PSP dla Bekona ?

Data: 2015-02-02 23:32:26
Autor: boukun
PSP dla Bekona ?
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b3ee0bee-3df0-4561-a472-5b2de2677048googlegroups.com...
Czy zgadzacie sie z moja opinia, ze bekon zdominowal te grupe i swoja prorosyjska demagogie narzuca innym ?

Czy rozwazania na temat putinowskich idei maja byc najwazniejszym tematem grupy ?

A skad ci tu Mareczku przyszedl do glowy Putin?

boukun

Data: 2015-02-02 23:59:50
Autor: Budzik
PSP dla Bekona ?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

ROTFL
Rozdwojenie jaźni?

Data: 2015-02-03 02:50:05
Autor: boukun
PSP dla Bekona ?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4364B3DA220budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Też ciemnotę chcesz ludziom wmawiać? Putin to wasz, rusofobów ulubiony temat...

boukun

Data: 2015-02-03 09:59:49
Autor: Budzik
PSP dla Bekona ?
[...]