PSP i PS3 w jednym spali domku

Data: 2009-04-01 12:13:51
Autor: Quong
PSP i PS3 w jednym spali domku
Chciałem się pochwalić. Kupiłem PS3. Chlebak, grill czy jak go tam jeszcze wszyscy nazywają. Ma przyjść w czwartek. Zacieram ręce - Jestem mega podjarany! I nie, nie kolejny fanboy. Po prostu mam sentyment do tego sprzętu ze względu na poprzednie edycje konsol (PSX, PS2), no i do kilku nie ukrywam exclusive'ów - najbardziej Metal Gear Solid, to mój priorytet!

Niemniej, chciałem zapytać, bo naszła mnie taka myśl. Mam także PSP, czy   jest możliwość, że PS3 będzie wysyłać sygnał po Wi-Fi czy innym łączu do PSP i będę grał w gry za pomocą PSP, ale tak, że obraz też będzie wyświetlany na PSP?

Data: 2009-04-01 12:42:57
Autor: Piotr KUCHARSKI
Quong <muglorz@gazeta.pl> wrote:
[...]

Co prawda niezbyt dużo gier (acz wszystkie z PSX) to obsługuje, ale owszem, jest taka możliwość. Można też odtwarzać filmy i oglądać zdjęcia. Można też
włączyć PS3 z PSP. No i nie trzeba być do tego w domu, wystarczy mieć włączony
internet...

p.

Data: 2009-04-01 15:26:53
Autor: Piotr Gnyp
PSP i PS3 w jednym spali domku
..::On 1 Apr 2009 12:42:57 GMT, in <hT5s2ca2I9i5N34.chopin@akson.sgh.waw.pl>
..::Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> wrote:
[...]

Choć dodam, że o ile w LANie działało to świetnie o tyle praktycznie nigdy nie
udało mi się wbić z zewnątrz.

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"i didn't want to hurt you

Data: 2009-04-01 22:25:43
Autor: eManitou

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:hT5s2ca2I9i5N34.chopinakson.sgh.waw.pl...

[...]

Zapomniałeś o najważniejszym - w F1 CE PSP można używac jako lusterka wstecznego wirtualnego bolidu.

Data: 2009-04-02 08:14:35
Autor: yerzo
PSP i PS3 w jednym spali domku

Zapomniałeś o najważniejszym - w F1 CE PSP można używac jako lusterka
wstecznego wirtualnego bolidu.

Sprawdzales to? Bo widzialem tylko jakis pokaz , ale na forach nikt sie tym nie chwalil.

Pozdro
yerzo

Data: 2009-04-02 19:31:36
Autor: eManitou

Użytkownik "yerzo" <yerzo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gr1llg$71t$1nemesis.news.neostrada.pl...

Sprawdzales to? Bo widzialem tylko jakis pokaz , ale na forach nikt sie tym nie chwalil.

Niestety nie posiadam PSP. Widziałem tylko na liście zmian jakie nadeszły z update'm do F1 CE.

Data: 2009-04-03 15:12:26
Autor: yerzo
PSP i PS3 w jednym spali domku

Niestety nie posiadam PSP. Widziałem tylko na liście zmian jakie nadeszły z
update'm do F1 CE.

A to ciekawe-ktoregos pieknego dnia sprawdze. Ciekawe jak wyglada we wstecznym lusterku morda Hajdfelda jak mu jebne po hamulcach ;)

Pozdro
yerzo

Data: 2009-04-01 12:50:48
Autor: ursynek
Quong pisze:
[...]

Fajny byłby feature, ale wydaje mi się, iż firma sony tego nie przewidziała :P

Pozdrawiam!

Data: 2009-04-01 12:59:29
Autor: Cezar
Użytkownik "ursynek" <ffilip@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqvgv0$gj$1news.onet.pl...
Fajny byłby feature, ale wydaje mi się, iż firma sony tego nie przewidziała :P

A to Ci...
http://en.wikipedia.org/wiki/Remote_Play

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-04-01 04:30:46
Autor: SimonX
On 1 Kwi, 12:59, "Cezar" <b...@blah.com> wrote:
Użytkownik "ursynek" <ffi...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:gqvgv0$gj$1news.onet.pl...

> Fajny byłby feature, ale wydaje mi się, iż firma sony tego nie
> [...]

tak, jest cos takiego, ale nie każda gra to wspiera

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-01 15:30:54
Autor: Glexu
Quong pisze:
[...]

Apropo takiego zestawu PS3 + PSP to powiem ze u mnie w mieście (Niemcy) jest teraz sprzedawany komplet w jednym pudle: PS3 80Gb + DualShock + PSP. Ciekawe czy w Polsce pojawi się taki zestaw.....

PSP i PS3 w jednym spali domku