PSP cz NDS?

Data: 2009-06-13 17:57:17
Autor: Gabriel
PSP cz NDS?

Użytkownik "pwk" <pwknieistnieje@wp.pl> napisał w wiadomości
A o konkurencji wiem tyle co nic.
Patapon i Loco Roco może być fajne jednak
No i chyba gry tańsze..?

Nie mam NDS, ale intensywnie o nim mysle:)
Mam za to PSP i chocby dla Patapona - oplaca sie kupic:) Ja te konsole
kupilem wlasnie dla jednej gry. Patapona. A teraz finiszuje Patapona 2.
W tym roku w koncu szykuje sie wysyp bardzo dobrych gier na PSP, wiec pewnie
w cos innego jeszcze zagram.

Natomiast o NDS slyszalem ze istnieje na niego pelno nieszablonowych gier (a
dla mnie nieszablonowy byl Patapon), wiec jesli ktos powie ze jest na NDS
cos podobnego (ale nie w sensie rozgrywki, tylko innowacyjnosci), to po
wakacjach kupie:)))

Na poczatek polecal bym PSP chyba:)
Bo to na pewno nie bedzie zly wybor po prostu.

Gabriel Zastawnik
http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

PSP cz NDS?