PSP wraca do formy !!

Data: 2012-02-25 00:21:23
Autor: MH
PSP wraca do formy !!
No proszę, wystarczy że PALANTA nie ma przez 2 dni, i zaczynają się NORMALNE
dyskusje na psp.. Są spory,różnice poglądów, to normalne..  Czasami okraszone
"mocnym słowem", to też normalne.. I GITARA !!  Byle nie było KAPUCH i fanatyków..

MH

Data: 2012-02-25 11:04:27
Autor: Leprechaun
PSP wraca do formy !!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ji99i3$a6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz rację! Kiedy na psp nie pajaców typu u2, raff, rAzor, HaMMeR czy Obserwator grupa staje się normalna. To dziegcie!

BomBel

Data: 2012-02-25 11:42:40
Autor: pluton
PSP wraca do formy !!
Masz rację! Kiedy na psp nie pajaców typu u2, raff, rAzor, HaMMeR czy
Obserwator grupa staje się normalna. To dziegcie!

Ale my nie chcemy normalnosci. My chcemy dobrej zabawy.

Niech pisza jak najwiecej i jak najczesciej.

Nullification

Data: 2012-02-25 12:53:08
Autor: Bartosz
PSP wraca do formy !!
Dnia Sat, 25 Feb 2012 11:42:40 +0100, pluton napisał(a):

[...]

Ten facio o ksywce Obserwator jest jakiś popieprzony. Przyczepił się do
mnie i straszy mnie kodeksami bo w jego chorej główce jestem jakimś
oszustem, którego szuka policja. Nie wiem czy nie Interpol również! Masz
rację, o normalność tu trudno! Pozdrawiam.

B.

Data: 2012-02-25 15:18:15
Autor: pluton
PSP wraca do formy !!

> Ale my nie chcemy normalnosci. My chcemy dobrej zabawy.
>
> Niech pisza jak najwiecej i jak najczesciej.

Ten facio o ksywce Obserwator jest jakiś popieprzony.

Nigdy nie twierdzilem inaczej. Dostarcza stosunkowo duzo rozrywki.

Nullification

PSP wraca do formy !!