333MHz i 5.00R33.

Ma dzialac Ghosts'n Goblins (tnie sie dzwiek jak diabli), Golden Axe (dzwiek + dziala diabelnie wolno), Ghouls'n Ghosts (w ogole nie startuje) i Magic Sword (wolno, kiepski dzwiek). Wszystko proste gierki.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 11:01:29
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message news:h0ind6$68c$1inews.gazeta.pl...

Ma dzialac Ghosts'n Goblins (tnie sie dzwiek jak diabli), Golden Axe (dzwiek + dziala diabelnie wolno), Ghouls'n Ghosts (w ogole nie startuje) i Magic Sword (wolno, kiepski dzwiek). Wszystko proste gierki.

Przydal by sie tez Mr Do, Rainbow Islands, Rampart i Rygar - wszystkie malo grywalne (chyba ze lubisz trzaski w sluchawkach i leniwa animacje).  Wiecej przestalem sciagac, bo to sensu nie ma.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 14:56:52
Autor: KAM_
PSP 3000 zlamane
kamil pisze:

Emulacja na PSP to jakas kpina
No nie wiem, SNES i GBA działają idealnie.

Taaa.. Snes9x pieknie dziala z frameskip 5. :)

U mnie na Slimie działa płynnie.

Jesli chcesz bawic sie czyms wiecej niz popierdolkowymi grami z PSP na jeden weekend - odradzam!
Kolego, wyjdź.

Polec wiec jakis dzialajacy plynnie i z nie tnacym sie dzwiekiem emulator MAME.

Ale ja nie twierdzę, że akurat można grać w gry MAME na PSP, protestuję tylko, jak ktoś twierdzi, że PSP i jej "popierdółkowe gry" należy omijać bo Ci nie emuluje automatu.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-06-08 14:05:24
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

kamil pisze:

Emulacja na PSP to jakas kpina
No nie wiem, SNES i GBA działają idealnie.

Taaa.. Snes9x pieknie dziala z frameskip 5. :)

U mnie na Slimie działa płynnie.

Wlacz Yoshi's Island, jesli dziala plynnie to kupuje Slima. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 14:06:58
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

kamil pisze:

[...]

Toc napisalem wyraznie, ze jesli chcesz emulowac - PSP nie jest dla ciebie. Pisze dla potomnosci, zeby ktos nie popelnil mojego bledu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 15:24:12
Autor: KAM_
PSP 3000 zlamane
kamil pisze:

[...]

To może jeszcze napisz o emulacje konkretnie czego Ci chodzi, bo np. ja mam pozytywne wrażenia jeśli chodzi o emulację.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-06-08 14:56:07
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

"KAM_" <karpath@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote in message news:h0j3ei$sm7$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Konkretnie podawalem tytuly gier i wersje emulatorow, nie bede przepisywac jeszcze raz.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 17:39:58
Autor: KAM_
PSP 3000 zlamane
kamil pisze:

Konkretnie podawalem tytuly gier i wersje emulatorow, nie bede przepisywac jeszcze raz.

"jesli chcesz emulowac - PSP nie jest dla ciebie"

Ale ok. :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-06-09 12:15:29
Autor: P.K.D
PSP 3000 zlamane
Ma dzialac Ghosts'n Goblins

A grałeś w wersję na psp?:)

Data: 2009-06-09 11:58:56
Autor: kamil
PSP 3000 zlamane

"P.K.D" <piotrek.lysek@gmail.com> wrote in message news:h0ldbf$v55$1mx1.internetia.pl...
Ma dzialac Ghosts'n Goblins

A grales w wersje na psp?:)

Mam, taka se. Tzn gra sie przyjemnie, ale brakuje klimatu zlotowek wrzucanych w automat. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-08 11:27:51
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 zlamane
KAM_ pisze:
kamil pisze:

Emulacja na PSP to jakas kpina

No nie wiem, SNES i GBA działają idealnie.

Taaa z frameskip=0 ? Obawiam sie ze nie koniecznie.
Jesli tak poprosze film z takiej FIFA98  z frameskip=0

Data: 2009-06-08 23:30:10
Autor: P.K.D
PSP 3000 zlamane
Taaa z frameskip=0 ? Obawiam sie ze nie koniecznie.

Mi snes działa dobrze chyba, że czegoś nie wiem i jest domyślnie jakiś frameskip.
Możesz zobaczyć jak u mnie chodzi:
http://www.youtube.com/watch?v=HG5gIGtl29M .
trochę słaba jakość nagrania ale wszystko widać.

Data: 2009-06-08 23:36:13
Autor: P.K.D
PSP 3000 zlamane
W dniu 2009-06-08 23:30, P.K.D pisze:
Taaa z frameskip=0 ? Obawiam sie ze nie koniecznie.

A jeśli chodzi o mame to no tutaj się zgodzę, nie da się w to pograć na psp. Ja z emulatorów gram na psx, trochę gba (grałem w metal slug - pięknie śmiga) i scummvm. Scummvm działa dobrze chociaż w Curse of Monkey Island tnie na filmikach. Pozatym jest jeszcze emulator amigi - grałem w Pushover - działa bez zarzutu. c64/atari i innych staroci narazie nie próbowałem. Na emulatorze Nintendo 64 narazie chyba można pograć tylko w Mario 64 (i to bez dźwięku), reszta ma niemiłosierne lagi.

Co do mame to sprawdź jeszcze te starsze wersje (ten inny emulator - nie mame4all) bo coś mi świta że w street fightera alpha grałem na psp ale mogło mi się śnić :D

Data: 2009-06-09 00:19:57
Autor: P.K.D
PSP 3000 zlamane
Co do mame to sprawdź jeszcze te starsze wersje (ten inny emulator - nie
mame4all) bo coś mi świta że w street fightera alpha grałem na psp ale
mogło mi się śnić :D

Sorry to był emulator neo geo, a gra to chyba king of fighters :)

Data: 2009-06-08 20:55:52
Autor: spaceman
PSP 3000 zlamane
kamil <kamil@spamwon.com> wrote:

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:h0fs0m$15f$1achot.icm.edu.pl...
i.tomasz.i@gmail.com pisze:

Podsumowuj?c warto spr?bowa? homebrew jak kto? ma podatn? na exploit
konsol?. Fakt, dla wi?kszo?ci os?b cfw = zuo!11 = piractwo, ale trzeba
przyzna?, ?e opr?cz tego jest kupa fajnego softu, plugin?w kt?re
umilaj? zabaw? z psp.

PSP wiele zyskuje dzi?ki tej drugiej "twarzy", wiele os?b tylko dzi?ki temu kupi?o konsolk?.

[...]

Co???

[...]

Ponownie - Coo??

Masz chyba zepsuta konsole, nic mi nie lagowalo nigdy, ani emu mame, ani
snesa, dosbox, scummvm.
--
spaceman

Data: 2009-06-09 12:24:05
Autor: P.K.D
PSP 3000 zlamane
Masz chyba zepsuta konsole, nic mi nie lagowalo nigdy, ani emu mame, ani
snesa, dosbox, scummvm.

To który emulator do mame używasz? Da się zagrać w ssfa3? albo mslug3?

Data: 2009-06-08 09:06:24
Autor: Jan Strybyszewski
PSP 3000 zlamane
i.tomasz.i@gmail.com pisze:
On 6 Cze, 19:02, "Zdzicho" <Zdzi...@nospam.pl> wrote:
No i stalo sie psp 3000 zlamane

Nie dla wszystkich, ci którzy zupdejtowali soft do 5.50 mają pecha, bo
sony załatało tym fw. tiff exploit.

Nie do konca pozatym zalatanie polegalo na "usunieciu oblugi plikow tiff"

Data: 2009-06-08 11:25:39
Autor: KAM_
PSP 3000 zlamane
Zdzicho pisze: