PSP moje wrażenie + pare pytań.

Data: 2009-07-08 13:04:54
Autor: Dentarg
PSP moje wrażenie + pare pytań.
Dwie kolejne uwagi odnośnie PSP i gier :).

1) Zakupiłem Patapona 2 na UMD i instrukcja jest dokładnie taka sama
jak w pdfie dostępnym z demem, tyle że po polsku. A to co nie
wiedziałem jak robić (cofać ewolucję) to przez przypadek się
dowiedziałem (przed walką można zmienić dowolnego patapona w to czym
już był). Także kupno wersji na płycie jest raczej błędem bo napęd mi
teraz wyje, co średnio lubie a i konsola cieższa o dysk UMD :).

2) Jako, że jedna z moich ulubionych gier na ps3 to Stardust, to
zakupiłem go też na PSP. I niestety jak dla mnie wersja przenośna to
totalna porażka. Chyba wynika to z tego, że PSP ma jednego analoga, bo
grać się w to nie da bez przeklinania :). W każdym razie Stardusta
odradzam, choć miałem nadzieję że pogram w niego kilkanaście godzin.

A teraz pytanie odnośnie Patapon2. Grałem w demo, miałem wypasioną
armię i przedmioty, więc przeniosłem sobie save do pełnej wersji. Ale
niestety nie mogę zdobyć DON drum. Próbuje wykonywać misje zgodnie z
opisami na forach o PSP, ale nijak nie mam totemu, który rzekomo daje
DON drum (AFAIR w demie jeszcze go zlikwidowalem grajac odpowiednio).
W każdym razie albo opisy w necie są średnio adekwatne do Pata2, albo
coś robie źle. Jakiś pomysł ? Bo miracle na 8 lvl już dawno mam, ale
wykorzystać go nie mogę, bo nie mam bębenka od miracli i diabełek z
kosą zawsze wygania mnie z tego lvl z mission failed ;(.

Z sukcesów to total damage na planszy z działami spokojnie ponad 50k.
Smok na bodaj 15 lvl pada bez żadnej ucieczki (przy pierwszych
przejściach były 2-3 ucieczki). Niestety śnieżnego nie udalo mi się
jeszcze pokonać, bo pojawił mi się tylko 2 razy.

W każdym razie Patapon2 jest genialny, mam już ponad 20h na liczniku a
dopiero 8lvl :).

pzdr,
Dentarg

Data: 2009-08-29 14:28:09
Autor: KAM_
Dentarg pisze:

[...]

W Stradust Portable świetnie się gra. Zwłaszcza tym, którzy na grali w Stardusta na PS3. :) Jak się nie ma umysłu spaczonego dużą wersją nie powinien nikomu przeszkadzać brak drugiego analoga.

A teraz pytanie odnośnie Patapon2. Grałem w demo, miałem wypasioną
armię i przedmioty, więc przeniosłem sobie save do pełnej wersji. Ale
niestety nie mogę zdobyć DON drum.

DON! DONDON! DONDON! :P

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-08-29 14:43:58
Autor: Mithos
PSP moje wrażenie + pare pytań.
KAM_ pisze:
DON! DONDON! DONDON! :P

No i co narobiłeś ? W Warszawie już pada :/

--
Mithos

Data: 2009-08-29 14:45:50
Autor: KAM_
Mithos pisze:
KAM_ pisze:
DON! DONDON! DONDON! :P

No i co narobiłeś ? W Warszawie już pada :/

Eee, przecież mogłem wywoływać cud śniegu. ;)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-08-31 22:38:39
Autor: KAM_
Dentarg pisze:

[...]

Musisz na misję Gong's Trial zabrać cud deszczu, wtedy Gong Cię nie wygoni. Będziesz mógł normalnie grać i po paru krokach zobaczysz ów totem, po którego rozwaleniu dostaniesz bęben DON.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

PSP moje wrażenie + pare pytań.