PSP - różnce fizyczne między modelami

Data: 2011-11-08 15:19:41
Autor: gctechs
PSP - różnce fizyczne między modelami
On Mon, 31 Oct 2011 00:21:37 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:

W mojej PSP-1003 wypadł przycisk O, ułamał się kawałek plastiku  trzymający go w obudowie. Zamienić go nie problem bo konsol na części  sporo na aukcjach, pytanie czy mogę kupić dowolną PSP, czy musi być  konkretnie 1003? Ktoś ma doświadczenie z wnętrznościami tych konsolek i  może podpowiedzieć?

Wydaje mi się, że wystarczy, że będą to części z jakiejkolwiek konsoli o
oznaczeniu 100x. Region raczej nie jest istotny.

....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.
..INDUSTRIAL.AMBIENT.DARKWAVE.IDM.JAZZ.
..POWER.ELECTRONICS.DEEP.HOUSE.ELECTRO.

PSP - różnce fizyczne między modelami