PSP Go!

Data: 2009-05-30 18:41:10
Autor: PW
PSP Go!
Hi!

http://www.youtube.com/watch?v=ykJFpWzj7eY
http://gamingconsolenetwork.com/2009/05/30/gcn-exclusive-say-hello-to-the-psp-go/

-16 Gig memory, Memory slot for more memory.
-Released Fall 2009.
-No official price yet.
-PSP Go will not replace the PSP 3000. They will both be sold.
-Gran Turismo PSP will be shown at E3
One thing is for sure, the PSP Go is real.

No i co Wy na to?
Alternatywa dla aktualnej wersji to całkiem niezły pomysł.

--
PW

Data: 2009-05-30 12:35:54
Autor: Daniel Chlodzinski
PSP Go!
On 30 Maj, 18:41, PW <p...@anty.konto.pl> wrote:
[...]

A gdzie drugi analog i czemu ten pierwszy umieszczony tak blisko
srodka, odnosze wraznie ze stara wersja jest wogodniejsza w obsludze.

Daniel

Data: 2009-05-30 12:39:02
Autor: Daniel Chlodzinski
PSP Go!
On 30 Maj, 21:35, Daniel Chlodzinski <daniel.chlodzin...@gmail.com>
wrote:
> [...]

A gdzie drugi analog i czemu ten pierwszy umieszczony tak blisko
srodka, odnosze wraznie ze stara wersja jest wogodniejsza w obsludze.

ps. Czytam na ign ze "Bluetooth compatible so that you can use a
headset and link it to your cell phone" i psp go bedzie moglo uzywac
cellphona jako bluetooth modemu to kupuje w ciemno.

Daniel

Data: 2009-05-30 21:42:50
Autor: KILu
PSP Go!
Daniel Chlodzinski wrote:
A gdzie drugi analog i czemu ten pierwszy umieszczony tak blisko
srodka, odnosze wraznie ze stara wersja jest wogodniejsza w obsludze.

To ma byc male i gadzeciarskie, a nie wygodne/ergonomiczne. A akurat brak
drugiego analoga to rozsadne posuniecie (choc bardzo mi go brakuje) - w
koncu to wciaz ta sama platforma. Posiadacze wszystkich wersji beda miec
dostep do dokladnie tych samych gier.

k,

Data: 2009-05-30 23:08:42
Autor: kamil_pl
PSP Go!

Uzytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisal w wiadomosci

[...]

Mam nadzieje PSP kolejne, noweszej generacji a nie kolejne liftingowane PSP1 bedzie juz mial L2 R2 i prawy joy, przez ich brak granie w gry typu rainbow six vegas to utrapienie a nie przyjemnosc z mojego punktu widzenia jak gralem.

Data: 2009-05-31 10:30:03
Autor: PW
PSP Go!
kamil_pl pisze:
[...]

Kolejne PSP jak widać raczej prędko się nie pojawi, teraz Go musi trochę   "zarobić". Ciekaw jestem, kiedy trend z małych konsol przejdzie na te duże... co pół roku, albo rok nowsza, przeprojektowana wersja. Oczywiście w dużych konsolach nie jest to zapewne tak opłacalne, jak może być w kieszonsolkach. Sony mogłoby tę strategię zastosować w stosunku do pada, który po przesiadce z X360 jest... za miętki.

--
PW

Data: 2009-05-30 20:53:51
Autor: Jan Strybyszewski
PSP Go!
PW pisze:
[...]

Swietna i wresznie kieszonkowa nie co to kloc DS.
Mala zgrabrna czarniutka nie patrzcie na fotki z filmow bo te sa fatalne

Data: 2009-05-30 21:05:18
Autor: KILu
PSP Go!
PW wrote:
No i co Wy na to?
Alternatywa dla aktualnej wersji to całkiem niezły pomysł.

Zadne zaskoczenie - moment chyba wybrali odpowiedni, PSN sie rozwija,
cyfrowa dystrybucja staje sie coraz powszechniejsza. Sama konsola powinna
byc znacznie tansza w produkcji - wszak naped UMD byl jednym z
najdrozszych elementow w PSP, a i w R&D nie musieli zbytnio inwestowac,
wszak czesc rozwiazan wzieto zywcem z Mylo.

Swoja droga przecieki o PSP Go! pojawily sie ponad miesiac temu, juz wtedy
wygladalo na to, ze nie jest to tylko plotka.

k,

Data: 2009-05-30 21:08:19
Autor: Jan Strybyszewski
PSP Go!
KILu pisze:
PW wrote:
[...]

No i w odroznieniu od DSa jest kieszonkowa i sliczna :)
Tylko ze zdjec wynika jakby wyjscie sluchawkowe byla na gorze razem ze slotem na karty (nie osloniety) troche glupio. Za to trigery wygladaja ok . Ja mysle ze to taki PSP Micro

Data: 2009-05-30 21:15:56
Autor: KILu
PSP Go!
Jan Strybyszewski wrote:
No i w odroznieniu od DSa jest kieszonkowa i sliczna :)

....i pewnie profil gier nieco sie zmieni - zgaduje, ze priorytetem beda
nieco prostsze gry typowe dla PSN oraz wypuszczane sporadycznie
kieszonkowe wersje znanych tytulow z PS3 (jak Motorstorm). Uklon w strone
casuala (nie, zebym uwazal to za blad).

Tylko ze zdjec wynika jakby wyjscie sluchawkowe byla na gorze razem
ze slotem na karty (nie osloniety) troche glupio. Za to trigery
wygladaja
ok . Ja mysle ze to taki PSP Micro

Dokladnie. Jesli bedzie tani, to czemu nie. Choc juz teraz boje sie o
jakosc wykonania i pierwsze zdjecia te obawy potwierdzaja - plastik
wyglada rownie tanio, co w PSP-2000. :}

k,

Data: 2009-05-30 21:40:01
Autor: Jan Strybyszewski
PSP Go!

Dokladnie. Jesli bedzie tani, to czemu nie. Choc juz teraz boje sie o
jakosc wykonania i pierwsze zdjecia te obawy potwierdzaja - plastik
wyglada rownie tanio, co w PSP-2000. :}

Jest maly 3,8 cala wyswietlacz i 43% lzejszy od 3000 ojoj

przenosna i kieszonkowa wreszcie

k,

Data: 2009-05-31 11:14:30
Autor: Mithos
PSP Go!
KILu pisze:
[...]

Ja mam natomiast takie pytanie : mam kilkanaście gier na PSP na UMD. W jaki sposób mam w nie zagrać na PSP Go! ? Dostane je za darmo z PSN czy też mogę je jakoś zainstalować na nowej konsoli ?

Czy też mam się po prostu pocałować w dupę i kupić drugi raz to co już raz nabyłem ?

--
Mithos

Data: 2009-05-31 14:04:11
Autor: PW
PSP Go!
Mithos pisze:
KILu pisze:
[...]

To drugie ;)

No chyba, że będziesz mógł nabyć czytnik UMD osobno, lub kopiować gry z umd na konsolkę...

--
PW

Data: 2009-06-01 17:13:20
Autor: KAM_
PSP Go!
Mithos pisze:

[...]

Właściwie nikt Ci nie karze całować się w dupę. 'Go' nie jest jedyną, oficjalną wersją PSP, to alternatywa dla 3000. Kto ma UMDeki i woli tę formę dystrybucji gier, zostanie przy starym, kto woli cyfrową dystrybucję ten zmieni sprzęt. Oczywiście po tym jak już przejdzie posiadane gry i upłynni je na aukcjach. ;)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

PSP Go!