PSP - pytania lamera

Data: 2009-07-03 13:45:56
Autor: pwk
PSP - pytania lamera
Fajnie jest: w PSP pogrywa głównie moja pięciolatka, bo ja się dopchać
nie umiem.. :)
Na czym polega multiplayer?
Rozumiem, że jest tryb adhoc oraz infrastructure dla kilku konsoli w tym
samym LANie.
A czy jest możliwość grania z innymi w internecie?
Tak? W jakich pozycjach?

Co znawcy tematu polecą dla tej konsolki?
Generalnie jestem zorientowany mało hardcorowo:
rpg, strategia itp, choć GoW mi przypadł do gustu z powodu wyjątkowych
smaczków dla oka :)
Konsolę kupiłem  w zestawie z LocoRoco (baaardzo fajne) i Lemingami.
Coś w tym stylu mile widziane.
Wiem już o Pataponach - grałem w demko - super!
Czy są podobne pozycje dla PSP?
Pozdrawiam  wszystkich

Data: 2009-07-03 15:14:19
Autor: dziki
PSP - pytania lamera
Użytkownik "pwk" <pwknieistnieje@wp.pl> napisał w wiadomości news:h2krk3$opr$1nemesis.news.neostrada.pl...

rpg, strategia itp, choć GoW mi przypadł do gustu z powodu wyjątkowych
smaczków dla oka :)

ja bym polecil:
-daxter
-burnout
i swietne strategie turowe:
-ff tactics
-joana d'arc

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-04 13:34:32
Autor: pwk
PSP - pytania lamera
dziki pisze:
> ja bym polecil:
-daxter
-burnout
i swietne strategie turowe:
-ff tactics
-joana d'arc

A dzięki, ciekawe.
Pooglądam :)

A jaka jest różnica między pierwszymi i drugimi Pataponami?
Czy tam jest różna fabułka, czy po prostu druga jest tylko ulepszeniem
pierwszej i poprzednią nie warto sobie głowy zawracać?
Coś jak kolejne wcielenie Cywilizacji, każda następna jest o tym samym,
tylko lepiej (?) i inaczej?
Nie wiem, czy zamawiać obie, czy tylko te druga.

A czy ktoś grał w echochrome? Fajne toto?
I zastanawiam się nad crush, choć ciężko nówkę znaleźć..

Data: 2009-07-04 12:08:45
Autor: Piotr KUCHARSKI
PSP - pytania lamera
pwk <pwknieistnieje@wp.pl> wrote:
A czy ktoś grał w echochrome? Fajne toto?

Zgrzebne, ale przyjemne.

I zastanawiam się nad crush, choć ciężko nówkę znaleźć..

Jak lubisz główkować, to absolutnie polecam. I po co nówkę? Jak działa,
to gra taka sama, czy nowa, czy uĹźywana. :>

p.

Data: 2009-07-07 01:33:37
Autor: sialala
PSP - pytania lamera
On Jul 4, 12:34 pm, pwk <pwknieistni...@wp.pl> wrote:

A czy ktoś grał w echochrome? Fajne toto?

zalezy czy lubisz byc nagradzany za przejscie planszy czy nie.
bo w tej grze w zasadzie nie ma nic do odkrycia (wszystko jest odkryte
od poczatku), nie ma zadnych nagrod (bo wszystkie plansze masz
dostepne od razu), ani zadnych wyzwan (no, moze poza uplywajacym
czasem). no i muzyka po kilku minutach drazni niemilosiernie.
koncept swietny, ale juz realizacja w sensie stricte "growym" IMO
kiepska. no i nie ma tego czegos, co mial Tetris.

lepiej sprawdz Lumines/Lumines II. to w zaleznosci od tego, czy lubisz
gre z nieznanymi podkladami dziwnych dzwiekow (czesc pierwsza), czy
wolisz slyszec w trakcie gry znane "przeboje" (czesc druga - choc dla
porzadku powiem, ze Chemical Brothers w Lumines II po prostu rozjezdza
walcem nawet REZa o 3 nad ranem). tylko uwazaj - bo Lumines uzaleznia
tak, ze corka moze miec problemy z odebraniem Ci konsolki (albo Ty
mozesz miec problemy z odebraniem konsoli corce) ;-)

Data: 2009-07-07 20:54:25
Autor: pwk
PSP - pytania lamera
OK, podziękowania dla wszystkich.
Już zamówiłem stosowny komplecik "początkowy" :)

PSP - pytania lamera