PSP i filmy na TV CRT

Data: 2009-07-01 22:15:29
Autor: smogg
PSP i filmy na TV CRT
Witam,
zamierzam kupić PSP, ale zależy mi na możliwości oglądania filmów na TV CRT... Wiem, że nie po to kupuje się PSP (no oczywiście głównie chcę grać :D), ale po prostu czasami nie mam innej możliwości oglądnięcia filmu/serialu, bo komputer zajęty.

Kiedyś miałem PSP, wersję 1000 i filmy działały na niej, ale średnio... są teraz jakieś programy, które łatwo i bez problemów odtwarzają filmy po podłączeniu PSP do TV?

pozdro
smogg

PSP i filmy na TV CRT