PSP Go!

Data: 2009-05-30 12:35:54
Autor: Daniel Chlodzinski
PSP Go!
On 30 Maj, 18:41, PW <p...@anty.konto.pl> wrote:
Hi!

http://www.youtube.com/watch?v=ykJFpWzj7eYhttp://gamingconsolenetwork.com/2009/05/30/gcn-exclusive-say-hello-to...

-16 Gig memory, Memory slot for more memory.
-Released Fall 2009.
-No official price yet.
-PSP Go will not replace the PSP 3000. They will both be sold.
-Gran Turismo PSP will be shown at E3
One thing is for sure, the PSP Go is real.

No i co Wy na to?
Alternatywa dla aktualnej wersji to całkiem niezły pomysł.

A gdzie drugi analog i czemu ten pierwszy umieszczony tak blisko
srodka, odnosze wraznie ze stara wersja jest wogodniejsza w obsludze.

Daniel

Data: 2009-05-30 12:39:02
Autor: Daniel Chlodzinski
PSP Go!
On 30 Maj, 21:35, Daniel Chlodzinski <daniel.chlodzin...@gmail.com>
wrote:
> [...]

A gdzie drugi analog i czemu ten pierwszy umieszczony tak blisko
srodka, odnosze wraznie ze stara wersja jest wogodniejsza w obsludze.

ps. Czytam na ign ze "Bluetooth compatible so that you can use a
headset and link it to your cell phone" i psp go bedzie moglo uzywac
cellphona jako bluetooth modemu to kupuje w ciemno.

Daniel

Data: 2009-05-30 21:42:50
Autor: KILu
PSP Go!
Daniel Chlodzinski wrote:
A gdzie drugi analog i czemu ten pierwszy umieszczony tak blisko
srodka, odnosze wraznie ze stara wersja jest wogodniejsza w obsludze.

To ma byc male i gadzeciarskie, a nie wygodne/ergonomiczne. A akurat brak
drugiego analoga to rozsadne posuniecie (choc bardzo mi go brakuje) - w
koncu to wciaz ta sama platforma. Posiadacze wszystkich wersji beda miec
dostep do dokladnie tych samych gier.

k,

Data: 2009-05-30 23:08:42
Autor: kamil_pl
PSP Go!

Uzytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisal w wiadomosci

[...]

Mam nadzieje PSP kolejne, noweszej generacji a nie kolejne liftingowane PSP1 bedzie juz mial L2 R2 i prawy joy, przez ich brak granie w gry typu rainbow six vegas to utrapienie a nie przyjemnosc z mojego punktu widzenia jak gralem.

Data: 2009-05-31 10:30:03
Autor: PW
PSP Go!
kamil_pl pisze:
[...]

Kolejne PSP jak widać raczej prędko się nie pojawi, teraz Go musi trochę   "zarobić". Ciekaw jestem, kiedy trend z małych konsol przejdzie na te duże... co pół roku, albo rok nowsza, przeprojektowana wersja. Oczywiście w dużych konsolach nie jest to zapewne tak opłacalne, jak może być w kieszonsolkach. Sony mogłoby tę strategię zastosować w stosunku do pada, który po przesiadce z X360 jest... za miętki.

--
PW

PSP Go!